Maar.. hij begint steeds slechter te lopen. Rechtsvoor mankt hij erg en er zit ook een hele dikke bobbel. Het kunnen twee dingen zijn; een uitzaaiing of verergerde artrose agv ED. Het kan in theorie ook nog zo zijn dat zijn tumoren hier begonnen zijn want hij heeft al langer daar een dikke bobbel zitten. Wij dachten dat het artrose was maar misschien was het dat al die tijd al niet?
Ik heb de Previcox al verhoogd naar 1,5 tablet per dag. Met zijn gewicht van 42 kilo staat er 1 per dag op de bijsluiter, maar dat gaat met 45 kilo omhoog naar 1,5 dus ik schat in dat dat voor de korte termijn (en langer heeft hij niet
Maar... hij blijft er last van hebben. Of het echt pijn is weten we niet, hij blijft er wel erg vrolijk onder zoals altijd. Het kan natuurlijk ook simpelweg iets mechanisch zijn, dat hij wordt gehinderd door de bult. Het zit net iets onder zijn ellebooggewricht.
Hebben jullie een idee of prednison dit zou kunnen verlichten? Of zou dat ook nadelig kunnen zijn voor het kankerproces? Zijn er eventueel andere opties voor zover jullie weten? Met andere woorden, veel vragen die door mijn hoofd gaan. Morgen benader ik mijn dierenarts met de vragen, maar als jullie tot die tijd iets weten?