Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Aanlijnwandeling: zaterdag 1 december Leyduin
Moderator: moderatorteam
-
Reini
- Zeer actief
Ik was even vergeten dat ik geen koffiezetapparaat meer heb, dus ik kan geen koffie meenemen zaterdag. Ik neem wel een thermoskan met thee mee en iets lekkers voor erbij
Kan iemand anders misschien koffie meenenem voor de liefhebbers (mijn vraagteken is van het toetsenbord verdwenen)
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07

-
Brigitte
- Zeer actief
Ja, ik kan wel koffie mee nemenReini schreef:Ik was even vergeten dat ik geen koffiezetapparaat meer heb, dus ik kan geen koffie meenemen zaterdag. Ik neem wel een thermoskan met thee mee en iets lekkers voor erbijKan iemand anders misschien koffie meenenem voor de liefhebbers (mijn vraagteken is van het toetsenbord verdwenen)
- Moos
- Zeer actief
-
Brigitte
- Zeer actief
-
Reini
- Zeer actief
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
- Aantal honden: 1
-
Reini
- Zeer actief
- alm@
- moderator
Bij mij dan even onder voorbehoud graag. Ik loop nu sinds eergister 24-uur met een kastje van een paar kilo te sjouwen die een wond op mijn voet vacuum zuigt. Moet even bekijken of ik dat zo lang vol kan houden.Reini schreef:Ik denk een anderhalf tot twee uur? We kunnen de twee routes aan elkaar plakken dan wordt het wel een leuke wandeling volgens mij, mits we geen paaltjes missenalm@ schreef:Hebben jullie een idee hoelang de wandeling gaat duren?
Jij mist paaltjes omdat je zo hard loopt

-
Brigitte
- Zeer actief
- alm@
- moderator
-
Brigitte
- Zeer actief
- alm@
- moderator
Ik maak er graag gebruik vanBrigitte schreef:Prima, magalm@ schreef:Anders hang ik het kastje onderweg wel een half uurtje op jouw schouderBrigitte schreef:Zou leuk zijn als je ook kunt komen Alma
Ik zal ook een thermoskan koffie meenemen.

-
Brigitte
- Zeer actief
Tuurlijk, geen probleem hooralm@ schreef:Ik maak er graag gebruik vanBrigitte schreef:Prima, magalm@ schreef:Anders hang ik het kastje onderweg wel een half uurtje op jouw schouderBrigitte schreef:Zou leuk zijn als je ook kunt komen Almaonze honden kunnen prima naast elkaar lopen dus dat is geen probleem
![]()
Ik zal ook een thermoskan koffie meenemen.
-
Brigitte
- Zeer actief
Oh, ik kan helaas niet al te lang na blijven kletsen. Tank moet namelijk door voor een fotoshoot met de band
Hij moet op de foto voor op de cover van de cd en een foto voor aan de binnenkant.
Ik kreeg dat gister pas te horen maar ja, ik zei van ik zeg nu niet weer de wandeling af dus ze moeten maar even op hem wachten, gelukkkig kan dat als je een ster bent, de mensen laten wachten

Ik kreeg dat gister pas te horen maar ja, ik zei van ik zeg nu niet weer de wandeling af dus ze moeten maar even op hem wachten, gelukkkig kan dat als je een ster bent, de mensen laten wachten
-
Remco
- Actief
- Contacteer:
-
Reini
- Zeer actief
Wat een steralluresBrigitte schreef:Oh, ik kan helaas niet al te lang na blijven kletsen. Tank moet namelijk door voor een fotoshoot met de band![]()
Hij moet op de foto voor op de cover van de cd en een foto voor aan de binnenkant.
Ik kreeg dat gister pas te horen maar ja, ik zei van ik zeg nu niet weer de wandeling af dus ze moeten maar even op hem wachten, gelukkkig kan dat als je een ster bent, de mensen laten wachten![]()

-
Reini
- Zeer actief
Ik moet even kijken hoe het met Vegas gaat de komende dagen.. Als hij niet snel opknapt moet ik óf afzeggen (hoop het niet) óf we zouden iets korter kunnen lopen. Hij is erg vermagerd en we wandelen nu steeds niet zo ver dus om dan zaterdag ineens 2 uur te lopen lijkt me niet verstandig. Misschien dat we dan 1 route kunnen lopen? Dat is ongeveer een uur en een kwartier. Ik hoop gewoon dat hij morgen helemaal beter is 
Edit: typefout

-
Brigitte
- Zeer actief
Ahh zou jammer zijn als julie niet konden. Zou je de wandeling dan niet een weekje verzetten? zodat Vegas lekker kan opknappen?Reini schreef:Ik moet even kijken hoe het met Vegas gaat de komende dagen.. Als hij niet snel opknapt moet ik óf afzeggen (hoop het niet) óf we zouden iets korter kunnen lopen. Hij is erg vermagerd en we wandelen nu steeds niet zo ver dus om dan zaterdag ineens 2 uur te lopen lijkt me niet verstandig. Misschien dat we dan 1 route kunnen lopen? Dat is ongeveer een uur en een kwartier. Ik hoop gewoon dat hij morgen helemaal beter is
Of ik nou een uur loop of 3 uur maakt mij niet uit hoor, als ik Vegas maar een keer zie
-
Reini
- Zeer actief
Als Vegas vandaag geen klysma's meer hoeft dan zie ik geen reden tot afzeggen, het uitje is juist wel leuk voor hem en als ik daar niet ga wandelen moet ik thuis toch ook
Alleen weet ik niet of ik dan 2 uur kan lopen dus als niemand er een probleem mee heeft als we ongeveer een uur en een kwartier lopen (en daarna nog koffie en theeleuten
), dan kan het wat mij betreft gewoon doorgaan 

- billy
- Erelid
-
Reini
- Zeer actief
- billy
- Erelid
-
Brigitte
- Zeer actief
-
Reini
- Zeer actief
-
Addy
-
Reini
- Zeer actief
-
Addy
nee hoor, maakt niet uit, Mellemans en Watje zijn dan toch al een uur in het bos geweest van te vorenReini schreef:Als Vegas vandaag geen klysma's meer hoeft dan zie ik geen reden tot afzeggen, het uitje is juist wel leuk voor hem en als ik daar niet ga wandelen moet ik thuis toch ookAlleen weet ik niet of ik dan 2 uur kan lopen dus als niemand er een probleem mee heeft als we ongeveer een uur en een kwartier lopen (en daarna nog koffie en theeleuten
), dan kan het wat mij betreft gewoon doorgaan
-
Reini
- Zeer actief
Dan houden we gewoon de route aan die ik de vorige keer met Alma en Sanne heb gelopen, dat was ongeveer een uur en een kwartier. Moet iedereen wel een beetje op de paaltjes letten want dat ging mis de vorige keerAddy schreef:nee hoor, maakt niet uit, Mellemans en Watje zijn dan toch al een uur in het bos geweest van te voren