Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
knobbeltje in wang/lip
Moderator: moderatorteam
- Crista
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Aantal honden: 2
knobbeltje in wang/lip
Gisteravond zag ik dat een wang/lip van mitch erg dik was, toen voelde ik eraan en er zit een rond knobbeltje in.
Toen ik beter keek zag ik dat er een kleine, dikke snorhaar uitkwam. Dus ik aan die snorhaar voelen en die kon je er zo uithalen. Toen kwam er een beetje vocht uit en verder durfde ik er niet aan te zitten.
Hij heeft er geen pijn aan want je mag er gewoon aanzitten, maar weet iemand wat dit is?? Ik dacht eerst aan een ontstoken haarzakje ofzo, maar het is echt een harde ronde knobbel van zo'n 7 mm denk ik. Je kan hem gewoon vastpakken als je de binnenkant en buitenkant van zijn lip pakt.
Misschien anders de DA bellen of nog even afwachten...?
Toen ik beter keek zag ik dat er een kleine, dikke snorhaar uitkwam. Dus ik aan die snorhaar voelen en die kon je er zo uithalen. Toen kwam er een beetje vocht uit en verder durfde ik er niet aan te zitten.
Hij heeft er geen pijn aan want je mag er gewoon aanzitten, maar weet iemand wat dit is?? Ik dacht eerst aan een ontstoken haarzakje ofzo, maar het is echt een harde ronde knobbel van zo'n 7 mm denk ik. Je kan hem gewoon vastpakken als je de binnenkant en buitenkant van zijn lip pakt.
Misschien anders de DA bellen of nog even afwachten...?
- Maureen en de meiden
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
- Crista
- Zeer actief
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Heb je gekeken of er aan de andere kant net zo'n bultje en haar zit?
Mijn honden hebben allebei aan de zijkant van hun kop, in hun "wang", een zwarte stip waaruit 1 of meerdere lange stugge haren (net als snorharen) komen. Maar daar is niet echt een bultje onder te voelen.
Het zou best kunnen dat het haarzakje ontstoken is geraakt, maar bij bultjes zou ik zelf ook even bij de dierenarts informeren of het verder niets ernstigs is.
Mijn honden hebben allebei aan de zijkant van hun kop, in hun "wang", een zwarte stip waaruit 1 of meerdere lange stugge haren (net als snorharen) komen. Maar daar is niet echt een bultje onder te voelen.
Het zou best kunnen dat het haarzakje ontstoken is geraakt, maar bij bultjes zou ik zelf ook even bij de dierenarts informeren of het verder niets ernstigs is.
- *Charlotte
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Mijn hond heeft inderdaad ook een stip in zijn wang waar een dikke haar uitkomt. Bij hem zit het aan twee kanten en voelt het wel een beetje dik, je zou kunnen zeggen dat het voelt als een bultje. Het is een beetje dikker en je kunt het wel beet pakken. Dit is altijd al zo geweest, dus bij hem zal het zo wel horen
Hoop dat het net zoiets is.
- Crista
- Zeer actief
Het is (helaas) geen bultje dat er altijd al zit. Mitch heeft inderdaad ook van die donkere bultjes met haar eruit, ik noem dat altijd maar 'pepernootjes' zo voelen ze een beetje.
Het knobbeltje dat ie nu heeft is echt helemaal nieuw. Eigenlijk zie je er aan de buitenkant niks van, behalve dat het wat dik is en dat er snorharen zitten. Ik vraag me ook af of de snorhaar er iets mee te maken heeft, het is echt een bultje in de lip zeg maar...
misschien dan toch maar ff de DA bellen
Het knobbeltje dat ie nu heeft is echt helemaal nieuw. Eigenlijk zie je er aan de buitenkant niks van, behalve dat het wat dik is en dat er snorharen zitten. Ik vraag me ook af of de snorhaar er iets mee te maken heeft, het is echt een bultje in de lip zeg maar...
misschien dan toch maar ff de DA bellen
- *Charlotte
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Contacteer:
- Zenda
- Zeer actief
-
jacq1970
- Zeer actief