Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

"kunt u uw honden even aanlijnen?"

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Aantal honden: 3
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Zoek stok! schreef:
Daisy@ schreef:
Zoek stok! schreef:
Daisy@ schreef:Een ander vraagje tussendoor.
Is jou angst of aversie tegen sommige rassen nu echt zo groot dat je er topics over blijft openen? Je blijft je druk maken over grote, 'gevaarlijke' honden die los lopen, die weet ik allemaal niet wat doen.....

En dit is geen aanval, maar waar komt die angst/aversie vandaan?
PdB is bepaald niet de enige die die angst heeft voor bepaalde rassen hoor :wink: Ik maak zo nu en dan weleens een kort praatje met mensen met honden in de buurt en wat ik dan allemaal hoor, daar gaan m'n oren van klapperen. Dat is van de categorie 'van rauw voeren, wordt je hond ziek', 'Rottweilers zijn agressieve honden' en 'reuen moet je castreren anders lopen ze weg'. Ik bedoel maar :wink:
Ik bedoel het ook niet raar hoor. En ik kan het me ook goed voorstellen. Ze zien er niet altijd lief uit. En als je daar loopt met een hondje van amper 10 kilo bv kan ik me best voorstellen dat je wel eens bang bent. Dus het is geen oordeel.

Maar jij maakt je er niet zó druk over :wink: wat Pdb wel doet. Topic na topic....
Ik bedoel het wel raar :wink: In de zin dat er ideeen in de hoofden van mensen zitten die soms erg apart zijn. We hebben een hele knuffelige kwispelende Rottweiler teef in de buurt waar mensen bang van zijn bijvoorbeeld. Kijk, dat je onder de indruk bent van een uitvallende Rottweiler of een ander pad inslaat als er een flinke patsende hond aankomt, dat snap ik. Maar dat je onafhankelijk van het gedrag zegt dat een hond gevaarlijk is, dat snap ik niet.
Precies, zoals jij het schrijft bedoel ik het ook eigenlijk richting Pdb.
Waarom zo hardnekkig vast houden aan haar oordelen en waarschijnlijk angsten, die echt niet altijd gegrond zijn.
Enne.... ik zou ook een groot rondje omlopen als ik een kwaadaardig uitziende rottweiler om me af zou zien stormen hoor :wink:

En natuurlijk mag een mens angsten hebben voor iets. Ik ben ook doodsbang voor spinnen terwijl m'n verstand weet dat het ongegrond is. Tenminste, de niet giftige spin dan hé :wink:
omafia

Ongelezen bericht door omafia »

Tamara en Bowie schreef:
omafia schreef:Nee natuurlijk worden die niet bestraft, dat vind ik juist het vreemde, ieder topic wordt ze wel aanevallen of zijn er hatelijke opmerking door de zelfde personen, maar ja dat mag dan wel
Hoe weet jij dat? Krijg jij van iedere waarschuwing dan een cc?
Zie jij een ban staan dan van leden die PDB steeds kleineren ???
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

omafia schreef:
Tamara en Bowie schreef:
omafia schreef:Nee natuurlijk worden die niet bestraft, dat vind ik juist het vreemde, ieder topic wordt ze wel aanevallen of zijn er hatelijke opmerking door de zelfde personen, maar ja dat mag dan wel
ga even lekker door meis :ok: PdB heeft een weekban
na meerdere waarschuwingen, waarvan ze er iig 1 openbaar heeft gemaakt, na het verzoek om dit niet te doen.zie jij andere pb's openbaar maken? zie jij andere gerechtigheid zoeken naar aanleiding van een mod pb? nee dus. dus je weet niet wat er is gezegd of wie er is gewaarschuwd, feit is dus, dat PdB over een grens is gegaan, over een week is ze er weer schei uit met janken
boxersien

Ongelezen bericht door boxersien »

iones schreef:
alm@ schreef: Dat ben ik helemaal met je eens :mrgreen: maar om er even over door te zaniken: ik vind het jammer dat dominantie vaak in een verkeerde context geplaatst wordt :wink:
TOch wordt dit gedrag vaak vertoond door dominante honden (kop en staart hoog houdend).
Vind ik dus niet!! Een dominante hond dwingt een andere hond om lager te zijn dan hem, maar zal die hond hiervoor echt niet vaak onderste boven lopen.
De theorie van onderste boven lopen staat dan gelijk aan de theorie van de grootste hond is dominant. Ik zie een Jack (vaak zeer zelfverzekerd) echt nog niet een golden, sint, boxer e.d. omver lopen. Wel zie ik ze het vaak afdwingen met hun houding en signalen.
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Ikzelf vind dit een mooie foto waarop heel duidelijk te zien is hoe en wat
Afbeelding
De andere hond is zonder baas, loopt daar af en toe in zijn uppie en terroriseerd elke hond die hij tegenkomt. Zijn terrein vind hij. Toch koos hij eieren voor zijn geld (zou ik ook doen :mrgreen: )
Als ik naar die foto kijk dan zie ik mijn honden zeggen van: hee maat, wij hebben geen kwaad in zin maar zing wel even een toontje lager.

De mannen zijn aardig dominant maar lopen niet zomaar een hond omver terwijl Dyna nog wel eens spontaan in botsing wil komen met een hond
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

chrico schreef:Ikzelf vind dit een mooie foto waarop heel duidelijk te zien is hoe en wat
Afbeelding
De andere hond is zonder baas, loopt daar af en toe in zijn uppie en terroriseerd elke hond die hij tegenkomt. Zijn terrein vind hij. Toch koos hij eieren voor zijn geld (zou ik ook doen :mrgreen: )
Als ik naar die foto kijk dan zie ik mijn honden zeggen van: hee maat, wij hebben geen kwaad in zin maar zing wel even een toontje lager.

De mannen zijn aardig dominant maar lopen niet zomaar een hond omver terwijl Dyna nog wel eens spontaan in botsing wil komen met een hond
tja, ik vind het te simpel om hier iets van te zeggen, jij kan zeggen wat je wilt, jij was er bij, maar puur deze foto? dat zijn drie honden die zich zelf willen laten zien , ik zie dus ook niet zozeer dat jou honden zeggen" he maat een toontje lager" en dat de hond daar dus op reageert, jou twee honden komen onderzoekend er op af, geen van beide van plan om zich over te geven, jij weet dus zelf dat de lab eieren voor zijn geld kiest,
chrico
Zeer actief

Als we deze hond tegenkomen is het hetzelfde ritueel. Ze lopen op elkaar af, peilen elkaar en gaan ieder hun weg.
Het tongelen van mijn honden (wat andere stresssignalen kunnen noemen) is in hun geval een kalmeringssignaal naar de andere hond toe.
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
schelsey
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bernerteefjes Nisha en Mila

Ongelezen bericht door schelsey »

Pak-de-bal schreef:
schelsey schreef:Mijn vriendin heeft 3 honden en geraakt in paniek als er iemand aankomt, met een hond erbij al helemaal, want de honden stormen erheen al blaffend, 1 ervan duft wel eens uitvliegen tegen de vreemde hond, als het mensen zijn lopen ze er ook heen, maar al blaffend en meer niet, toch is het schrikwekkend, als we gaan wandelen en de honden mogen los proberen we altijd plaatsen uit te nemen waar zelden volk komt, als het dan eens gebeurt zijn er 9 van de 10 keer wel even problemen, maar nooit loslaten is ook geen optie denk ik, zo veel energie dat die hebben, tis door haar bezig te zien met de 3 en de probleen die ze met 3 veroorzaken dat ikzelf niet aan een 3 de durf beginnen, 2 gaat nog juist om onder controle te houden als ze los zijn maar 3, echt heel moeilijk

sonja
jeetje wat een gedoe, dat is toch niet lekker relaxed met je honden wandlen :eek:
en àls er wat gebeurd, krijgt ze ze wel dan snel aangelijnd?
neen, echt niet relaxend en snel aanlijnen, dat lukt alleen als we het echt op tijd zien en ik er ook 1 aan zijn kraag pak maar anders is het te laat, als ik alleen ga met die van mij is het relaxend en doen mijn honden dit niet, als we samen wandelen wat 2 keer per week gebeurt niet relaxend omdat vooral kenji altijd mee wil doen en dan moet ik me schor roepen om hem bij me te krijgen terwijl de rest naar die mens of hond stormt en wil niet dat hij meedoet met de hoop.

Het is paar keer gebeurt en achteraf als ik dan die persoon tegenkom met alleen mijn honden zijn ze er niet over te spreken dat haar honden zo slecht luisteren op dat moment
schelsey
Zeer actief

boxersien schreef:
schelsey schreef:Mijn vriendin heeft 3 honden en geraakt in paniek als er iemand aankomt, met een hond erbij al helemaal, want de honden stormen erheen al blaffend, 1 ervan duft wel eens uitvliegen tegen de vreemde hond, als het mensen zijn lopen ze er ook heen, maar al blaffend en meer niet, toch is het schrikwekkend, als we gaan wandelen en de honden mogen los proberen we altijd plaatsen uit te nemen waar zelden volk komt, als het dan eens gebeurt zijn er 9 van de 10 keer wel even problemen, maar nooit loslaten is ook geen optie denk ik, zo veel energie dat die hebben, tis door haar bezig te zien met de 3 en de probleen die ze met 3 veroorzaken dat ikzelf niet aan een 3 de durf beginnen, 2 gaat nog juist om onder controle te houden als ze los zijn maar 3, echt heel moeilijk

sonja
Het spijt me maar als ik het zo hoor dan snap ik niet dat zij het durft om uberhaupt met alle 3 te gaan lopen. Als je die van je eigen al niet onder controle kan houden, wat ga je dan krijgen als je een andere hond tegen komt die ook "vrij" is van de baas?
Nooit loslaten lijkt me ook geen optie, maar niet meer met zijn 3en gaan lopen lijkt me een heel sterk punt!
Das waar, zelf zou ik het niet durven, zeker niet met 1 hond die dan naar mensen blaft en soms honden durft aanvallen, maar das iets dat ze zelf moet uitmaken ik wandel gewoon mee en help als het kan, gebeurt nu niet zo heel veel omdat we echt wel ergens gaan wandelen waar zelden mensen komen
schelsey
Zeer actief

corason del perro schreef:
boxersien schreef:

sonja
Het spijt me maar als ik het zo hoor dan snap ik niet dat zij het durft om uberhaupt met alle 3 te gaan lopen. Als je die van je eigen al niet onder controle kan houden, wat ga je dan krijgen als je een andere hond tegen komt die ook "vrij" is van de baas?
Nooit loslaten lijkt me ook geen optie, maar niet meer met zijn 3en gaan lopen lijkt me een heel sterk punt!
Ja hier wou ik ook nog op reageren. Als je honden niet onder controle staan moet je ze niet loslaten zo simpel vind ik dat. Dan moet ze zich maar suf gaan trainen want het is niet onmogelijk om je honden aan het luisteren te krijgen en als dat niet lukt de honden idd appart uitlaten! Want dat wat sonja hier beschrijft vind ik toch wel van de gekken.

Ik ben gewoon van mening dat of je nu met een of meerdere honden loopt ze (redelijk) onder appel moeten staan. Ik snap eigenlijk zoiezo niet waarom iemand die totaal geen overwicht heeft naar de honden toe er drie in huis heeft en vervolgens in paniek moet gaan raken. Blaffend naar mensen rennen is trouwens ook echt not done!!! :neenee:
Heb ook een hond gehad die dat deed, alleen naar honden een er direct op vloog, door zoals je schrijft veel te trainen heb ik hem zo ver gekregen dat hij als er een hond aankwam naar me toe kwam zonder dat ik iets moest zeggen, maar met 3 honden en fultime werken is dit erg moeilijk om zo veel tijd in te steken, appart wandelen kost enorm veel tijd, geen excuus, zeker, maar het is nu eenmaal wel zo, als ze zelf het risico wil nemen moet ze dat zelf weten, persoonlijk vind ik het erg vervelend want ik zit er wel tussen, de mensen die we dan eens tegenkomen denken dat ik erbij hoor en dat is iets dat me wel stoort, daarom wil ik ook absoluut niet dat die van mij meedoen, schelsey doet dit niet, kenji is zoals ik schreef wat moelijker, hij blaft al goed niet, maar loopt maar mee, het lukt me beter en beter om hem bij me te roepen, dat moet ik wel zeggen, als ik 4 honden op me af zie stormen dan zou ik erg schrikken, dus kan me voorstellen dat het voor die mensen echt niet leuk is
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

yamie schreef:
omafia schreef:
Tamara en Bowie schreef:
ga even lekker door meis :ok: PdB heeft een weekban
na meerdere waarschuwingen, waarvan ze er iig 1 openbaar heeft gemaakt, na het verzoek om dit niet te doen.zie jij andere pb's openbaar maken? zie jij andere gerechtigheid zoeken naar aanleiding van een mod pb? nee dus. dus je weet niet wat er is gezegd of wie er is gewaarschuwd, feit is dus, dat PdB over een grens is gegaan, over een week is ze er weer schei uit met janken
Amen :E:
Addy

chrico schreef:Ikzelf vind dit een mooie foto waarop heel duidelijk te zien is hoe en wat
Afbeelding

Jij kent je honden dus interpreteer je het vermoedelijk anders dan ik doe, ik zie twee schitterende honden even heel patserig optreden van nu optiefen of anders heb jij grote problemen vriend, de uitstraling van wij hebben geen kwaad in de zin zie ik zo niet :mrgreen:
estelle

Ongelezen bericht door estelle »

yamie schreef:
Afbeelding

tja, ik vind het te simpel om hier iets van te zeggen, jij kan zeggen wat je wilt, jij was er bij, maar puur deze foto? dat zijn drie honden die zich zelf willen laten zien , ik zie dus ook niet zozeer dat jou honden zeggen" he maat een toontje lager" en dat de hond daar dus op reageert, jou twee honden komen onderzoekend er op af, geen van beide van plan om zich over te geven, jij weet dus zelf dat de lab eieren voor zijn geld kiest,
Ik zou mijn hond in ieder geval niet zo op een andere hond af laten lopen. Zeker niet als ze 2 man sterk zijn.
Wat als de labrador niet wijkt?
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

Addy schreef:
Afbeelding

Jij kent je honden dus interpreteer je het vermoedelijk anders dan ik doe, ik zie twee schitterende honden even heel patserig optreden van nu optiefen of anders heb jij grote problemen vriend, de uitstraling van wij hebben geen kwaad in de zin zie ik zo niet :mrgreen:
ik zie dat inderdaad ook. opzouten of de consequenties dragen maat! :devil:
Afbeelding
Addy

Jaap* schreef:Maar nogmaals, ik kan me best voorstellen dat die zienswijze wat aangepast moet worden als je een kleine hond hebt.
Ja vandaar dat ik die kleine Sammie Hoesseinie van me goed getraind heb zodat hij die groterds niet meer naar de strot zou vliegen.
En het gaat aardig goed de laatste tijd :mrgreen:
chrico
Zeer actief

Dan wijken zij.
Nu niet meer want Nikan heeft nu zoiets van hee ik zeg wat dus je luisterd, alhoewel als we deze hond tegen komen gaat het altijd goed en kiest ieder zijn eigen weg. Daar was hij een maand of 4 a 5.
Ik heb deze foto aan 2 gedragstherapeuten laten zien en beide hadden een ander denkbeeld, de een dacht zoals ik, de ander dacht dat het fout was gegaan.
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Addy

chrico schreef:Dan wijken zij.
Nu niet meer want Nikan heeft nu zoiets van hee ik zeg wat dus je luisterd, alhoewel als we deze hond tegen komen gaat het altijd goed en kiest ieder zijn eigen weg. Daar was hij een maand of 4 a 5.
Ik heb deze foto aan 2 gedragstherapeuten laten zien en beide hadden een ander denkbeeld, de een dacht zoals ik, de ander dacht dat het fout was gegaan.
Ik vind het overigens wel een schitterende foto :ok: maar moet eerlijk zeggen dat ik dat van mijn honden niet goed zou vinden :wink:
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel

Ongelezen bericht door alm@ »

chrico schreef:Dan wijken zij.
Toch is deze foto wat lastig te interpreteren vind ik. Jouw honden hebben van nature de staart hoog in een krul dus dat stukje lichaamstaal kan je eigenlijk niet meerekenen. Ik vind ze wat dat betreft net Chow's, zijn ook lastig te 'lezen'.
Afbeelding
chrico
Zeer actief

Dit mogen ze normaal ook niet want ik zou het ook niet fijn vinden als een hond op zo een manier op mij afkwam. Alleen deze dook ineens op zonder baas terwijl de foto's gemaakt werden op een plek waar eigenlijk zelden iemand komt.
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
chrico
Zeer actief

alm@ schreef: Toch is deze foto wat lastig te interpreteren vind ik. Jouw honden hebben van nature de staart hoog in een krul dus dat stukje lichaamstaal kan je eigenlijk niet meerekenen. Ik vind ze wat dat betreft net Chow's, zijn ook lastig te 'lezen'.
Klopt, waarschijnlijk word daardoor ook de foto anders geinterpreteerd.
Ik ken hun houding door en door en weet dat zij hier niet agressief zijn en dat dit ook niet uitloopt op vechten van hun kant, het is in eerste instantie niet de bedoeling. Maar ik weet ook dat andere honden hun lichaamstaal anders kunnen zien en juist daardoor anders reageren dan de bedoeling.
Hun houding is van nature heel dominant te noemen en het kunnen ook praatjesmakers zijn. Ik zal een serie opzoeken (hoop dat ik hem nog heb waar heel duidelijk hondentaal gesproken word tussen Kito en een hus)
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
chrico
Zeer actief

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Suuz
Zeer actief

Ongelezen bericht door Suuz »

Nanna schreef:Ik lach me vooral gek om die Lab op die foto. Als IK twee Akita reuen tongelend op me af zou zien komen had ik al weggeweest.
Anders ik wel :mrgreen:

Ik vind het echt een schitterende foto, 2 heel imposante reuen in mijn ogen!
Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

Suuz schreef:
Nanna schreef:Ik lach me vooral gek om die Lab op die foto. Als IK twee Akita reuen tongelend op me af zou zien komen had ik al weggeweest.
Anders ik wel :mrgreen:

Ik vind het echt een schitterende foto, 2 heel imposante reuen in mijn ogen!
Prachtige foto, maar ook ik zou omlopen. :N: Het gaat denk ik bij veel dingen ook om een inschatting van wat er gebeurd als het mis gaat. Als 2 akitareuen op een andere reu knallen lijkt het me vrij klaar met die andere reu. Dat riskeer ik niet met mijn hond.
Dit soort dingen gaan erg vaak goed omdat de andere hond zelf ook denkt "oepsss" en zich zal terugtrekken en geen grote bek zal opzetten. Je vertrouwt als je dit laat gaan dus op het verstand van je hond om geen problemen te veroorzaken. Ik hou daar niet van en vind dat ook niet nodig. Als het zo loopt, loopt het zo, maar als ikzelf dit soort situatie's maar dan ook even kan voorkomen doe ik het.
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Als twee honden zo tongelend op mijn hond zouden aflopen, zou ik m'n billen wel even bij elkaar spannen :mrgreen: Maar goed, Bram zou geen enkele toenadering zoeken tot honden die zo lopen, die was allang vertrokken met z'n hoofd afgewend :wink:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

Zoek stok! schreef:Als twee honden zo tongelend op mijn hond zouden aflopen, zou ik m'n billen wel even bij elkaar spannen :mrgreen: Maar goed, Bram zou geen enkele toenadering zoeken tot honden die zo lopen, die was allang vertrokken met z'n hoofd afgewend :wink:
Ik zou hem ook knijpen, niet in de laatste plaats omdat Nelson dus wel een plaat beton voor zijn kop heeft en met hoge houding zou blijven staan. :roll:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Ik zou 'm vooral knijpen omdat ik niet zo goed weet wat de twee honden verder gaan doen. Moos was niet achterlijk, die was allang met een boog, kop afgewend, om ze heen gelopen, en Saar blijft in zo'n situatie zo'n 2 meter achter mij staan totdat de honden gepasseerd zijn.
Ik heb alleen ook weleens gehad dat Moos zich dus zeker niet stoer opstelde, maar er toch even op hem gedoken moest worden.
Nu bedoel ik absoluut helemaal niet te zeggen dat Kito en Nikan dat zouden doen hoor :wink: , alleen als ik de honden niet ken weet ik dat dus niet echt.

Maar deze lab was baasloos begreep ik, dus de baas dacht er verder niks bij :mrgreen:
Afbeelding
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel

Ongelezen bericht door alm@ »

Eline* schreef:
Zoek stok! schreef:Als twee honden zo tongelend op mijn hond zouden aflopen, zou ik m'n billen wel even bij elkaar spannen :mrgreen: Maar goed, Bram zou geen enkele toenadering zoeken tot honden die zo lopen, die was allang vertrokken met z'n hoofd afgewend :wink:
Ik zou hem ook knijpen, niet in de laatste plaats omdat Nelson dus wel een plaat beton voor zijn kop heeft en met hoge houding zou blijven staan. :roll:
Bij een ontmoeting van Rock (zie foto 2 pagina's terug geloof ik) met deze 2 heren zou ik hem ook knijpen want die weet ook van geen wijken. Ik schat zo in dat het geen knokken wordt maar het zou mij 2 jaar van mijn leven kosten :N:
Afbeelding
pooh
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwiterse witte herder

Ongelezen bericht door pooh »

Hij staat daar met een bijzonder sullig hoofd (wel de staart omhoog) de zaak gewoon maar af te wachten. Ik bewonder zijn moed ;-)
Ameno was gillend weggerend vermoed ik :mrgreen:
:pop:
chrico
Zeer actief

Ik denk :mrgreen: dat het mijn voordeel is dat mensen vaak niet weten wat voor een honden dit zijn dus ook niet bij voorbaat al zoiets hebben van whaaaaaah. De stemming van het baasje slaat niet over op de hond.
Kito is geen vechtersbaas, die probeert te peilen, trekt zijn conclussie en gaat zijn eigen gang. Nikan is nu zwaar aan het puberen en bij hem moet ik opletten welke hond ik tegenkom want die heeft nu zoiets van hop kom maar op als je durft. Gaat een hond daarop in dan heeft hij zoiets van gaaaaaaaaf. Die loopt dus overdag lekker aan een looplijn in een gebied waar ik honden kan verwachten
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Rami
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!

Ongelezen bericht door Rami »

Eline* schreef:
Ja, ik knijp 'm ook om precies dezelfde reden. Billy wijkt ook niet. Maar gaat borstelen, op stijve poten lopen, grommen... :N:
Hij heeft in zijn jonge jaren al een paar keer behoorlijk het onderspit moeten delven, nu laat ik het nooit meer zo ver komen.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”