Op een gegeven moment komt er een man met 2 rottie's aanlopen,reu en teef.
Nou reu liep keurig naast die man en teefje wilde even kennismaken met Harley,prima,harley is gek van rottieteefjes dus gaan ze lekker hun gang maar.
Man roept teefje ook niet bij zich dus zal wel goed gaan .
En dat ging het ook.
Maar die man liep stevig door en bleef mij maar een klein beetje voor,waardoor demi niet los kon,dus ingehouden waardoor de afstand groter werd.
Demi losgelaten maar goed Rottie's bleven omkijken,iedere keer dat die man het doorhad,gilden de beesten het uit,terwijl niemand ze aanraakte.
Ik met mijn duffe hoofd nog kijken of de beesten soms mank liepen ofzo,dat het daarvan kwam.
Ik snapte er helemaal niets van,en het vervelende was,ook beide honden deden het tegelijk,telkens als hij riep dat ze bij hem moesten komen gilden ze het uit.
En toen ging het ineens dagen,ze hadden beiden een tt om,en als de 1 misschien wel een korrektie verdiende,dan kreeg de ander die automatisch ook

na 10 minuten achter de man gelopen te hebben en diverse gillen gehoord te hebben en hem een paar klappen zien geven,2rottie's die met de staart tussen de poten liepen en echt in de war leken,ben ik maar omgedraaid,ik kon het niet meer aanzien.
Een wandeling hoort toch leuk te zijn voor de beestjes,lekker rennen en vliegen,zonder steeds bang te zijn voor een opdonder?????????
En hoe zit dat met de afstelling van die tt,doet het daadwerkelijk zo'n zeer dat een hond ervan gaat gillen,is het dan niet gewoon dierenmishandeling?
Ik ben er gisteren echt behoorlijk van in de war geweest,zulke leuke honden,totaal geen kwaad in de zin(zover ik dat kan zien) en dan zo
straffen steeds,en alleen omdat ze opzij of achterom keken........vond het erg extreem moet ik zeggen.