Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

familiedag fokker

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Noële
Zeer actief
Contacteer:

familiedag fokker

Ongelezen bericht door Noële »

Wij hebben volgend weekend een familiedag van Fellows fokker. Al Fellows nestbroers en nestzus komen. Ik vind het wel erg leuk om de puppies na een jaar weer te zien.
Natuurlijk komt er nog meer familie van Fellow, maar ik ben toch echt het meest benieuwt naar Fellows nest :wink:

Wie heeft ook wel eens een familiedag meegemaakt van de fokker van je hond?

Groetjes, Noëlle.
Angelique25
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Sheepdog
Aantal honden: 6
Contacteer:

Ongelezen bericht door Angelique25 »

Ik, alleen dan ben ik de fokker :cheer: Het is in ieder geval altijd erg leuk om al dat spul terug te zien.
ridgebackfan
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Contacteer:

Ongelezen bericht door ridgebackfan »

is altijd leuk om broertjes en zusjes terug te zien.

Wij hebben het met de reu eerste jaar gedaan maar daarna kon hij niet meer met andere reuen met ballies wandelen dus helaas daarna niet meer, wel gingen we elk jaar als we wedstrijd met de paarden hadden langs bij de fokker.
Met Yuma hebben we ook nestdag gehad helemaal leuk om iedereen te zien, van deze fokker zien we heel vaak broers en zusjes ook uit andere nesten omdat we vaak wandelen met heel stel inclusief mams en aanhang
Veel plezier vast
groetjes van Anne plus pootjes van Yuma & Dhakiya
*Jenga*Saba*Buddy* voor altijd in mijn hart

kijk hier voor de site van de meiden en kijk hier voor site met Rhodesian Ridgeback info
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Toen Bram een jaar is, zijn we bij de fokker geweest die een nakomelingendag had. Erg leuk inderdaad! Een zusje van Bram komt op hetzelfde rasforum als ik, dus die kan ik nog goed volgen.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Golden Stanley

Ongelezen bericht door Golden Stanley »

Met beide honden meegemaakt. Was errrrug leuk.
Vond het bij Whooper het leukste, omdat we hem als herplaatser hebben en het daar erg gezellig georganiseerd was.
jores
Zeer actief
Mijn ras(sen): engelse springer spaniel en engelse cocker spaniel
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door jores »

de fokster van onze springers houd ieder jaar Welpentreffen, alle honden die door haar gefokt zijn zijn dan welkom. Het is ieder jaar erg leuk, als afsluiting is dan altijd een BBQ.

We zien zo wie zo regelmatig broers /zussen van de 2 oudste, en kids van de 2 oudste zien we ook regelmatig, erg leuk :ok:
groetjes Annemie

Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding

http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
jidde

Ongelezen bericht door jidde »

Altijd leuk zoiets! Helaas met Tuana niet gehad :jank: Wel hebben wij contact met der broer, trainen bij dezelfde vereniging :mrgreen: 1 broer woont in zeeland die heb ik 1x gezien en halfzusje woont ook in de buurt waar mijn zus nu woont, traint ook zelfde vereniging.
Dus met 1 broer en 1 halfzus regelmatig contact
wen
Zeer actief

Ongelezen bericht door wen »

Van de vereneging uit zijn er fokkersdagen.. daar komen alle nesten van het jaar daarvoor bijeen.
Is altijd errug gezellie en informatief :cheer:
Met een beetje geluk heb je dan alle pups plus paps en mams bij elkaar
en kan je lekker bijkletsen
Afbeelding
Takkie_Teckel
Zeer actief

Ongelezen bericht door Takkie_Teckel »

Dat lijkt me nou zo verschrikkelijk leuk!!!
Jammergenoeg heeft Nina dat niet, ook geen idee waar haar 2 zusjes terecht zijn gekomen, lijkt me ook niet dat ik zomaar gegevens krijg van de fokker als ik daarom zal vragen denk ik?...

Wel contact met een halfbroertje en halfzusje van haar, erg leuk om die hondjes te volgen
Het huiveringwekkende Nina monster
Afbeelding
marye
Zeer actief
Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door marye »

Wij hebben dat ook al een paar keer gehad.
Inderdaad erg leuk, zie daarnaast een broer en een zus van Caja ook nog wel af en toe.
Afbeelding
noekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/?
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door noekie »

Ja, wij zijn met 10 mnd naar de 1e familiedag geweest en toen na een jaar nog een familiedag gehad en een jaar later nog 1 keer, daarna niet meer.
scooby 06-07-1995/31-08-2007
andor 12-04-2001/10-09-2009
Ianthe
Zeer actief
Locatie: Steenbergen (N-B). Baasje van Xena, Scence en Attis
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ianthe »

Ja, bij Scence was er een reunie toen ze een maand of 6/7 waren, hopelijk komt er ook nog een reunie als ze 1 jaar zijn :mrgreen: Xena komt uit een nest van 2 pups en haar broertje is daar gebleven, ze zien elkaar af en toe nog wel eens.

Bij Attis hebben we dat niet, hij is natuurlijk ook al 3 en zijn fokker is frans. Misschien is er wel ooit een reunie geweest maar daar weet ik niets van.
Afbeelding
*Anita*
Zeer actief
Mijn ras(sen): het Markiesje en border collie
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door *Anita* »

Nooit gehad maar lijkt me erg leuk
Heb Hars broers en zusjes nog wel gezien met de nestkeuring
Voor altijd in mijn gedachte Pardoes en Harley
Afbeelding
Noële
Zeer actief
Contacteer:

Met één van Fellows nestbroer heb ik de puppycursus, basis A en B in dezelfde groep gevolgt, ze trokken toch meer naar elkaar toe dan naar de andere honden op de kc (er moest ook altijd een andere hond tussen ons in staan tijdens de les zodat ze niet op elkaar lette :wink: ) . Nu volg ik behenigheid en 't broertje is door gegaan met gehoorzaamheid. Een nestzusje heeft de puppycursus en een stukje van de A meegedaan in de zelfde groep als wij. Dus die twee hebben we wel vaak gezien, alleen de laatste tijd niet meer zo vaak.
Maar twee broertjes heb ik niet meer gezien sinds we Fellow op hebben gehaald, ik ben benieuwt of hij op hun ook reageert met herkenning zoals met broer en zus waar hij contact mee heeft gehouden.
We mochten toen kiezen tussen twee broertjes, wat best een moeilijke keuze was, ik ben heel benieuwt hoe het is met het broertje die wij niet hebben gekozen.
Heel misschien komt Fellows vader ook, hem heb ik nog nooit gezien.
Ik moet alleen wel even een camera regelen voor die tijd, we zitten even zonder camera.

Tackie_teckel : Ik heb wel de adressen gekregen van de andere broertjes toen ik er naar vroeg, dus proberen kan altijd.

Groetjes, Noëlle.
Noële
Zeer actief
Contacteer:

Het is jammer dat de opkomst teleurstellend is.
Ik heb er juist veel zin in om te kijken hoe het met de andere hondjes is, kennis te maken met hun eigenaren en de andere gefokte hondjes te zien.
Maar ik denk dat het ook onmogelijk is om alle hondjes bij elkaar te krijgen.

Groetjes, Noëlle.
Properi
Zeer actief

Ongelezen bericht door Properi »

he leuk zeg

hier is dat niet
Afbeelding
gotcha
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder

Ongelezen bericht door gotcha »

Wij hebben onlangs naar een puppy reuniewandeling geweest,heel plezant.Wat wel opviel was dat er toch veel verschillen qua vacht,uitstraling,grootte was.Van de honden uiteraardt :mrgreen:

Iemand van de kopers had de reunie zelf georganiseerd.

Voor de fokker zelf is het wel plezant om te weten dat alles prima is met hun pupsels.Alhoewel ik af en toe ook foto's èmail naar de fokker.

Het straffe vond ik,dat toen we Gotcha gingen halen het afscheid zo triestig was,tranen in ogen.(fokker) :jank:

En nu met een volle glimlach,tevreden dat het met haar goed gaat,en afspreken om nog eens bijeentekomen afscheid genomen was :smile:
Noële
Zeer actief
Contacteer:

Het lijkt mij idd ook moeilijk om afscheid te nemen van de pups die je 8 weken hebt verzorgt, dan is het op zo'n dag idd erg leuk om te zien dat alles goed terecht is gekomen.
Wat leuk dat één van de kopers het heeft georganiseerd!

Groetjes, Noëlle.
wendy71
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ridgebacks!
Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
Contacteer:

Ongelezen bericht door wendy71 »

Onze fokker had ook zo'n dag georganiseerd toen de pups een maand of 6 waren.
Ik vond dat heel leuk ook om de broers en zussen weer eens te zien. :ok:
Afbeelding
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

onze pups worden 29 juli 1 jaar en op 6 juli komen 5 van de 6 naar ons toe!! :cheer: 1 komt niet maar daar gaan wij in juni heen!
Afbeelding
Noële
Zeer actief
Contacteer:

Vandaag was de familiedag, het was erg gezellig, zo'n grote groep sheltie's bij elkaar. Eerst even gezellig gekletst met koffie/thee/cake, daarna met de groep een boswandeling gemaakt waarbij de hondjes lekker konden rennen in het bos.
Daarna gezellig samen eten en kletsen. Volgens mij was alleen Fellows nest compleet. Maar wat kan je een verschil hebben in één nest, één was heel (te) groot, Fellow en zijn broertje waar hij mee trainde kwamen aardig overeen, dan nog een broertje die een stuk kleiner was en zusje was natuurlijk ook kleiner dan haar broers, maar da's redelijk normaal. En dan nog de verschillen met doen en laten...
Maar het was erg leuk om ze allemaal weer te zien en kennis te maken met hun eigenaren.

Ik was heel benieuwt naar het ene broertje waar ik niet voor koos, hij is een stuk rustiger dan Fellow, meer knuffeliger, maar ook een stuk kleiner, houdt niet van trainen (doen ze dus ook niet meer) is wat terughoudener naar andere honden toe begreep ik. Fellow daar in tegen is gek op andere honden, traint graag, je wordt wel doodgeknuffelt als je uit bed of thuis komt, maar veder niet zo, is soms behoorlijk gek en druk. Zo zie je maar weer dat elke hond zijn plus en minpunten heeft, maar beiden zijn ze erg mooi en lief, dat is toch het allerbelangerijkste!

Als er weer een familiedag komt doe ik zeker mijn best om er weer heen te gaan. Wij hebben ook een groot voordeel dat het op onze kc werd gehouden, dus het was bekend en dichtbij :wink:

Binnenkort zal ik er foto's van plaatsen op onze site.

Groetjes, Noëlle.
gotcha
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder

Ongelezen bericht door gotcha »

hè plezant dat je dit even laat weten.

Ja, dan vallen de verschillen veel op,en vind je,jouw hond toch zeker de beste :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”