Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

blaffen in de auto, toelaten of niet?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Aantal honden: 3
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Pak-de-bal schreef:
Addy schreef:
Pak-de-bal schreef: ( we noemen het ook: een ongewenst gedrag, wat niet nodig is) :wink:
Wie is we :denken:
Ik heb geen last van ongewenst gedrag van mijn honden :19:
ik denk dat dàt komt omdat je het zo gewend bent :pffff:
Ongewenst gedrag is iets wat niet gewenst is. Niet wat niet nodig is.
Het is nodig om ongenodigde gasten te verjagen bij de auto, ik vind het niet erg dat m'n honden dat doen, zo ook in huis! En als ik vind dat het genoeg is dan is het ook genoeg. En dat weten ze ook.

Het heeft dus geen drol te maken wat je gewend bent. Nét wat je wil dat je honden doen.
Ik vind ook niet alles leuk wat m'n honden doen, en ja, dan grijp ik in.

Dus spreek gewoon voor jezelf.
wen
Zeer actief

Ongelezen bericht door wen »

ongewenst gedrag is toch pas ongewenst als iets ongewenst is :denken: :mrgreen:
en ik ben nog altijd diegene die bepaald wat van mijn hond ongewenst is :pffff:
Als ik het zelf niet ontzettend irir zou vinden dat ze blaft in de auto zou ik het haar bijna gaan aanleren
alleen al om mensen te pesten die zich daar aan storen

Ik kan me zo ontzettend zitten ergeren aan mensen die bepalen wat me hond wel of niet mag
Afbeelding
Pak-de-bal

Ongelezen bericht door Pak-de-bal »

wubjes schreef:ongewenst gedrag is toch pas ongewenst als iets ongewenst is :denken: :mrgreen:
en ik ben nog altijd diegene die bepaald wat van mijn hond ongewenst is :pffff:
Als ik het zelf niet ontzettend irir zou vinden dat ze blaft in de auto zou ik het haar bijna gaan aanleren
alleen al om mensen te pesten die zich daar aan storen

Ik kan me zo ontzettend zitten ergeren aan mensen die bepalen wat me hond wel of niet mag
jouw hond blafte toch niet?
waar gaat dit dan om?

er zijn er hier, wiens honden blaffen, en waar ze echt gek van worden, ik zal het je niet aanraden
om het te leren ,hoor :wink:
Pak-de-bal

Daisy@ schreef:Ongewenst gedrag is iets wat niet gewenst is. Niet wat niet nodig is.
Het is nodig om ongenodigde gasten te verjagen bij de auto, ik vind het niet erg dat m'n honden dat doen, zo ook in huis! En als ik vind dat het genoeg is dan is het ook genoeg. En dat weten ze ook.

Het heeft dus geen drol te maken wat je gewend bent. Nét wat je wil dat je honden doen.

maar , als je je honden tot stilte maant , is het toch op een gegeven moment "on"- gewenst gedrag geworden? :denken:

Anders zou je ze niet tot stilte manen, en zouden ze lekker de hele dag door mogen blaffen bij jouw thuis. :ok:

Maar dus je hèbt er ook ineens geen zin meer in, dùs wordt het blaffen
dan ineesn van gewenst naar ON--gewenst gedrag

En om dat te voorkomen, kan je ze beter al vantevoren tot stilte manen,
dus niet laten blaffen, toch? :denken:
Pak-de-bal

Mickie schreef:Ah Marjolein, daar ben je. Wil je ooknog even deze vraag beantwoorden?
Mickie schreef:waar haal jij het recht vandaan om voor anderen te bepalen wat ze wel of niet normaal mogen vinden?
Dat is volgens mij ook waar Wubjes het over heeft.
net zo veel als waar jij het recht vandaan haalt om deze vraag aan mij te stellen :pffff:
ik mag hier neerzetten wat ik belangrijk gedrag vind en wat niet, net zoals jij dat doet :pffff:
Laatst gewijzigd door Pak-de-bal op 17 apr 2008 17:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Pak-de-bal

Mickie schreef:
Pak-de-bal schreef:
Mickie schreef:Ah Marjolein, daar ben je. Wil je ooknog even deze vraag beantwoorden?
Mickie schreef:waar haal jij het recht vandaan om voor anderen te bepalen wat ze wel of niet normaal mogen vinden?
Dat is volgens mij ook waar Wubjes het over heeft.
net zo veel als waar jij het recht vandaan haalt om deze vraag aan mij te stellen :pffff:
ik mag hier neerzetten wat ik belangrijk gedrag vind en wat niet, net zoals jij dat doet :pffff:
Dat is geen fatsoenlijk antwoord Marjolein. Ik vroeg het serieus.
kan je er niet tegen , dat ik zo'n spiegel -effect antwoord gaf :smile:
Daisy@
Zeer actief

Pak-de-bal schreef:
Daisy@ schreef:Ongewenst gedrag is iets wat niet gewenst is. Niet wat niet nodig is.

maar , als je je honden tot stilte maant , is het toch op een gegeven moment "on"- gewenst gedrag geworden? :denken:

Anders zou je ze niet tot stilte manen, en zouden ze lekker de hele dag door mogen blaffen bij jouw thuis. :ok:

Maar dus je hèbt er ook ineens geen zin meer in, dùs wordt het blaffen
dan ineesn van gewenst naar ON--gewenst gedrag

En om dat te voorkomen, kan je ze beter al vantevoren tot stilte manen,
dus niet laten blaffen, toch? :denken:
Ja, als ze bezig blijven ja. Maar niet in het begin. En het ging over blaffen. En nee, dat vind ik niet ongewenst, ze mogen best huis en haard verdedigen. Maar als ik het genoeg vind, (oké, jij je zin... als het ongewenst WORDT) dan is het genoeg.
En nee, ik wil ze niet van te voren constant tot stilte manen. Omdat ze van mij af en toe best zichzelf mogen laten horen.
Zou toch wat zijn vind ik. Je neemt honden, die kúnnen blaffen, logisch, en ze mogen het niet.
Neem dan een hond van de Bart Smit, kun je als je het niet meer wenst het knopje omzetten.
Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

Pak-de-bal schreef:
er zijn er hier, wiens honden blaffen, en waar ze echt gek van worden, ik zal het je niet aanraden
om het te leren ,hoor :wink:
:piew: Blijkbaar heb je de indruk dat een hond een aan en uitknop heeft. Ik erger me kapot aan gekrijs in de auto, maar ik weet ook dat Kiki er niets aan kan doen. Als je denkt dat ik heb geinvesteerd in het aanleren van dat gegil heb je het echt mis. Ik daag je uit om het haar af te komen leren, met je hoog van de toren geleuter.
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Pak-de-bal

Mickie schreef:
Pak-de-bal schreef:kan je er niet tegen , dat ik zo'n spiegel -effect antwoord gaf :smile:
Je geeft helemaal geen antwoord op de vraag Marjolein, spiegelig is het dus ook al niet.
Nogmaals de vraag: wat geeft jou het recht om voor anderen te bepalen wat ze wel of niet normaal mogen vinden?
Is het zó moeilijk voor je om normaal antwoord te geven?
nou oké , een weder vraag dan maar:

vind jij het normaal dan ? :roll:

jij, die alles zo tot in de puntjs goed weet, wat je niet en wat je wel mag met een hond.

als je dit gewenst gedrag vind, klets je alleen maar mee met de rest
want je weet drommels goed, wat ik bedoel :pffff:
en je wilt mij weer uit de tent lokken hier :roll:
Daisy@
Zeer actief

Wat is dat nou voor gel*l.
Ieder bepaalt toch verdorie voor zich wat hij accepteert van zijn hond of niet!
Heb jij toch niets mee te maken.

Ik krijg langzamerhand veel medelijden met Bauke. Mag dat beestje toch ook echt hond zijn vraag ik me af???????

Ik kan me ook ergeren aan dingen die honden van andere mensen doen. Maar dat is hun beleidt, heb ik niets mee te maken.
Laatst gewijzigd door Daisy@ op 17 apr 2008 19:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Geer
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Geer »

Pak-de-bal schreef:
Mickie schreef:
Pak-de-bal schreef:kan je er niet tegen , dat ik zo'n spiegel -effect antwoord gaf :smile:
Je geeft helemaal geen antwoord op de vraag Marjolein, spiegelig is het dus ook al niet.
Nogmaals de vraag: wat geeft jou het recht om voor anderen te bepalen wat ze wel of niet normaal mogen vinden?
Is het zó moeilijk voor je om normaal antwoord te geven?
nou oké , een weder vraag dan maar:

vind jij het normaal dan ? :roll:

jij, die alles zo tot in de puntjs goed weet, wat je niet en wat je wel mag met een hond.

als je dit gewenst gedrag vind, klets je alleen maar mee met de rest
want je weet drommels goed, wat ik bedoel :pffff:
en je wilt mij weer uit de tent lokken hier :roll:

Dat kwispelen, dat vind ik ook al zo irritant. Word ik helemaal wiebelig van, vooral als ze met die vervelende staarten ergens tegenaan zitten te tikken..tik-tik-tik, om gillend gek van te worden. Ik denk dat ik dat ook maar ga afleren. En dat snuffelen aan kontjes, dat vind ik ronduit goor. Doe ik toch ook niet, zou lekker worden zeg! 'Haaaa buurman, steekt u de poeperd maar even uit zodat ik even met de neus uw ochtendse gat kan besnuffen'...zou me wat moois worden zeg! Ga ik ook afleren. Poepen in het openbaar, hoe komen ze erop. Doe ik toch ook niet? Vinden ze normaal ofzo, gewoon in de bosjes, hup!, gaan zitten kakken. Stel idioten. En dat terwijl we hier een hartstikke fijne wc in huis hebben. Viezerts. Ga ik ook afleren! Oh, en dat zelfgebef, ook daar moeten we vanaf. Ziet er toch niet uit! Zit er hier gewoon visite op de bank, gaan ze zichzelf ineens oraal zitten bevredigen. Of restjes pies zitten oplikken. Echt, TE ranzig gewoon, gebrek in de opvoeding. Ook die zetten we op de lijst! Trouwens, ze eten ook dingen die gewoon helemaal niet eetbaar zijn. Rauwe kip enzo. Stel mongolen. Welke sukkel eet er nou rauwe kip, iedere idioot weet toch dat je daar ziek van kunt worden? Hup, dit gaat dus mooi ook op de lijst; alferen die hap!

Ik denk ook dat hier een ferme 'nee' wel zal helpen, denk je niet Pak? Dat zullen ze wel snappen, toch?
Daisy@
Zeer actief

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:
Antoinet
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Antoinet »

Mijn honden blaffen niet in de auto, ook niet als er iemand met of zonder hond voorbij loopt. Zouden ze dit wel doen, zou ik daar niet zo'n probleem mee hebben. Het zijn namelijk honden en die kunnen wel eens blaffen, daar had ik me al op ingesteld voordat ik het besluit nam honden in huis te nemen.

Maar Marjolein, even iets anders. Één van mijn teven ruikt het hele jaar door lekker, waardoor reuen vaak achter haar aanlopen. Mijn teef vindt dat helemaal niet leuk en daarom vind IK dat ongewenst gedrag van die reuen. Wil dat nu zeggen dat jij iets aan dat gedrag van Bauke gaat doen, omdat ik zulk gedrag ongewenst vind?

(voor alle anderen: het is gewoon normaal gedrag van die reuen hoor, maar om Marjolein even een spiegeltje voor te houden)
Groetjes Antoinet en een knuffel van Cindy en Jody!!
Afbeelding
Daisy@
Zeer actief

Spiegeltjes worden door haar gelijk helemaal afgeplakt :wink:
Jacan
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar

Ongelezen bericht door Jacan »

Geer schreef: Dat kwispelen, dat vind ik ook al zo irritant. Word ik helemaal wiebelig van, vooral als ze met die vervelende staarten ergens tegenaan zitten te tikken..tik-tik-tik, om gillend gek van te worden. Ik denk dat ik dat ook maar ga afleren. En dat snuffelen aan kontjes, dat vind ik ronduit goor. Doe ik toch ook niet, zou lekker worden zeg! 'Haaaa buurman, steekt u de poeperd maar even uit zodat ik even met de neus uw ochtendse gat kan besnuffen'...zou me wat moois worden zeg! Ga ik ook afleren. Poepen in het openbaar, hoe komen ze erop. Doe ik toch ook niet? Vinden ze normaal ofzo, gewoon in de bosjes, hup!, gaan zitten kakken. Stel idioten. En dat terwijl we hier een hartstikke fijne wc in huis hebben. Viezerts. Ga ik ook afleren! Oh, en dat zelfgebef, ook daar moeten we vanaf. Ziet er toch niet uit! Zit er hier gewoon visite op de bank, gaan ze zichzelf ineens oraal zitten bevredigen. Of restjes pies zitten oplikken. Echt, TE ranzig gewoon, gebrek in de opvoeding. Ook die zetten we op de lijst! Trouwens, ze eten ook dingen die gewoon helemaal niet eetbaar zijn. Rauwe kip enzo. Stel mongolen. Welke sukkel eet er nou rauwe kip, iedere idioot weet toch dat je daar ziek van kunt worden? Hup, dit gaat dus mooi ook op de lijst; alferen die hap!

Ik denk ook dat hier een ferme 'nee' wel zal helpen, denk je niet Pak? Dat zullen ze wel snappen, toch?
:smile: :smile: :smile: :smile:
Afbeelding
Luna 25-11-2011 27-12-2017
Antoinet
Actief
Contacteer:

Geer schreef:

Dat kwispelen, dat vind ik ook al zo irritant. Word ik helemaal wiebelig van, vooral als ze met die vervelende staarten ergens tegenaan zitten te tikken..tik-tik-tik, om gillend gek van te worden. Ik denk dat ik dat ook maar ga afleren. En dat snuffelen aan kontjes, dat vind ik ronduit goor. Doe ik toch ook niet, zou lekker worden zeg! 'Haaaa buurman, steekt u de poeperd maar even uit zodat ik even met de neus uw ochtendse gat kan besnuffen'...zou me wat moois worden zeg! Ga ik ook afleren. Poepen in het openbaar, hoe komen ze erop. Doe ik toch ook niet? Vinden ze normaal ofzo, gewoon in de bosjes, hup!, gaan zitten kakken. Stel idioten. En dat terwijl we hier een hartstikke fijne wc in huis hebben. Viezerts. Ga ik ook afleren! Oh, en dat zelfgebef, ook daar moeten we vanaf. Ziet er toch niet uit! Zit er hier gewoon visite op de bank, gaan ze zichzelf ineens oraal zitten bevredigen. Of restjes pies zitten oplikken. Echt, TE ranzig gewoon, gebrek in de opvoeding. Ook die zetten we op de lijst! Trouwens, ze eten ook dingen die gewoon helemaal niet eetbaar zijn. Rauwe kip enzo. Stel mongolen. Welke sukkel eet er nou rauwe kip, iedere idioot weet toch dat je daar ziek van kunt worden? Hup, dit gaat dus mooi ook op de lijst; alferen die hap!

Whahahaha, geweldig Geer :smile: :smile: :smile:
Mag ik bij jou in de leer als het jou gelukt is om jouw honden al die ongewenste rariteiten af te leren? :mann:
Afbeelding
Liesbeth
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Liesbeth »

Geer schreef:Dat kwispelen, dat vind ik ook al zo irritant. Word ik helemaal wiebelig van, vooral als ze met die vervelende staarten ergens tegenaan zitten te tikken..tik-tik-tik, om gillend gek van te worden. Ik denk dat ik dat ook maar ga afleren. En dat snuffelen aan kontjes, dat vind ik ronduit goor. Doe ik toch ook niet, zou lekker worden zeg! 'Haaaa buurman, steekt u de poeperd maar even uit zodat ik even met de neus uw ochtendse gat kan besnuffen'...zou me wat moois worden zeg! Ga ik ook afleren. Poepen in het openbaar, hoe komen ze erop. Doe ik toch ook niet? Vinden ze normaal ofzo, gewoon in de bosjes, hup!, gaan zitten kakken. Stel idioten. En dat terwijl we hier een hartstikke fijne wc in huis hebben. Viezerts. Ga ik ook afleren! Oh, en dat zelfgebef, ook daar moeten we vanaf. Ziet er toch niet uit! Zit er hier gewoon visite op de bank, gaan ze zichzelf ineens oraal zitten bevredigen. Of restjes pies zitten oplikken. Echt, TE ranzig gewoon, gebrek in de opvoeding. Ook die zetten we op de lijst! Trouwens, ze eten ook dingen die gewoon helemaal niet eetbaar zijn. Rauwe kip enzo. Stel mongolen. Welke sukkel eet er nou rauwe kip, iedere idioot weet toch dat je daar ziek van kunt worden? Hup, dit gaat dus mooi ook op de lijst; alferen die hap!

:smile: :smile: :smile: :E: Geer, ik heb het misschien gemist, maar is je boek al uit?
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.

Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Pak-de-bal

Antoinet schreef:Maar Marjolein, even iets anders. Één van mijn teven ruikt het hele jaar door lekker, waardoor reuen vaak achter haar aanlopen. Mijn teef vindt dat helemaal niet leuk en daarom vind IK dat ongewenst gedrag van die reuen. Wil dat nu zeggen dat jij iets aan dat gedrag van Bauke gaat doen, omdat ik zulk gedrag ongewenst vind?

(voor alle anderen: het is gewoon normaal gedrag van die reuen hoor, maar om Marjolein even een spiegeltje voor te houden)
kinderachtig en een beetje dom, :roll: maar goed, wat je wilt, ik reageer wel:

Als Bauke zo'n teefje achterna zit, zeg ik eerst: is ze loops?
En als het "ja ' , is vraag ik :
waarom gaat u dan in een losloopgebied lopen? :denken:

maar goed, die van jou, ruikt zo het hele jaar, komt wel eens voor ja.
dan zou ik , als je "nee" antwoord, gewoon even Bauke aanlijnen en meenemen
simpel, hè? :pffff:
Pak-de-bal

Geer schreef:Dat kwispelen, dat vind ik ook al zo irritant. Word ik helemaal wiebelig van, vooral als ze met die vervelende staarten ergens tegenaan zitten te tikken..tik-tik-tik, om gillend gek van te worden. Ik denk dat ik dat ook maar ga afleren
.

dan had je een oude rottweiler of een Springer moeten kopen, dan heb je daar geen last meer van :smile: :smile:
En dat snuffelen aan kontjes, dat vind ik ronduit goor. Doe ik toch ook niet, zou lekker worden zeg! 'Haaaa buurman, steekt u de poeperd maar even uit zodat ik even met de neus uw ochtendse gat kan besnuffen'...zou me wat moois worden zeg! Ga ik ook afleren
.

ik geloof niet, dat jij op de hoogte bent van hondengedrag, toch? :denken:
maar dat had ik ook niet verwacht , omdat je dat al eerder had laten merken.
Poepen in het openbaar, hoe komen ze erop. Doe ik toch ook niet? Vinden ze normaal ofzo, gewoon in de bosjes,
!

je neemt toch wel die zakjes mee, of laat je dat ook dan maar? :roll: :eek:
Oh, en dat zelfgebef, ook daar moeten we vanaf. Ziet er toch niet uit! Zit er hier gewoon visite op de bank, gaan ze zichzelf ineens oraal zitten bevredigen. Of restjes pies zitten oplikken.

je snapt het niet, hè? :roll:
Als jij visite hebt, zouden ze dit echt niet goed en leuk vinden :roll:
maar misschien is dit gedrag heel normaal bij jullie thuis, maar in ieder geval niet bij mijn familie=visite :pffff:
Welke sukkel eet er nou rauwe kip, iedere idioot weet toch dat je daar ziek van kunt worden? Hup, dit gaat dus mooi ook op de lijst; alferen die hap!
inderdaad daar heb je gelijk in, ik geef het dan ook nooit aan Bauke :ok:

Zo zie je Geer, we leren elke dag weer wat bij, toch, op deze manier?
Antoinet
Actief
Contacteer:

Pak-de-bal schreef:
kinderachtig en een beetje dom, :roll: maar goed, wat je wilt, ik reageer wel:

Als Bauke zo'n teefje achterna zit, zeg ik eerst: is ze loops?
En als het "ja ' , is vraag ik :
waarom gaat u dan in een losloopgebied lopen? :denken:

maar goed, die van jou, ruikt zo het hele jaar, komt wel eens voor ja.
dan zou ik , als je "nee" antwoord, gewoon even Bauke aanlijnen en meenemen
simpel, hè? :pffff:
Maar je gaat hem dus niet afleren om achter lekker ruikende teven aan te gaan, ondanks dat IK dat ongewenst gedrag vind?
Afbeelding
Liesbeth
Zeer actief

Pak-de-bal schreef: je snapt het niet, hè? :roll:
maar misschien is dit gedrag heel normaal bij jullie thuis, maar in ieder geval niet bij mijn familie=visite :pffff:
Zegt meer over jouw, je familie en je visite dan over mensen die van honden houden.

Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Pak-de-bal schreef:
Hahaha, och jee. Ben jij zo iemand die de hond een correctie geeft als hij als er visite is even zijn piemel schoonlikt?
Afbeelding
Antoinet
Actief
Contacteer:

Pak-de-bal schreef:
Oh, en dat zelfgebef, ook daar moeten we vanaf. Ziet er toch niet uit! Zit er hier gewoon visite op de bank, gaan ze zichzelf ineens oraal zitten bevredigen. Of restjes pies zitten oplikken.

Wat doe jij dan als Bauke zijn zaakje even wil wassen als je net toevallig visite hebt? Vertel je hem dan dat hij dat niet mag, omdat de visite dat niet normaal vindt en dat hij dat maar even moet uitstellen tot de visite weg is? :80:
Afbeelding
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel

Ongelezen bericht door alm@ »

Moos schreef:
Pak-de-bal schreef:
Hahaha, och jee. Ben jij zo iemand die de hond een correctie geeft als hij als er visite is even zijn piemel schoonlikt?
Ik wel hoor :pffff: zeker als er kinderen bij zijn. Die gaan dat geheid overnemen en voor je het weet zit iedereen aan zijn piemel :N:
Afbeelding
Moos
Zeer actief

alm@ schreef:
Moos schreef:
Pak-de-bal schreef:
Ik wel hoor :pffff: zeker als er kinderen bij zijn. Die gaan dat geheid overnemen en voor je het weet zit iedereen aan zijn piemel :N:
Och jee ja, stom, daar had ik nog niet aan gedacht :N: :idea:

En nog erger, stel dat zo'n kind vraagt wat hondje aan het doen is!!
Afbeelding
Liesbeth
Zeer actief

Antoinet schreef:
Pak-de-bal schreef:

Wat doe jij dan als Bauke zijn zaakje even wil wassen als je net toevallig visite hebt? Vertel je hem dan dat hij dat niet mag, omdat de visite dat niet normaal vindt en dat hij dat maar even moet uitstellen tot de visite weg is? :80:
Tuurlijk, Bauke doet dat niet, die heeft normen en waarden :king: .
Laatst gewijzigd door Liesbeth op 17 apr 2008 21:11, 1 keer totaal gewijzigd.

alm@
moderator

Moos schreef:
alm@ schreef:
Moos schreef:
Pak-de-bal schreef:
Och jee ja, stom, daar had ik nog niet aan gedacht :N: :idea:

En nog erger, stel dat zo'n kind vraagt wat hondje aan het doen is!!
Dat moet je dat uitleggen. Om je dood te generen :N:
Afbeelding
Moos
Zeer actief

alm@ schreef: Dat moet je dat uitleggen. Om je dood te generen :N:
Vreselijk! Ik ga Saar dat likken in het openbaar toch maar afleren :N:
En dat in het bos steeds gaan zitten om takjes van haar kont te halen ook , kan je wachten op commentaar natuurlijk :19:
Afbeelding
Carmen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje

Ongelezen bericht door Carmen »

Pak-de-bal schreef:
Geer schreef:Dat kwispelen, dat vind ik ook al zo irritant. Word ik helemaal wiebelig van, vooral als ze met die vervelende staarten ergens tegenaan zitten te tikken..tik-tik-tik, om gillend gek van te worden. Ik denk dat ik dat ook maar ga afleren
.

dan had je een oude rottweiler of een Springer moeten kopen, dan heb je daar geen last meer van :smile: :smile:
En dat snuffelen aan kontjes, dat vind ik ronduit goor. Doe ik toch ook niet, zou lekker worden zeg! 'Haaaa buurman, steekt u de poeperd maar even uit zodat ik even met de neus uw ochtendse gat kan besnuffen'...zou me wat moois worden zeg! Ga ik ook afleren
.

ik geloof niet, dat jij op de hoogte bent van hondengedrag, toch? :denken:
maar dat had ik ook niet verwacht , omdat je dat al eerder had laten merken.
Poepen in het openbaar, hoe komen ze erop. Doe ik toch ook niet? Vinden ze normaal ofzo, gewoon in de bosjes,
!

je neemt toch wel die zakjes mee, of laat je dat ook dan maar? :roll: :eek:

Welke sukkel eet er nou rauwe kip, iedere idioot weet toch dat je daar ziek van kunt worden? Hup, dit gaat dus mooi ook op de lijst; alferen die hap!
inderdaad daar heb je gelijk in, ik geef het dan ook nooit aan Bauke :ok:

Zo zie je Geer, we leren elke dag weer wat bij, toch, op deze manier?
:smile: I*k weet niet wat ik grappiger vind Geers stukje of jouw reactie, geweldig :mrgreen:
alm@
moderator

Als ik het allemaal zo lees, zijn honden eigenlijk heel onsmakelijke dieren zonder manieren :N:
Waar ging het eigenlijk over :idea: o, ja mijn honden blaffen ook wel in de auto als iemand te dicht langs de auto loopt, ik geloof dat ik waakhonden heb :denken:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”