ze heeft 1grote bij haar poot in de buurt en drie kleintjes waarvan 1net beginnend .. dat heeft de dierenartsvrijdag geconstateerd .. ook heeft ze lichte hartruis..
mijn dilemma is nu .. ze heeft een kosten beraming voor me gemaakt enzo alleen staat er ook narcose operatie en dergelijke allemaal .. en vraag me af overleefd mijn hondje wel al dat gedoe aan haar lijf en zal ze dezelfde blijven / ???
De da zei meteen al dat ze niet vaak zo`n levendig hondje heeft gezien op die leeftijd met zoveel zin nog in het leven
rennen springen kwispelen spelen .. alles doet ze nog ze eet goed drinkt goed .. en is heel lief .. dus aan haar af te zien kan ze nog zo 5jaar mee .. alleen weet ik niet goed hoe oud een hond uberhaupt kan worden .. en hoe ze reageren op zo`n operatie narcose etc.
en omdathet er 4zijn heb ik weinig hoop dat ze als alles goed gaat en nog boven opkomt en niet dood blijft in de operatie of bij de foto`s al ant ze is zeer zenuwactig bij da. of wat dan ook ...
ze is al 17jaar bijna bij me en is egt een deel van mijn leven de tranen schooten meteen in mijn ogen toen de dierenarts het zei en denk er de hele tijd aan .. wat moet ik nu doen .. want ik heb alles voor me hond over maar als ze het niet overleeft dan .........
maargoed alle info over mammatumoren en hoe een oude hond op narcose reageert ofjullie mening wat jullie zouden doen is welkom ..
wel graag snelle reacties want als het wel een operatie wordt wil ik die zo snel mogelijk laten uitvoeren bijvoorbaat dank ..