Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kam voor vacht Samojeed
Moderator: moderatorteam
- Marlenejjj
- Actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bullterrier
- Aantal honden: 2
Kam voor vacht Samojeed
Waarmee kam je je Samojeed? Dus met een dubbele vacht?
'Een dag niet gerend is een dag niet geleefd' - aldus Willem
'Een dag niet gegeten is een dag niet geleefd' - aldus Bettie

'Een dag niet gegeten is een dag niet geleefd' - aldus Bettie

-
hercujess
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
-
hercujess
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Ik ken de furminator, ik heb hem een tijdje geleend van iemand. Maar wat ik al schreef: een herderharkje werkt net zo goed.hercujess schreef:Bij Trim.nl kun je de goedkopere versie krijgen en die is beduidend goedkoper; de Vachtminator.alm@ schreef:Een furminator vind ik erg duur en de werking vind ik echt niet beter dan een herderharkje. Ik heb een herder met een enorme ondervacht en het herderharkje van 4,95 werkt perfect
Nu ben ik natuurlijk niet bekend met de vacht van een Samojeed, dat laat ik over aan de vakvrouw

- Kayka
- Zeer actief
Ik heb m ook gehad, voor mn katten, maar meteen weer doorverkocht. Ik vond het echt een onding. Deed helemaal niks, eigenlijk (zowel op kort als lang haar).alm@ schreef:Ik ken de furminator, ik heb hem een tijdje geleend van iemand. Maar wat ik al schreef: een herderharkje werkt net zo goed.hercujess schreef:Bij Trim.nl kun je de goedkopere versie krijgen en die is beduidend goedkoper; de Vachtminator.alm@ schreef:Een furminator vind ik erg duur en de werking vind ik echt niet beter dan een herderharkje. Ik heb een herder met een enorme ondervacht en het herderharkje van 4,95 werkt perfect
Nu ben ik natuurlijk niet bekend met de vacht van een Samojeed, dat laat ik over aan de vakvrouw

-
hercujess
Eigenlijk is de techniek belangrijker dan het gereedschap. Je moet zo'n vacht in lagen kammen/borstelen. Haar omhoog duwen en dan onderaan beginnen en dan telkens een laagje erbij vanaf de haarinplant. Dus niet zoals bij mensen een beetje bovenop aaien...alm@ schreef:Ik ken de furminator, ik heb hem een tijdje geleend van iemand. Maar wat ik al schreef: een herderharkje werkt net zo goed.hercujess schreef:Bij Trim.nl kun je de goedkopere versie krijgen en die is beduidend goedkoper; de Vachtminator.alm@ schreef:Een furminator vind ik erg duur en de werking vind ik echt niet beter dan een herderharkje. Ik heb een herder met een enorme ondervacht en het herderharkje van 4,95 werkt perfect