Ja eeuhh sorry hoor, ben niet zo handig met kleurtjes etc etctwinkeltje schreef:oops ik zie het al lekker onduidelijk

Moderator: moderatorteam
en waarom hebben wij daar nog geen fotootje van mogen ziennance schreef:Ik ben ook opvanggezin en heb momenteel Fuzzie in opvang. Een pup van 4 maanden. Haar moeder was vrij snel geplaatst, die heeft maar 1 week bij mij gezeten en die zit nu op een prima plek. Het plaatsen op zich is best moeilijk, maar als je daarna alleen maar goede berichten krijgt, dan weet je waarvoor je het doet.
Leuk heel veel succes ermeeTrici schreef:Okee, de knoop is door gehakt....Ik...nou ja wij uiteraard, gaan gast gezin worden, we gaan het proberen laat ik het zo zeggen, even kijken hoe de kinderen er op reageren als z'n hondje dan weer uiteindelijk herplaatst word...ik DENK van goed, ze snappen goed dat het hondje alleen maar komt logeren, maar het in theorie snappen en in praktijk uitvoeren zit zeker bij kinderen nogal een heel erg groot verschil in![]()
Dus we zullen zien![]()
Dat het hondje nog alles moet leren, vermoedelijk niet zindelijk is, normaal aan de riem moet leren lopen en misschien nog wat verborgen angsten kan hebben voor bijv. mannen, kinderen, verkeer, andere hondenTrici schreef:Verwachtingen in welke zin bedoel je Addy?Addy schreef:Succes ermee en vooral je verwachtingen niet te hoog stellen
aaah op die manier, nee wat dat betreft verwachtingen nul, en ik merk/zie wel wat er komt, kan het alleen maar mee vallen en nooit tegen vallen heb ik altijd geleerdAddy schreef:Dat het hondje nog alles moet leren, vermoedelijk niet zindelijk is, normaal aan de riem moet leren lopen en misschien nog wat verborgen angsten kan hebben voor bijv. mannen, kinderen, verkeer, andere hondenTrici schreef:Verwachtingen in welke zin bedoel je Addy?Addy schreef:Succes ermee en vooral je verwachtingen niet te hoog stellen