Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Baasje van stafford verbaasd!

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Valerie »

Moet zeggen dat ik het appart vind dat ze verbaast zijn, hier wordt Tyra buiten plat geknuffeld.
*Jolanda*

Ongelezen bericht door *Jolanda* »

ook ik vind het rare honden die staffjes ... :pffff:

Magic is ook harstikke lief en zal geen stap verkeerd doen alleen is ze gewoon niet zo verzot op andere honden... er is tot nu toe maar 1 hond waar ze mee op kan schieten en daar doet ze haar sociale contacten ook mee regelmatig...
verder vind ze andere honden leuk op afstand maar ze moeten niet te dichtbij komen want dan zal ze wel even een snauw weggeven...

En mensen zijn gewoon heel simpel knuffeltjes voor haar ze is gek op iedereen die ze tegenkomt !!
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

Valerie schreef:Moet zeggen dat ik het appart vind dat ze verbaast zijn, hier wordt Tyra buiten plat geknuffeld.
hier lola ook. maar sam is vaak toch een beetje eng voor mensen. terwijl dat de goedzak van de 2 is.

zal toch zijn omdat ie wat groter is en een minder "puppenkoppie" heeft dat tyra en ook lola wel hebben :mrgreen:
Afbeelding
sundancekid

Ongelezen bericht door sundancekid »

Brigitte schreef:In goede handen (zoals met alle honden) zijn het gewoon ook onwijs leuke honden :wink:
klinkt als een bel in mijn oren, zo is het inderdaad!!!! :ok:
Ursula
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ursula »

Vind zelf de staffies ook altijd leuke honden :ok:

Helaas zijn die stomme vooroordelen de nekslag voor een hoop honden.
Life is great with a Molosser by your side!!!

Afbeelding
Valerie
Zeer actief

massam schreef:
Valerie schreef:Moet zeggen dat ik het appart vind dat ze verbaast zijn, hier wordt Tyra buiten plat geknuffeld.
hier lola ook. maar sam is vaak toch een beetje eng voor mensen. terwijl dat de goedzak van de 2 is.

zal toch zijn omdat ie wat groter is en een minder "puppenkoppie" heeft dat tyra en ook lola wel hebben :mrgreen:
Toen Tyson nog goed was moesten ze hem eerst aaien en dan pas Tyra :mrgreen:
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

Valerie schreef:
massam schreef:

Toen Tyson nog goed was moesten ze hem eerst aaien en dan pas Tyra :mrgreen:
moesten van jou of wilden ze dat?

ik kan me namelijk voorstellen dan tyson bij jou qua uiterlijk de "sam" was. dus net een beetje "enger" dan tyra en lola. (vinden jij en ik niet maar dat verwacht ik als algemene gedachte zeker ook omdat veel mensen nog steeds denken dat de bullen de echte pits zijn..)
Afbeelding
maitestar
Zeer actief
Mijn ras(sen): Havanezer: Jip
Contacteer:

Ongelezen bericht door maitestar »

Hier worden de hondjes vaak ook geknuffeld, totdat ze horen welk ras het is :N:
Toen onze kleine rode dame nog een pup was dachten veel mensen dat ze een Boxer-pupje was, in het begin corrigeerde ik dat nog wel maar hun reactie was vaak dat ze stopten met knuffelen en gelijk wegliepen :boos: Dus op het laatst liet ik het maar zo, want dan had onze kleine meid gewoon lekker de aandacht :mrgreen:

Maar mijn ervaring is dat het 2 kanten op kan gaan, of je vind ze leuk of je vind ze helemaal niks. Een gulden middenweg heb ik nog niet echt kunnen ontdekken...
Groetjes,
Wendy
Valerie
Zeer actief

massam schreef:
moesten van jou of wilden ze dat?

ik kan me namelijk voorstellen dan tyson bij jou qua uiterlijk de "sam" was. dus net een beetje "enger" dan tyra en lola. (vinden jij en ik niet maar dat verwacht ik als algemene gedachte zeker ook omdat veel mensen nog steeds denken dat de bullen de echte pits zijn..)
Moest van mij, ik wilde geen jaloezie en Tyra boeit het minder dan hem.
Remina
Zeer actief

Ongelezen bericht door Remina »

Toen onze kleine rode dame nog een pup was dachten veel mensen dat ze een Boxer-pupje was, in het begin corrigeerde ik dat nog wel maar hun reactie was vaak dat ze stopten met knuffelen en gelijk wegliepen
Nou ja zeg, ik vind dit echt erg :shock:
Is toch te idioot voor woorden, dat ze stoppen met aaien zodra ze horen wel ras het is...
Afbeelding
maitestar
Zeer actief
Mijn ras(sen): Havanezer: Jip
Contacteer:

Ongelezen bericht door maitestar »

Remina schreef:
Toen onze kleine rode dame nog een pup was dachten veel mensen dat ze een Boxer-pupje was, in het begin corrigeerde ik dat nog wel maar hun reactie was vaak dat ze stopten met knuffelen en gelijk wegliepen
Nou ja zeg, ik vind dit echt erg :shock:
Is toch te idioot voor woorden, dat ze stoppen met aaien zodra ze horen wel ras het is...
Ja vind ik ook.... De 1e keer dacht ik dat ik het mij ingebeeld had, maar toen gebeurde het vaker en wist ik wel dat het geen toeval meer was.... Vanaf toen liet ik de mensen ook maar in die waan, kon ze tenminste even lekker knuffelen :mrgreen:
Groetjes,
Wendy
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”