Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
ervaringen met furminator?
Moderator: moderatorteam
-
chrico
- Zeer actief
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
-
lupa
- Zeer actief
- Contacteer:
- Myra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berner Sennenhonden
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
-
hercujess
Ik vind het zelf nogal per vacht verschillen. Ik doe er voornamelijk kortharige rassen zoals Labjes mee, maar ook Herders. Ik zou zoals Rosita zei 'm gewoon even uitproberen bij een trimsalon of op een show waar ze ze verkopen. Voor hetzelfde geld vind je het helemaal niks en dan zit je met zo'n duur stuk gereedschap waar je niks aan hebt.
- alm@
- moderator
- Dutchie63
- Zeer actief
- Contacteer:
Je hoort er veschillende berichten over. Het schijnt wel te werken, maar de OuDE furmiator is alweer vervangen door een nieuwer, met een grove kam en een kleine fijne kam samen. Het is ook goedkoper dan de furminator. Ik heb een gewone roskam voor Maggie en een fijne borstel voor Emma..Ik heb geen zin om veel geld uit tegeven voor een kam als je het zelfde resultaat kan krijgen met een gewone borstel.
Marion
Marion
-
lupa
- Zeer actief
- Contacteer:
vroeger had ik geen furminator en dus werden de honden met schedder en borstels gedaanDutchie63 schreef:Je hoort er veschillende berichten over. Het schijnt wel te werken, maar de OuDE furmiator is alweer vervangen door een nieuwer, met een grove kam en een kleine fijne kam samen. Het is ook goedkoper dan de furminator. Ik heb een gewone roskam voor Maggie en een fijne borstel voor Emma..Ik heb geen zin om veel geld uit tegeven voor een kam als je het zelfde resultaat kan krijgen met een gewone borstel.
Marion
er kwam behoorlijk wat af maar geen vergelijkking met de furminator

- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
en hebben ze maar 1 trimsalon in jouw buurtalm@ schreef:Heb ik trouwens vorig jaar gedaan voor mijn wolfsgrauwe schaapje. Ze heeft geen ferminator en ze doet geen herders, vindt ze niksRosita Compagner schreef:Probeer hem eerst eens uit bij de lokale trimsalon? Gewoon even bellen en vragen of dat mag.
- alm@
- moderator
Er zullen er best meer zijn hoorRosita Compagner schreef:en hebben ze maar 1 trimsalon in jouw buurtalm@ schreef:Heb ik trouwens vorig jaar gedaan voor mijn wolfsgrauwe schaapje. Ze heeft geen ferminator en ze doet geen herders, vindt ze niksRosita Compagner schreef:Probeer hem eerst eens uit bij de lokale trimsalon? Gewoon even bellen en vragen of dat mag.Sommige kappers kunnen ook niks met mijn haar, ga ik toch lekker naar de volgende?

-
lupa
- Zeer actief
- Contacteer: