Nee hoor daar schaar ik jou niet onderZoek stok! schreef:tineke schreef:Nou als het om pizza gaat zijn mijn honden snel overstag hoor![]()
Maar ik mag niet hopen dat je mij in die laatste categorie indeelttineke schreef:Het is inderdaad aan eigenaren om verantwoording te moeten kunnen dragen over de hond die ze hebben en als je een hond kiest of toevallig gekregen hebtdie minder prettig is in de omgang moet je daar zeker je maatregelen op aanpassen.
Wel vind ik dat dat voor alle eigenaren geld en niet alleen voor sommige rassen en dat ik op mijn beurt ook aan andere igenaren mag vragen hun hond bij zich te houden onder bepaalde omstandigheden.
Maar dat mag dan meestal niet want dan had ik maar niet de hond moeten kiezen die ik heb alsof dat iets zegt over hun eigen nonopvoedkundig beleidIk erger me ook aan honden die dwars de straat over komen denderen naar Bram toe. Dat ik bijna een hartverzakking krijg omdat er net een auto aan komt en het maar net goed gaat, ik met een patsende reu bij aangelijnde Bram zit, mensen zeggen 'maar hij doet niks hoor' als ik beleefd vraag of ze hun hond bij zich willen houden etc. En dan heb ik dus een hond die vrij makkelijk is met andere honden, en zelfs ik erger me er al aan

Sowieso maakt het niet uit wat je aan andere hondeneigenaren vraagt als je met een hond loopt die niet vriendelijk kan zijn wordt dat als argument ingezet.
Ik heb laatst iemand gevraagd haar hond niet op een klein speelplaatsje te laten poepen aangezien ik daar wel heen wil met de kleinkinders als ze hier zijn en zelfs dan wordt er gezegd dat ik mijn mond moet houden omdat mijn hond niet lief is en vals

Nog niet eens de vraag of ik zelf mijn poep opruim van mijn honden ,wat ik wel doe overigens