Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Moeilijk besluit.

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

kiki78
Zeer actief
Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel

Ongelezen bericht door kiki78 »

Een moeilijk maar in mijn ogen een goed besluit. Je oude hondje gaat altijd voor een nieuwe hond.
Ooit komt je droom uit, als alles past komt er vast de ideale pup voor je.
Afbeelding
Rosa
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rosa »

Wat een moeilijke maar dappere beslissing Marie-Jose! Als je gevoel het zo tegen je zegt dan kan je ook niets anders doen dan samen met Bas nog heerlijk genieten van zijn oude dag en voor hem zorgen. En als de tijd dan rijp is echt gaan genieten van een puppedup en je daar op kunnen storten met al je energie en enthousiasme.
Sterkte met deze moeilijke beslissing en met alle pupfoto's die straks af en toe best moeilijk zullen zijn voor je :knuffel1:
Groetjes Rosa, Pongo en Rayos
Afbeelding
Ik zal je nooit vergeten lieve Pacha (05-11-2008)
Daan

Ongelezen bericht door Daan »

bericht weggehaald.

Je hebt gelijk, als het moment niet goed is moet je er soms voor kiezen om iets niet te doen...
Laatst gewijzigd door Daan op 08 feb 2008 18:34, 1 keer totaal gewijzigd.
MJ
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door MJ »

Daan schreef:wat een raar topic?
Je wilde een pup en toen toch maar niet , heel verstandig en begrijpelijk, maar nu is er om die pup die niet komt een soort van troost- topic?
Het is een topic waarin ik uitleg dat ik deze beslissing (en waarom ik deze beslissing) gemaakt heb.
Veel forummers waren op de hoogte dus lijkt het me niet meer als netjes om ook te melden wanneer de plannen anders geworden zijn.
tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door tekkel »

Marie-José schreef:
Je wilde een pup en toen toch maar niet , heel verstandig en begrijpelijk, maar nu is er om die pup die niet komt een soort van troost- topic?
Het is een topic waarin ik uitleg dat ik deze beslissing (en waarom ik deze beslissing) gemaakt heb.
Veel forummers waren op de hoogte dus lijkt het me niet meer als netjes om ook te melden wanneer de plannen anders geworden zijn.
Zo'n topic is sowieso wel handig, anders blijven mensen maar vragen of je al een naam hebt, of je een zwarte wilt, of je een bench neemt enz. :wink:
Helemaal geen raar topic dus.
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Wat een rare opmerking. :denken:
Ik snap eerlijk gezegd niet in waarom je deze plaatst.
estelle

Ongelezen bericht door estelle »

Goh wat ontzettend jammer maar wel heel verstandig.
Ik vind het ook echt knap dat je dit besluit zo hebt genomen.

Het zal denk ik ook best even moeilijk zijn straks als de pups er zijn, er foto's komen e.d.
Jacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): retrievers
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jacky »

:19: het is gewoon niet anders, je kiest nu voor je " oude " mannetje, heel goed.
Afbeelding

Odin 2001-2013
Ivan 2001
Frenkie
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Frenkie »

Wat een moedige beslissing. Je hebt er zo naar toe geleefd maar heel goed dat je aan Bassie denkt....
Groetjes Martine, Timo, Wieke en Frenkie
Afbeelding Afbeelding
Rami
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Rami »

LongFields schreef:
Wat een rare opmerking. :denken:
Ik snap eerlijk gezegd niet in waarom je deze plaatst.
Ik eigenlijk ook niet. MJ schreef toch al een tijdje over de komst van een pup, daar hebben veel mensen (onder andere ik) over meegelezen, meegeleefd. Dan is het toch niet zo heel vreemd om hier ook te schrijven dat die pup er niet komt en waarom dat zo is.
En dat die meelezers dan troostende woorden schrijven, is dus ook al raar?
Dat jij dat allemaal raar vindt, dat vind ik dan weer raar! :wink:
Afbeelding
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Pepie »

Ik vind het een dapper besluit,met liefde genomen voor je hond :wink:
Afbeelding
Sita
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sita »

Wat een moeilijk besluit moet dat zijn voor je MJ. Je had je er al zo lang op verheugd. Ik kan het alleen maar eens zijn met je beslissing. Sterkte :ok:
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Afbeelding
Tamara/Bayko
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)

Ongelezen bericht door Tamara/Bayko »

Dat moet een moeilijk besluit zijn geweest, je keek er toch al een hele tijd naar uit. Maar wel goed van je dat je Bassie's welzijn voor laat gaan.
Groetjes van Tamara en een pootje van Cody
Afbeelding
In liefdevolle herinnering:
Bayko *06-01-2002 +08-09-2012 Cyntha *20-04-2003 +02-05-2017
Daan

Ongelezen bericht door Daan »

Marie-José schreef:
Je hebt helemaal gelijk, sorry voor de lullige opmerking, ik heb mijn bericht aangepast.
Frederique
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
Contacteer:

Ongelezen bericht door Frederique »

Wat een moedig maar ontzettend moeilijk besluit heb je moeten maken Marie-José :(:
Persoonlijk denk ik dat je besluit goed is geweest :ok:
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie :I:
bri
Zeer actief

Ongelezen bericht door bri »

Ik denk dat je een goed besluit hebt gemaakt, al moet me wel even het volgende van het hart:

De hond van mijn ouders (11 jaar) ging na de dood van zn maatje (kleiner teefje van 13 jaar, overleed in november 2006) heel erg achteruit.
Hij had al wel wat last van artrose en hier en daar wat vetbulten en goedaardige tumoren, maar na de dood van Lady kon je echt merken dat hij er een klap van had gekregen.
Mijn ouders stonden al op een wachtlijst voor een pyreneese herder, die er dan ook is gekomen in juni 2007.
Een pupje en wel een teefje: petit genaamd
Sindsdien lijkt het wel alsof de hond van mijn ouders zijn 2e jeugd herleeft!!!
Daar waar hij eerder nog knorrig en humeurig was op zijn tijd, en vaak last had van pijntjes en kwaaltjes, lijkt nu het tegenovergestlede te zijn gebeurd.
Hij is weer helemaal vrolijk, is helemaal in zn hum bij het opvoeden van zo'n kleine pup....

Natuurlijk houdt mn moeder er rekening mee (met wandelen etc) en is petit een stuk kleiner dan Boyca (dat is dan bij jullie andersom het geval denk ik?)
Maar toch merk je dat het voor een oudere hond met gebreken :wink: het wel ontzettend goed kan doen dat er een pup bij komt
De weg is lang als je blijft struikelen
Afbeelding
http://www.mijnalbum.nl/Album=WR3VNSHU
pootjes van Femke en Toby
Gos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Gos »

Ik lees het nu pas (tijdelijk internetloos), als je gevoel je dit ingeeft, dan is het gewoon goed zo. Als je die twijfels hebt, kun je er ook niet vol tegenaan, want toch wel nodig is met een pup. Sterkte want het zal toch wel even slikken zijn.
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

Zwaar, maar heel moedig besluit van je!
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”