Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vanochtend kreeg ik via mail het volgende filmpje te zien. Ik begrijp niet hoe een agent van zo dichtbij kan missen en er inmiddels grote auto's rondrijden om de hond op die manier proberen te doden
Staffords en pitts staan erom bekend dat als ze doordraaien dat ze gevoeloos worden en ook voor kogels. de enige optie om ze dan te doden is of lek te schieten helaas of in een keer door de kop .
Ik denk hoe moeilijk ik het ook vindt, dat ze niet anders konden, want deze hond laten lopen is te gevaarlijk (pak ie straks een kind) en te voet hielden ze hem niet bij.
Helaas hebben deze afschuwelijke dingen ook in Nederland plaats gevonden.
sky schreef:Staffords en pitts staan erom bekend dat als ze doordraaien dat ze gevoeloos worden en ook voor kogels. de enige optie om ze dan te doden is of lek te schieten helaas of in een keer door de kop .
Ik denk hoe moeilijk ik het ook vindt, dat ze niet anders konden, want deze hond laten lopen is te gevaarlijk (pak ie straks een kind) en te voet hielden ze hem niet bij.
Hoe scheef ben je als je op een afstand van nog niet eens 50 cm een hond door z'n kop moet knallen en dan nóg mist?
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
hoe dan ook deze hond moet dood. en wel heel snel. merk of ras boeit niet. het is heel duidelijk te zien in het filmpje dat na aanval 1 er een moment van relatieve rust is en de hond meteen weer bewust iemand pakt. tot 2x toe.
natuurlijk kan de adrenaline bij de hond zo hoog zijn dat hij "door de kogel heenloopt" maar van die afstand moet je hem gewoon vol in zijn kop kunnen raken en is het ook voor deze hond schlüss hoor...
klinkt heel hard wat ik zeg. maar honden met dit gedrag moeten gewoon dood.
daarbij nog is een pitt (en als je zo graag de staff erbij wil betrekken die ook) gefokt op mensvriendelijkheid. in de pit waar de honden vochten moest de baas ze namelijk in het heetst van de strijd zonder gevaar voor zijn armen eruit kunnen pakken. een hond van dit kaliber en deze geschiedenis met zulk gedrag is echt ziek in zijn hoofd en moet afgemaakt worden. het ziet er zielig uit. maar hoe groot mijn liefde voor honden ook is als ik hierbij was geweest en ik had die hond weg zien rennen was ik ook in mijn auto gestapt...
Volgens mij was het wel degelijk raak hoor, het was alleen geen direkt dodelijk schot. Da´s ook best wel moeilijk als een hond zo beweegt en hij was natuurlijk té snel weg om hem nogmaals te kunnen raken.
Triest hoor, dit soort uitwassen waar een heel ras op afgemaakt wordt.
Wil de hond schreef:Volgens mij was het wel degelijk raak hoor, het was alleen geen direkt dodelijk schot. Da´s ook best wel moeilijk als een hond zo beweegt en hij was natuurlijk té snel weg om hem nogmaals te kunnen raken.
Juist! En de beste stuurlui staan weer aan wal, euh zitten achter de pc dit geval!
massam schreef:hoe dan ook deze hond moet dood. en wel heel snel. merk of ras boeit niet. het is heel duidelijk te zien in het filmpje dat na aanval 1 er een moment van relatieve rust is en de hond meteen weer bewust iemand pakt. tot 2x toe.
natuurlijk kan de adrenaline bij de hond zo hoog zijn dat hij "door de kogel heenloopt" maar van die afstand moet je hem gewoon vol in zijn kop kunnen raken en is het ook voor deze hond schlüss hoor...
daarbij nog is een pitt (en als je zo graag de staff erbij wil betrekken die ook) gefokt op mensvriendelijkheid. in de pit waar de honden vochten moest de baas ze namelijk in het heetst van de strijd zonder gevaar voor zijn armen eruit kunnen pakken. een hond van dit kaliber en deze geschiedenis met zulk gedrag is echt ziek in zijn hoofd en moet afgemaakt worden. het ziet er zielig uit. maar hoe groot mijn liefde voor honden ook is als ik hierbij was geweest en ik had die hond weg zien rennen was ik ook in mijn auto gestapt...
In dit antwoord kan ik mij vinden,en je weet ook niet waarom deze hond afgemaakt moest worden denk ik.Ik wil het filmpje niet zien.
massam schreef:hoe dan ook deze hond moet dood. en wel heel snel. merk of ras boeit niet. het is heel duidelijk te zien in het filmpje dat na aanval 1 er een moment van relatieve rust is en de hond meteen weer bewust iemand pakt. tot 2x toe.
In dit antwoord kan ik mij vinden,en je weet ook niet waarom deze hond afgemaakt moest worden denk ik.Ik wil het filmpje niet zien.
filmpje hoef je ook niet te zien hoor want het is niet leuk. het gaat erover dat de pit bewust ook na rustmomenten 3 verschillende mensen aanvalt.
Inderdaad mee eens.
Hoe verschrikkelijk ik het ook vind om wat voor hond dan ook te zien worden neergeschoten, in dit geval moest het wel. Maar die vent had toch verd*mme nog aan toe beter moeten mikken...
Abby schreef:Inderdaad mee eens.
Hoe verschrikkelijk ik het ook vind om wat voor hond dan ook te zien worden neergeschoten, in dit geval moest het wel. Maar die vent had toch verd*mme nog aan toe beter moeten mikken...
Probeer jij maar eens een bewegend doel te raken, wat alle kanten op hupt met een klein hand wapen ... Dat is een postzegel proberen te raken met een speld op 300 meter afstand, zeer moeilijk dus
Het is een agent! Die heeft toch wel vaker moeten schieten lijkt mij? En hij staat er nog geen 50 cm vanaf! Als die vrouw stil staat, kan hij volgens mij makkelijk schieten...
Vind het ok enorm knullig dat hij daar in zn eentje staat met zn pistooltje.... Hier zou je waarschijnlijk de halve politiemacht in je tuin hebben staan...
Abby schreef:Het is een agent! Die heeft toch wel vaker moeten schieten lijkt mij? En hij staat er nog geen 50 cm vanaf! Als die vrouw stil staat, kan hij volgens mij makkelijk schieten...
Vind het ok enorm knullig dat hij daar in zn eentje staat met zn pistooltje.... Hier zou je waarschijnlijk de halve politiemacht in je tuin hebben staan...
Weet jij wel hoevaak de doorsnee agent schiet !?
De doorsnee agent schiet mischien maar een paar keer per jaar alstie mazzel heeft, en dan nog op een schietbaan met stilstaande doeltjes ook nog
Dus qua schietkunsten moet je daar niet veel van verwachten !!
Abby schreef:Het is een agent! Die heeft toch wel vaker moeten schieten lijkt mij? En hij staat er nog geen 50 cm vanaf! Als die vrouw stil staat, kan hij volgens mij makkelijk schieten...
Altijd makkelijk om vanaf de zijlijn vele comment te geven Siert de mensen altijd zo goed... ook al ben je ervaren schutter, dan nog is het moeilijk om een bewegend doel met mens ernaast te kunnen raken... mss bij nagedacht dat de agent ook rek. ermee moet houden dat mevr. niet ineens naar de andere kant schiet en hij haar kan raken ?
Word altijd zo simpel van de eeuwige commentaar van betweters.
Altijd makkelijk om vanaf de zijlijn vele comment te geven Siert de mensen altijd zo goed... ook al ben je ervaren schutter, dan nog is het moeilijk om een bewegend doel met mens ernaast te kunnen raken... mss bij nagedacht dat de agent ook rek. ermee moet houden dat mevr. niet ineens naar de andere kant schiet en hij haar kan raken ?
Altijd makkelijk om vanaf de zijkant commentaar te geven.
Siert je echt!
Je bedoelde met dat dikgedrukte toch jezelf he?
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
Nogmaals, hij staat er naast! Hoe ver kan dat mens opzij springen?! Maar goed jij zult het wel weten...