Ik was met 3 mannen en 1 vrouw de enige , die de hond in het bosje hierachter uitliet .
En anders zie ik altijd zelfs groepjes bij elkaar lopen en wat meer losse mensen.
Die honden moeten toch uit?

Wat doen jullie met zulk weer?
Moderator: moderatorteam
leuk, hè? een hond te hebben?Geer schreef:Nou. Naar het bos rijden op mijn vrije middag. Uitstappen. Laarzen aan. Gaan met de banaan het bos in. Na een tijdje achterkomkijken. Teruglopen naar de auto. Honden bestraffend toespreken. Twee natte, beledigde, bibberende honden richting bos dirigeren. Aldaar een hele ronde als een schapendrijver twee mokkende honden het bos door drijven. Bij de auto erachter komen geen handdoek mee te hebben. Twee van top tot teen bemodderde honden nat op de achterbank hijsen. Naar huis rijden. Op de bank gaan ziten en daar niet meer afkomen. Geen van ons drietjes overigens.
hier aan de kust ben ik zowat van de weg afgeblazen , met die slagregen erbij, dat komt door de wind tussen de flats ( extra)Shibby schreef:Ik heb net heerlijk een uur met de honden gelopen. Af en toe wat regen of miezer gehad, maar voor de rest droog en op 2 honden na niemand tegen gekomen.
Ja, zo was het hier ook (alleen geen flatsPak-de-bal schreef:hier aan de kust ben ik zowat van de weg afgeblazen , met die slagregen erbij, dat komt door de wind tussen de flats ( extra)Shibby schreef:Ik heb net heerlijk een uur met de honden gelopen. Af en toe wat regen of miezer gehad, maar voor de rest droog en op 2 honden na niemand tegen gekomen.
en mijn handen waren zowat bevroren, jullie krijgen dit weer vast vanavond pas.
Die laten zichzelf uit met dit weer, als ze weer naar binnen willen krabben ze aan de deur, meestal lopen ze een blokje met zijn vieren, minuutje of 10 en dan staan ze vaak weer voor de deurPak-de-bal schreef:en je honden dan?Brigitte schreef:Ik ben een mooi weer loper, met dit weer ga ik echt niet naar buiten
Net als anders:wandelenPak-de-bal schreef: Wat doen jullie met zulk weer?