Bij Kaya was het vanzelf over gegaan en ik dacht dat dit ook wel bij Puch zou gebeuren..... niet dus

Dus dat ben ik hem nu met veel moeite aan het afleren, veel moeite omdat ik niet constant bij hem ben in de tuin.
Moderator: moderatorteam
Daar wil ik wel een foto van zien. vegas bij jou op schoot tijdens het eten.Reini schreef:Ik ben heel erg makkelijk met Vegas, er is maar weinig wat echt niet mag maar hetgeen dat echt niet mag, dat mag dan ook nooit. Ik kan niks bedenken wat ik de ene keer wel toesta en de andere keer niet. Wat er wel in is geslopen is dat Vegas zowat op schoot zit als ik aan het eten ben, nu vind ik dat voor mezelf niet erg maar dat is weleens lastig met visite
Hij zit natuurlijk niet echt óp schoot want dan zou ik niet meer kunnen etenMuk schreef: Daar wil ik wel een foto van zien. vegas bij jou op schoot tijdens het eten.![]()
Lijkt mij wel lastig eten eigenlijk.
Nou ben ik dat wel met je eens, dat je duidelijk moet zijn. Maar bij een hond die de regels al helemaal duidelijk heeft, is het naar mijn ervaring niet zo erg om heel af en toe af te wijken. Ze weten wat normaal is, en wat afwijkt.cloris schreef:Nee, als het niet mag en je laat het dan toch af en toe wel toe ben je niet consequent en de eerstvolgende keer mag de hond het ineens niet meer![]()
Ik ben heel makkelijk met mijn honden, ze zijn niet gedrilt en luisteren wonderwel prima, ze mogen bij mij liggen als ik eet en toch eten ze het niet van mijn bord.
Ze krijgen hier ook altijd een frikandel wanneer er patat gegeten wordt en dat weten ze, dat is het feest aan tafelmaar dat is niet iets wat eigenlijk niet mag