Vandaag was de familiedag, het was erg gezellig, zo'n grote groep sheltie's bij elkaar. Eerst even gezellig gekletst met koffie/thee/cake, daarna met de groep een boswandeling gemaakt waarbij de hondjes lekker konden rennen in het bos.
Daarna gezellig samen eten en kletsen. Volgens mij was alleen Fellows nest compleet. Maar wat kan je een verschil hebben in één nest, één was heel (te) groot, Fellow en zijn broertje waar hij mee trainde kwamen aardig overeen, dan nog een broertje die een stuk kleiner was en zusje was natuurlijk ook kleiner dan haar broers, maar da's redelijk normaal. En dan nog de verschillen met doen en laten...
Maar het was erg leuk om ze allemaal weer te zien en kennis te maken met hun eigenaren.
Ik was heel benieuwt naar het ene broertje waar ik niet voor koos, hij is een stuk rustiger dan Fellow, meer knuffeliger, maar ook een stuk kleiner, houdt niet van trainen (doen ze dus ook niet meer) is wat terughoudener naar andere honden toe begreep ik. Fellow daar in tegen is gek op andere honden, traint graag, je wordt wel doodgeknuffelt als je uit bed of thuis komt, maar veder niet zo, is soms behoorlijk gek en druk. Zo zie je maar weer dat elke hond zijn plus en minpunten heeft, maar beiden zijn ze erg mooi en lief, dat is toch het allerbelangerijkste!
Als er weer een familiedag komt doe ik zeker mijn best om er weer heen te gaan. Wij hebben ook een groot voordeel dat het op onze kc werd gehouden, dus het was bekend en dichtbij
Binnenkort zal ik er foto's van plaatsen op onze site.
Groetjes, Noëlle.