Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

waar is iedreen?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Pak-de-bal

waar is iedreen?

Ongelezen bericht door Pak-de-bal »

Met dit weer? :denken:

Ik was met 3 mannen en 1 vrouw de enige , die de hond in het bosje hierachter uitliet .
En anders zie ik altijd zelfs groepjes bij elkaar lopen en wat meer losse mensen.

Die honden moeten toch uit? :19:

Wat doen jullie met zulk weer?
flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door flamme »

ik liep bij de maas. En alsof we niet nat genoeg werden sprongen die 3 mafkezen zo de maas in om te zwemmen :mrgreen:

Geen kip te bekennen verder. Ik vind het wat dat betreft ideaal dit weer. Blijkbaar hoeven andere honden nooit te plassen dan dus heb ik het rijk alleen :roll:
Geer
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Geer »

Nou. Naar het bos rijden op mijn vrije middag. Uitstappen. Laarzen aan. Gaan met de banaan het bos in. Na een tijdje achterkomkijken. Teruglopen naar de auto. Honden bestraffend toespreken. Twee natte, beledigde, bibberende honden richting bos dirigeren. Aldaar een hele ronde als een schapendrijver twee mokkende honden het bos door drijven. Bij de auto erachter komen geen handdoek mee te hebben. Twee van top tot teen bemodderde honden nat op de achterbank hijsen. Naar huis rijden. Op de bank gaan ziten en daar niet meer afkomen. Geen van ons drietjes overigens.
Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Shibby »

Ik heb net heerlijk een uur met de honden gelopen. Af en toe wat regen of miezer gehad, maar voor de rest droog en op 2 honden na niemand tegen gekomen. :ok:
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Wij waren vanochtend al 1.5 uur in het bos geweest toen het nog droog was.
Saar heeft een gruwelijke hekel aan regen, dus wat normaal een rondje door de wijk zou zijn geweest rond 15:30 was nu naar het grasveldje aan de overkant, plassen, en weer terug.
Afbeelding
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Gewoon werken :mrgreen:
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Pak-de-bal

Geer schreef:Nou. Naar het bos rijden op mijn vrije middag. Uitstappen. Laarzen aan. Gaan met de banaan het bos in. Na een tijdje achterkomkijken. Teruglopen naar de auto. Honden bestraffend toespreken. Twee natte, beledigde, bibberende honden richting bos dirigeren. Aldaar een hele ronde als een schapendrijver twee mokkende honden het bos door drijven. Bij de auto erachter komen geen handdoek mee te hebben. Twee van top tot teen bemodderde honden nat op de achterbank hijsen. Naar huis rijden. Op de bank gaan ziten en daar niet meer afkomen. Geen van ons drietjes overigens.
leuk, hè? een hond te hebben? :wink:
Pak-de-bal

Shibby schreef:Ik heb net heerlijk een uur met de honden gelopen. Af en toe wat regen of miezer gehad, maar voor de rest droog en op 2 honden na niemand tegen gekomen. :ok:
hier aan de kust ben ik zowat van de weg afgeblazen , met die slagregen erbij, dat komt door de wind tussen de flats ( extra)
en mijn handen waren zowat bevroren, jullie krijgen dit weer vast vanavond pas. :wink:

en dan zijn alle honden eigenaren ineens vertrokken :19:
Laatst gewijzigd door Pak-de-bal op 20 mar 2008 19:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Ik ben een mooi weer loper, met dit weer ga ik echt niet naar buiten :pffff:
Pak-de-bal

Brigitte schreef:Ik ben een mooi weer loper, met dit weer ga ik echt niet naar buiten :pffff:
en je honden dan? :denken:
Rami
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!

Ongelezen bericht door Rami »

Pak-de-bal schreef:
Shibby schreef:Ik heb net heerlijk een uur met de honden gelopen. Af en toe wat regen of miezer gehad, maar voor de rest droog en op 2 honden na niemand tegen gekomen. :ok:
hier aan de kust ben ik zowat van de weg afgeblazen , met die slagregen erbij, dat komt door de wind tussen de flats ( extra)
en mijn handen waren zowat bevroren, jullie krijgen dit weer vast vanavond pas. :wink:
Ja, zo was het hier ook (alleen geen flats :wink: ), maar de honden hebben moedig doorgestapt (en zelfs nog sprintjes getrokken achter konijnen aan, die - alweer - veeeeel sneller waren).
En nee, ik kwam verder niemand tegen. :mrgreen:
Afbeelding
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco

Ongelezen bericht door Kit »

de dames willen met dit weer alleen maar in de tuin plassen en poepen, Oz en ik gaan lekker samen in de plassen stampen, ik mn regenpak en laarzen aan, zaaaaaaaaalig :cheer: :cheer:
Poppetje
Zeer actief

Ongelezen bericht door Poppetje »

Snel naar buiten, poepen/plassen en weer naar binnen!
Daantjeln4
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Contacteer:

Ongelezen bericht door Daantjeln4 »

Ik ga op de droge momenten het bos in. Als het echt pokkeweer is hoef ik niet naar buiten te gaan. Want ik heb ridgebacks en dat zul je weten :wink:

Ik ben vanmorgen en vanmiddag even in het bos geweest, een paar druppels, maar verder droog!
Groetjes Danielle & High Five Tease en Ferro
In Loving Memory: Kira 14-10-1999 - 13-12-2010
Afbeelding
Lucia
Zeer actief

Ongelezen bericht door Lucia »

Oow wij gaan wel wandelen hoor.
Ik moet mezelf er altijd even toe zetten om de regen in te gaan, maar als ik zover ben, loop ik gerust een uurtje.

Vanochtend regende het nog niet.
Maar vanmiddag een uurtje bos ingeweest, als we eenmaal lopen vind Milo het niet erg, maar met dit weer is hij binnen de hele dag niet vooruit te branden.
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Pak-de-bal schreef:
Brigitte schreef:Ik ben een mooi weer loper, met dit weer ga ik echt niet naar buiten :pffff:
en je honden dan? :denken:
Die laten zichzelf uit met dit weer, als ze weer naar binnen willen krabben ze aan de deur, meestal lopen ze een blokje met zijn vieren, minuutje of 10 en dan staan ze vaak weer voor de deur :ok:
jacq1970
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door jacq1970 »

Vanmorgen was het droog dus toen heb ik een wandeling van iets meer dan een uur gedaan en vanmiddag een hele korte ronde want het was echt kloteweer.. en dan willen ze toch niet lopen alleen bowie wel maar die is loops dus die wil nu ook ff niet...geef niets :ok:
Ga zo nog ff snel blokkie om en dan vanavond nog een laatste rondje...vandaag is het dus niet veel.

Jacqueline
Afbeelding
Suuz
Zeer actief

Ongelezen bericht door Suuz »

Vanmorgen vroeg naar het bos geweest, het regende toen al wel maar onder de bomen viel het reuze mee, en de wind ook.

Tja, en sinds vanmiddag regent het hier al flink dus zowel tussen de middag en zonet om 18.00 uur helemaal nat geregend.
Als het echt zo heel hard regent en waait willen de dames echt het liefst zsm weer naar huis, alleen Bantam en ik hebben altijd wel lol met dit weer, lekker door de plassen banjeren enz. :mrgreen:
Maar vanwege de dames zijn de regenrondjes wel wat korter dan normaal behalve de ochtendronde in het bos.

Maar het valt mij hier in de buurt ook echt op dat je gewoon niemand tegenkomt met dit weer :mrgreen:
Ianthe
Zeer actief
Locatie: Steenbergen (N-B). Baasje van Xena, Scence en Attis
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ianthe »

Hier was het tot 5 uur niet echt slecht weer hoor :wink: , maar ook regen wandelen we, maar niet als er bakken uit de lucht storten dan vinden de hondjes het ook niet leuk
Afbeelding
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Re: waar is iedreen?

Ongelezen bericht door marian* »

Pak-de-bal schreef: Wat doen jullie met zulk weer?
Net als anders:wandelen :mrgreen:
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Geer
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Geer »

Mijn honden vinden er echt geen fluit aan met dit weer. Net moesten ze plassen, ik tuig me in regenkleding voor een lekkere natte ronde, doe de deur open, zie twee honden spoorslags tussen de narcissen in mijn voortuin schieten, plassen, zich omdraaien en weer naarbinnen rennen...nog voordat ik de deur goed en wel dicht had kunnen doen.
Sita
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sita »

Hondjes zijn vandaag naar de dagopvang geweest. Geen behoefte gelukkig aan een lange wandeling. Frisbeeles is afgelast wegens de wind, dus wij zitten nu lekker met zijn vieren op de bank :ok:
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Afbeelding
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Heel snel naar het park dat op zo'n 50 m afstand ligt, plasje poepje en rechtsomkeer weer naar huis. Wij gaan wel weer als het droog is.
Jaap*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden

Ongelezen bericht door Jaap* »

De bijkeuken hangt weer vol met druipende kleren :mrgreen:
Het waait hier ook knetterhard over de weilanden trouwens :eek:
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

tijdens het uitlaten vandaag geen regen gezien....
Muis..
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder, een X-Windhond en een Galgo
Contacteer:

Ongelezen bericht door Muis.. »

Met dit weer staat Myra in de deuropening... kijkt naar buiten, kijkt naar mij en spurt naar het plantsoen naast ons huis ,plast en poept en sjeest zo snel als ze kan weer naar binnen. Dan gaat ze heel zielig staan kijken, want ze heeft niet alle regendruppels kunnen ontwijken. Maw. ik doe haar geen plezier met een fikse wandeling met dit weer.
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita

Ongelezen bericht door Valerie »

Vanochtend heerlijk gelopen, vanmiddag sleurde mevrouw mij naar een boom om te plassen en rende weer in huis mij aankijkend alsof ik gek was geworden haar in dit weer uit te willen laten..
*kelly*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *kelly* »

vanochtend toen het nog droog was een flinke wandeling gemaakt, daarna nog vlak voor de regen een stuk en nu alleen nog snel snel behoefte doen en weer naar binnen! Lizzy geeft dr nix om maar die andere 2 háten regen en wind (vooral onze teckelkoningin Sanne :devil: )
"Mensen kunnen fouten maken, honden kunnen vergeven."

Afbeelding

"De enige fout van een hond is dat hij geen honderd jaar kan worden."
Reini
Zeer actief

Ongelezen bericht door Reini »

Korte, zeer korte, rondjes wandelen en snel weer naar binnen. Ik moet Vegas echt meesleuren met dit weer :mrgreen: en hij komt geen stap vooruit omdat hij zich na iedere pas moet uitschudden :roll: Ik wilde hem net gaan uitlaten maar als ik opsta doet hij snel zijn ogen dicht en zucht hij eens diep :smile: Hij plast vanavond dus in de tuin.
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07
Afbeelding
Pak-de-bal

leuk te lezen wat iedreen hier zo doet, met dit weer . en wat een makkelijke honden dan.

en wat een verschil in weersomstandigheden
terwijl we toch een klein landje hebben.

ik ga er nu zeker niet meer uit, lijkt wel Siberie in een storm.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”