Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Baasje van stafford verbaasd!
Moderator: moderatorteam
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
ook ik vind het rare honden die staffjes ...
Magic is ook harstikke lief en zal geen stap verkeerd doen alleen is ze gewoon niet zo verzot op andere honden... er is tot nu toe maar 1 hond waar ze mee op kan schieten en daar doet ze haar sociale contacten ook mee regelmatig...
verder vind ze andere honden leuk op afstand maar ze moeten niet te dichtbij komen want dan zal ze wel even een snauw weggeven...
En mensen zijn gewoon heel simpel knuffeltjes voor haar ze is gek op iedereen die ze tegenkomt !!

Magic is ook harstikke lief en zal geen stap verkeerd doen alleen is ze gewoon niet zo verzot op andere honden... er is tot nu toe maar 1 hond waar ze mee op kan schieten en daar doet ze haar sociale contacten ook mee regelmatig...
verder vind ze andere honden leuk op afstand maar ze moeten niet te dichtbij komen want dan zal ze wel even een snauw weggeven...
En mensen zijn gewoon heel simpel knuffeltjes voor haar ze is gek op iedereen die ze tegenkomt !!
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
hier lola ook. maar sam is vaak toch een beetje eng voor mensen. terwijl dat de goedzak van de 2 is.Valerie schreef:Moet zeggen dat ik het appart vind dat ze verbaast zijn, hier wordt Tyra buiten plat geknuffeld.
zal toch zijn omdat ie wat groter is en een minder "puppenkoppie" heeft dat tyra en ook lola wel hebben

- Ursula
- Zeer actief
- Valerie
- Zeer actief
Toen Tyson nog goed was moesten ze hem eerst aaien en dan pas Tyramassam schreef:hier lola ook. maar sam is vaak toch een beetje eng voor mensen. terwijl dat de goedzak van de 2 is.Valerie schreef:Moet zeggen dat ik het appart vind dat ze verbaast zijn, hier wordt Tyra buiten plat geknuffeld.
zal toch zijn omdat ie wat groter is en een minder "puppenkoppie" heeft dat tyra en ook lola wel hebben

- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
moesten van jou of wilden ze dat?Valerie schreef:Toen Tyson nog goed was moesten ze hem eerst aaien en dan pas Tyramassam schreef:hier lola ook. maar sam is vaak toch een beetje eng voor mensen. terwijl dat de goedzak van de 2 is.Valerie schreef:Moet zeggen dat ik het appart vind dat ze verbaast zijn, hier wordt Tyra buiten plat geknuffeld.
ik kan me namelijk voorstellen dan tyson bij jou qua uiterlijk de "sam" was. dus net een beetje "enger" dan tyra en lola. (vinden jij en ik niet maar dat verwacht ik als algemene gedachte zeker ook omdat veel mensen nog steeds denken dat de bullen de echte pits zijn..)

- maitestar
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer: Jip
- Contacteer:
Hier worden de hondjes vaak ook geknuffeld, totdat ze horen welk ras het is :N:
Toen onze kleine rode dame nog een pup was dachten veel mensen dat ze een Boxer-pupje was, in het begin corrigeerde ik dat nog wel maar hun reactie was vaak dat ze stopten met knuffelen en gelijk wegliepen
Dus op het laatst liet ik het maar zo, want dan had onze kleine meid gewoon lekker de aandacht
Maar mijn ervaring is dat het 2 kanten op kan gaan, of je vind ze leuk of je vind ze helemaal niks. Een gulden middenweg heb ik nog niet echt kunnen ontdekken...
Toen onze kleine rode dame nog een pup was dachten veel mensen dat ze een Boxer-pupje was, in het begin corrigeerde ik dat nog wel maar hun reactie was vaak dat ze stopten met knuffelen en gelijk wegliepen

Maar mijn ervaring is dat het 2 kanten op kan gaan, of je vind ze leuk of je vind ze helemaal niks. Een gulden middenweg heb ik nog niet echt kunnen ontdekken...
Groetjes,
Wendy
Wendy
- Valerie
- Zeer actief
Moest van mij, ik wilde geen jaloezie en Tyra boeit het minder dan hem.massam schreef:
moesten van jou of wilden ze dat?
ik kan me namelijk voorstellen dan tyson bij jou qua uiterlijk de "sam" was. dus net een beetje "enger" dan tyra en lola. (vinden jij en ik niet maar dat verwacht ik als algemene gedachte zeker ook omdat veel mensen nog steeds denken dat de bullen de echte pits zijn..)
-
- Zeer actief
Nou ja zeg, ik vind dit echt ergToen onze kleine rode dame nog een pup was dachten veel mensen dat ze een Boxer-pupje was, in het begin corrigeerde ik dat nog wel maar hun reactie was vaak dat ze stopten met knuffelen en gelijk wegliepen

Is toch te idioot voor woorden, dat ze stoppen met aaien zodra ze horen wel ras het is...

- maitestar
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer: Jip
- Contacteer:
Ja vind ik ook.... De 1e keer dacht ik dat ik het mij ingebeeld had, maar toen gebeurde het vaker en wist ik wel dat het geen toeval meer was.... Vanaf toen liet ik de mensen ook maar in die waan, kon ze tenminste even lekker knuffelenRemina schreef:Nou ja zeg, ik vind dit echt ergToen onze kleine rode dame nog een pup was dachten veel mensen dat ze een Boxer-pupje was, in het begin corrigeerde ik dat nog wel maar hun reactie was vaak dat ze stopten met knuffelen en gelijk wegliepen![]()
Is toch te idioot voor woorden, dat ze stoppen met aaien zodra ze horen wel ras het is...

Groetjes,
Wendy
Wendy