Puch uitgelaten en een heerlijk vrolijk ding stormt op het veld. Meteen spelen met Puchu, hartstikke leuk.
Ik kom in gesprek met de vrouw en vraag of dit een volbloed Stafford is, waarop ik direct antwoord krijg 'nee, ze is een kruising Stafford/Pitbull' :N:
De schrik overigens niet vanwege de hond, maar omdat de vrouw dit tegen de eerste beste vreemde zegt.
Enige twijfel bij mij 'zal ik het wel of niet zeggen', en ik besloot om te vertellen dat ze dit dus nooit meer tegen iemand moet zeggen.
Ze reageerde er gelukkig redelijk op, al was ze wel al min of meer op de hoogte, maar ze dacht dat het allemaal niet zo'n vaart zou lopen. Wel dus...... en zeker met een aantal zeer schijnheilige hondenbezitters hier in de buurt. Ze woonde hier nog niet zo lang, dus ik heb haar daar meteen ook voor gewaarschuwd.
Ze vertelde dat ze de hond al vanaf pup had, van een hele leuke man die steeds nestjes Pitbull/Stafford had

Pfffffff

Nu maar hopen dat de boodschap écht is doorgedrongen en dat ze dit voortaan nooit meer tegen iemand zegt.