Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

wat moet je hier nu van denken?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Burnie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Burnie »

Twee volwassen rottweilers tegelijkertijd uitlaten is geen makkie. De persoon in kwestie heeft de zaak op zijn manier "opgelost". Nu kan-ie ze alletwee tegelijkertijd uitlaten en als ze iets doen wat de baas niet aanstaat, worden ze "geroosterd".
Ik heb hier werkelijk geen goed woord voor over. Dat de tt door iedere idioot gekocht en gebruikt mag worden, is mij altijd al een doorn in het oog geweest.
Dit is een prima voorbeeld van hoe het niet moet. "Meneer" (ik noem hem in mijn gedachten héél wat anders :boos: ) is hoogstwaarschijnlijk te lui om zijn honden ieder apart uit te laten. Dan zou hij nl. geen tt nodig hebben en kon hij het appèl oefenen. Maar een knopdruk is zoveel gemakkelijker. Laat de beesten maar gillen, hij is tenminste op tijd terug voor voetbal op TV (of zoiets...) :jank: :jank:
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

Dit is je reinste dierenmishandeling. Die zak houdt niet van honden! Dat dit is toegestaan zeg!
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Burnie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Burnie »

iones schreef:Dit is je reinste dierenmishandeling. Die zak houdt niet van honden! Dat dit is toegestaan zeg!
Nee die houdt zeker niet van honden en/of ziet ze als dingen annex robotjes, die ieder bevel stipt hebben op te volgen.
Je mag het eigenlijk niet zeggen, maar ik hoop dat de honden hem een keer aanvallen en toetakelen. Dat is al vaker gebeurd met mensen die hun honden kwellen met de tt. Maar helaas is de hond dan meestal de zak en wordt afgespoten.
Treurig verhaal. Ik zou een digitaal cameraatje meenemen (als je dat hebt) tijdens de wandelingen om de kl%%tzak te filmen, als je hem weer tegenkomt en hij zoiets nog eens flikt. Dan heb je een poot om op te staan en kun je de Dierenbescherming inschakelen of de politie.
eefje_ates
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder en Duitse herder.

Ongelezen bericht door eefje_ates »

Als iemand zijn dieren mishandelt weet ik nog wel een ander plekje waar hij de tt bij zichzelf mag uitproberen......
Wat bedoel je daar precies mee...met dat plekje?... :mrgreen:
Afbeelding
Muis..
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder, een X-Windhond en een Galgo
Contacteer:

Ongelezen bericht door Muis.. »

:puker: Zo'n mensen zijn geen dieren waard.
Mireillevdw
Zeer actief
Mijn ras(sen): Oudduitse herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Mireillevdw »

Als iemand zijn dieren mishandelt weet ik nog wel een ander plekje waar hij de tt bij zichzelf mag uitproberen......
Misschien wel een leuke stunt voor Jackass...... :smile:
Afbeelding
http://www.dertienburchten.com
Mijn doel in het leven is zo´n goed mens te worden, als dat mijn hond denkt dat ik ben.
Eefje83
Zeer actief
Mijn ras(sen): norwich terriër en griekse zwerver en een Spaanse zwerver
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Eefje83 »

Burnie schreef:Twee volwassen rottweilers tegelijkertijd uitlaten is geen makkie. De persoon in kwestie heeft de zaak op zijn manier "opgelost". Nu kan-ie ze alletwee tegelijkertijd uitlaten en als ze iets doen wat de baas niet aanstaat, worden ze "geroosterd".
Ik heb hier werkelijk geen goed woord voor over. Dat de tt door iedere idioot gekocht en gebruikt mag worden, is mij altijd al een doorn in het oog geweest.
Dit is een prima voorbeeld van hoe het niet moet. "Meneer" (ik noem hem in mijn gedachten héél wat anders :boos: ) is hoogstwaarschijnlijk te lui om zijn honden ieder apart uit te laten. Dan zou hij nl. geen tt nodig hebben en kon hij het appèl oefenen. Maar een knopdruk is zoveel gemakkelijker. Laat de beesten maar gillen, hij is tenminste op tijd terug voor voetbal op TV (of zoiets...) :jank: :jank:
hij heeft er meer dan 2 en laat ze dus al niet allemaal tegelijk uit.
ik denk ook niet dat dat de reden is waarom ze die banden omhebben,hij kan ze best wel aan,maar ze mogen (lijkt het wel) gewoon niet meer zelf nadenken....
Ik weet niet wat zijn redenen zijn maar ik ken diverse rottweilers,reuen en teven,sommige pittiger dan anderen maar geen van allen worden zo behandelt,de meesten mogen op strand gewoon los,mensen kennen hun hond en weten wat verstandig is,aanlijnen of niet.
Nou en dat gaat allemaal zonder tt,gewoon goed opgevoed en luisterend zonder schokken,klappen en scheldpartijen,dus ik snap het ook niet goed.
En hij loopt best een heel eind met ze,het gaat er dus niet om dat ie haast heeft ofzo,hij stapt flink door maar loopt gewoon een heel eind met ze,maar ja als de honden dan niet eens even flink mogen uitrazen hebben ze er in mijn ogen niet echt iets aan ......
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

Maar die honden snappen niet waar die klets vandaan komt iedere keer, en waarvoor het bedoeld is. En dit roept bij gevolg een hele hoop stress bij ze op.
Ze worden helemaal niet op een corrigerende manier gebruikt. De honden worden continu gestraft maar ze weten niet dat het bedoeld is als straf, laat staan waarvoor.
Deze vent deugt niet. HIj doet het erom.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”