Crissi schreef:Zoek stok! schreef:Crissi schreef:Nu is mijn vraag of KVV (in ons geval) beter zou zijn om te voeren... en kan je dat combineren met brokken (ene dag brokken, andere dag KVV)?
...en wat voor KVV kan ik dan het beste pakken?
Mitch is wel gevoelig qua maag, hij kan maar weinig hebben.
Ik zou het zeker het proberen waard vinden bij problemen met voeding. Niet geprobeerd is altijd raak geschoten toch

Vegas (de staff van Reini) is ook erg gevoelig in maag/darmen en zij geeft Carnibest Eko. Hij doet het daar erg goed op. Het is alleen niet goedkoop.
Dankjewel, ik ga het zeker proberen!!
Beetle was twee weken geleden erg ziek. Vermoedelijk een infectie in de maag ? Daarvoor kreeg ze brok (lam rijst) met Rodi, ze is altijd erg gevoelig voor voer geweest. Ipv Rodi heb ik wel eens Carnibest geprobeerd, maar daar kon ze toen niet tegen.
Tegenwoordig krijgt Lumi Biologische / Eko Carnibest. Toen Beetle zo ziek was en niets wilde eten heeft mijn moeder haar ook de biologische carnibest gegeven. Ze at het heel graag met kleine porties en binnen een week straalde haar vacht weer als van een gezonde hond en was ze weer levenslustig! Haar ontlasting is ook steeds prima geweest.
Binnenkort gaat mijn moeder weer over op de brok, maar zal ze 3 dagen per week de bio carnibest krijgen. Brok vindt ze gemakkelijker, vooral als ze een weekeindje met Beetle weg gaan (wat max. twee keer per jaar gebeurd)

.