Geer schreef:Dat kwispelen, dat vind ik ook al zo irritant. Word ik helemaal wiebelig van, vooral als ze met die vervelende staarten ergens tegenaan zitten te tikken..tik-tik-tik, om gillend gek van te worden. Ik denk dat ik dat ook maar ga afleren
.
dan had je een oude rottweiler of een Springer moeten kopen, dan heb je daar geen last meer van
En dat snuffelen aan kontjes, dat vind ik ronduit goor. Doe ik toch ook niet, zou lekker worden zeg! 'Haaaa buurman, steekt u de poeperd maar even uit zodat ik even met de neus uw ochtendse gat kan besnuffen'...zou me wat moois worden zeg! Ga ik ook afleren
.
ik geloof niet, dat jij op de hoogte bent van hondengedrag, toch?
maar dat had ik ook niet verwacht , omdat je dat al eerder had laten merken.
Poepen in het openbaar, hoe komen ze erop. Doe ik toch ook niet? Vinden ze normaal ofzo, gewoon in de bosjes,
!
je neemt toch wel die zakjes mee, of laat je dat ook dan maar?
Oh, en dat zelfgebef, ook daar moeten we vanaf. Ziet er toch niet uit! Zit er hier gewoon visite op de bank, gaan ze zichzelf ineens oraal zitten bevredigen. Of restjes pies zitten oplikken.
je snapt het niet, hè?
Als jij visite hebt, zouden ze dit echt niet goed en leuk vinden
maar misschien is dit gedrag heel normaal bij jullie thuis, maar in ieder geval niet bij mijn familie=visite
Welke sukkel eet er nou rauwe kip, iedere idioot weet toch dat je daar ziek van kunt worden? Hup, dit gaat dus mooi ook op de lijst; alferen die hap!
inderdaad daar heb je gelijk in, ik geef het dan ook nooit aan Bauke
Zo zie je Geer, we leren elke dag weer wat bij, toch, op deze manier?