Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Moeilijk besluit.
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel
- Rosa
- Zeer actief
Wat een moeilijke maar dappere beslissing Marie-Jose! Als je gevoel het zo tegen je zegt dan kan je ook niets anders doen dan samen met Bas nog heerlijk genieten van zijn oude dag en voor hem zorgen. En als de tijd dan rijp is echt gaan genieten van een puppedup en je daar op kunnen storten met al je energie en enthousiasme.
Sterkte met deze moeilijke beslissing en met alle pupfoto's die straks af en toe best moeilijk zullen zijn voor je
Sterkte met deze moeilijke beslissing en met alle pupfoto's die straks af en toe best moeilijk zullen zijn voor je

Groetjes Rosa, Pongo en Rayos
Ik zal je nooit vergeten lieve Pacha (05-11-2008)

Ik zal je nooit vergeten lieve Pacha (05-11-2008)
- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Het is een topic waarin ik uitleg dat ik deze beslissing (en waarom ik deze beslissing) gemaakt heb.Daan schreef:wat een raar topic?
Je wilde een pup en toen toch maar niet , heel verstandig en begrijpelijk, maar nu is er om die pup die niet komt een soort van troost- topic?
Veel forummers waren op de hoogte dus lijkt het me niet meer als netjes om ook te melden wanneer de plannen anders geworden zijn.
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
- Aantal honden: 1
Zo'n topic is sowieso wel handig, anders blijven mensen maar vragen of je al een naam hebt, of je een zwarte wilt, of je een bench neemt enz.Marie-José schreef:Het is een topic waarin ik uitleg dat ik deze beslissing (en waarom ik deze beslissing) gemaakt heb.Daan schreef:wat een raar topic?
Je wilde een pup en toen toch maar niet , heel verstandig en begrijpelijk, maar nu is er om die pup die niet komt een soort van troost- topic?
Veel forummers waren op de hoogte dus lijkt het me niet meer als netjes om ook te melden wanneer de plannen anders geworden zijn.

Helemaal geen raar topic dus.
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Contacteer:
- Frenkie
- Zeer actief
- Contacteer:
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
- Aantal honden: 2
Ik eigenlijk ook niet. MJ schreef toch al een tijdje over de komst van een pup, daar hebben veel mensen (onder andere ik) over meegelezen, meegeleefd. Dan is het toch niet zo heel vreemd om hier ook te schrijven dat die pup er niet komt en waarom dat zo is.LongFields schreef:Wat een rare opmerking.Daan schreef:wat een raar topic?
Je wilde een pup en toen toch maar niet , heel verstandig en begrijpelijk, maar nu is er om die pup die niet komt een soort van troost- topic?![]()
Ik snap eerlijk gezegd niet in waarom je deze plaatst.
En dat die meelezers dan troostende woorden schrijven, is dus ook al raar?
Dat jij dat allemaal raar vindt, dat vind ik dan weer raar!

- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
-
- Zeer actief
- Tamara/Bayko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
Je hebt helemaal gelijk, sorry voor de lullige opmerking, ik heb mijn bericht aangepast.Marie-José schreef:Het is een topic waarin ik uitleg dat ik deze beslissing (en waarom ik deze beslissing) gemaakt heb.Daan schreef:wat een raar topic?
- Frederique
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
- Contacteer:
-
- Zeer actief
Ik denk dat je een goed besluit hebt gemaakt, al moet me wel even het volgende van het hart:
De hond van mijn ouders (11 jaar) ging na de dood van zn maatje (kleiner teefje van 13 jaar, overleed in november 2006) heel erg achteruit.
Hij had al wel wat last van artrose en hier en daar wat vetbulten en goedaardige tumoren, maar na de dood van Lady kon je echt merken dat hij er een klap van had gekregen.
Mijn ouders stonden al op een wachtlijst voor een pyreneese herder, die er dan ook is gekomen in juni 2007.
Een pupje en wel een teefje: petit genaamd
Sindsdien lijkt het wel alsof de hond van mijn ouders zijn 2e jeugd herleeft!!!
Daar waar hij eerder nog knorrig en humeurig was op zijn tijd, en vaak last had van pijntjes en kwaaltjes, lijkt nu het tegenovergestlede te zijn gebeurd.
Hij is weer helemaal vrolijk, is helemaal in zn hum bij het opvoeden van zo'n kleine pup....
Natuurlijk houdt mn moeder er rekening mee (met wandelen etc) en is petit een stuk kleiner dan Boyca (dat is dan bij jullie andersom het geval denk ik?)
Maar toch merk je dat het voor een oudere hond met gebreken
het wel ontzettend goed kan doen dat er een pup bij komt
De hond van mijn ouders (11 jaar) ging na de dood van zn maatje (kleiner teefje van 13 jaar, overleed in november 2006) heel erg achteruit.
Hij had al wel wat last van artrose en hier en daar wat vetbulten en goedaardige tumoren, maar na de dood van Lady kon je echt merken dat hij er een klap van had gekregen.
Mijn ouders stonden al op een wachtlijst voor een pyreneese herder, die er dan ook is gekomen in juni 2007.
Een pupje en wel een teefje: petit genaamd
Sindsdien lijkt het wel alsof de hond van mijn ouders zijn 2e jeugd herleeft!!!
Daar waar hij eerder nog knorrig en humeurig was op zijn tijd, en vaak last had van pijntjes en kwaaltjes, lijkt nu het tegenovergestlede te zijn gebeurd.
Hij is weer helemaal vrolijk, is helemaal in zn hum bij het opvoeden van zo'n kleine pup....
Natuurlijk houdt mn moeder er rekening mee (met wandelen etc) en is petit een stuk kleiner dan Boyca (dat is dan bij jullie andersom het geval denk ik?)
Maar toch merk je dat het voor een oudere hond met gebreken

De weg is lang als je blijft struikelen
http://www.mijnalbum.nl/Album=WR3VNSHU
pootjes van Femke en Toby

http://www.mijnalbum.nl/Album=WR3VNSHU
pootjes van Femke en Toby
-
- Zeer actief