Ik heb helaas nog geen foto's (ja een paar van toen ik ging puppenknuffelen, maar dat zijn vooral een hoop staartjes aan net-uit-het-beeld-lopende pupsels, hahaha).
Dus daar moeten we allemaal nog even wachten, want laten we wel wezen...ik zou ook heel graag van foto's van haar zien!!
Ik moet daar nog kiezen dus ik weet niet eens wie ze is?! Gelukkig helpt de fokster me kiezen.
Inmiddels een tuigje gekocht, geen idee of het past, niemand in de winkel kon me daar enig advies over geven. Zucht. Je zou verwachten dat ze toch we van elke tuigjes-maat een voorbeeld hondje kunnen opgeven, zodat ik kan vergelijken en bepalen of mijn pup erin past.
Het best advies...pup mee hier heen nemen en eerst even aanpassen,

, nadat ik net verteld had dat ik haar uit Frankrijk ga halen en daarvoor het tuigje nodig heb! Maargoed, verder heel behulpzaam hoor. Ik mocht ook twee tuigjes kopen en er dan 1 terugbrengen.
Inmiddels is de bench bijna permanent bezet door Bonha, die natuurlijk niet kan voorzien dat er een slaapplek neergezet is voor een andere hond...alles hier is huis is toch van haar???
Wel grappig trouwens, en dat geeft weer wat te discussieren misschien..
Ik las dat veel mensen vinden dat een pup heeft aangeleerd om in de bench te gaan en je dus niet kunt zeggen dat het uit vrije wil is. Nou, mijn Boen doet dit dus volledig uit vrije wil

. Ze heeft alleen nare ervaringen met een bench gehad, dus dat kan het niet zijn (asiel, opname operatie 4 dagen, thuis postoperatief benchrust, waar ze zich probeerde uit te breken van pure opsluitings-angst). Maar laten niet weer dat topic ophalen
Overigens heb ik het deurtje nog niet dichtgedaan hoor

, en dat deden we ook maar even niet.
Ik heb ook maar zo'n Kong-wubba gekocht om wat te kunnen spelen tijdens de lange reis...een rose....(konden ze daar geen leuke vrolijke kleurtjes voor maken!?)
Jaaaa, nu begint de leuke spanning...!! Maandagavond komen de eerste foto's als het kleine boosje slaapt.
Ik hoop echt dat het net zo zal gaan als bij jou Frenkie, dat grommen verwacht ik zeker ook hier, maar vooral dat beste vriendjes worden...dat zou echt het meest gewenste resultaat zijn!!
groetjes!