starfleet schreef:Ik vind het wat hypocriet om de fokker te verwijten dat hij een nieuw huis zoekt voor die pup terwijl je haar gewoon zelf had moeten houden. Dat vind ik althans, ik heb daar niet echt begrip voor dat je zo'n beestje hebt teruggebracht omdat het niet aan je eisen voldeed. Wat als deze hond ziek wordt of een afwijking blijkt te hebben, is hij dan ook niet meer leuk, gaat hij dan ook weer terug?
Je hoeft je verder niet te verdedigen voor het terugbrengen van die pup, daar gaat het mij niet om, maar je verontwaardiging w.b. die fokker slaat nergens op als je bekijkt dat jij zelf degene bent geweest die Luna terugbracht. Had je gedacht dat de fokker haar liefdevol op zou nemen? Ik kan er moeilijk tegen dat je over dat hondje praat, foto's plaatst e.d. maar wel haar gewoon hebt terug gebracht. Dat noem ik geen houden van, dan moet je niet net doen alsof Luna ook maar iets voor jullie betekend heeft, daar maak ik me boos om.
Anne
Waar ik me boos om kan maken is dat anderen hier op het forum altijd maar beter weten wat iemand voor zijn/haar huisdier voelt..
Hmm
Ben jij erbij geweest hoe ik met haar omging?
Ben jij erbij geweest toen ik met haar naar de DA ging?
Ben jij erbij geweest hoe ik in die 3 dagen 24 uur per dag met haar bezig ben geweest?
Ben jij erbij geweest toen ik haar kreeg?
Ben jij erbij geweest toen ik haar terug bracht?
Ben jij erbij geweest hoe ik me na die tijd heb gevoeld?
*Aangepast door Moderator. Hoofdletters staan voor schreeuwen en daar houden wij hier niet van*
Friendship isn't about who you have known the longest... It's about who came and never left your side.