Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Aanlijnwandeling: zaterdag 1 december Leyduin

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Reini
Zeer actief

Ongelezen bericht door Reini »

Ik was even vergeten dat ik geen koffiezetapparaat meer heb, dus ik kan geen koffie meenemen zaterdag. Ik neem wel een thermoskan met thee mee en iets lekkers voor erbij :ok: Kan iemand anders misschien koffie meenenem voor de liefhebbers (mijn vraagteken is van het toetsenbord verdwenen)
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07
Afbeelding
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Reini schreef:Ik was even vergeten dat ik geen koffiezetapparaat meer heb, dus ik kan geen koffie meenemen zaterdag. Ik neem wel een thermoskan met thee mee en iets lekkers voor erbij :ok: Kan iemand anders misschien koffie meenenem voor de liefhebbers (mijn vraagteken is van het toetsenbord verdwenen)
Ja, ik kan wel koffie mee nemen :ok:
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

Ben ik nou de enige die met een kleine muis komt :mrgreen:
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Addy schreef:Ben ik nou de enige die met een kleine muis komt :mrgreen:
Deze kleine muizen komen helaas niet, maar Luna is een heeeeeeeeele kleine muis :wink: (en een leuk ren-vriendinnetje, zegt Saar)
Afbeelding
Brigitte
Zeer actief

Addy schreef:Ben ik nou de enige die met een kleine muis komt :mrgreen:
Wat is klein? :mrgreen: Ik vind Alano van mij ook geen grote hond namelijk maar meer een middelmaatje haha.
Reini
Zeer actief

Vegas is ook niet zo groot hoor, hij oogt wel groot maar zijn formaat valt reuze mee :smile2: en Luna is een chihuahua, echt een mini :mrgreen: maar een grote hond in doen en laten :ok:
Afbeelding
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

Hebben jullie een idee hoelang de wandeling gaat duren?
Afbeelding
billy
Erelid
Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door billy »

Ik neem wel wat snoep en lekkers mee, Baco is een beetje groot maar nog een puppie :mrgreen:

Groetjes Els
Afbeelding
Reini
Zeer actief

alm@ schreef:Hebben jullie een idee hoelang de wandeling gaat duren?
Ik denk een anderhalf tot twee uur? We kunnen de twee routes aan elkaar plakken dan wordt het wel een leuke wandeling volgens mij, mits we geen paaltjes missen :mrgreen:
Afbeelding
alm@
moderator

Reini schreef:
alm@ schreef:Hebben jullie een idee hoelang de wandeling gaat duren?
Ik denk een anderhalf tot twee uur? We kunnen de twee routes aan elkaar plakken dan wordt het wel een leuke wandeling volgens mij, mits we geen paaltjes missen :mrgreen:
Bij mij dan even onder voorbehoud graag. Ik loop nu sinds eergister 24-uur met een kastje van een paar kilo te sjouwen die een wond op mijn voet vacuum zuigt. Moet even bekijken of ik dat zo lang vol kan houden.

Jij mist paaltjes omdat je zo hard loopt :mrgreen:
Afbeelding
Brigitte
Zeer actief

Zou leuk zijn als je ook kunt komen Alma :ok:
alm@
moderator

Brigitte schreef:Zou leuk zijn als je ook kunt komen Alma :ok:
Anders hang ik het kastje onderweg wel een half uurtje op jouw schouder :mrgreen:
Afbeelding
Brigitte
Zeer actief

alm@ schreef:
Anders hang ik het kastje onderweg wel een half uurtje op jouw schouder :mrgreen:
Prima, mag :wink:
alm@
moderator

Brigitte schreef:
alm@ schreef:
Ik maak er graag gebruik van :wink: onze honden kunnen prima naast elkaar lopen dus dat is geen probleem :ok:

Ik zal ook een thermoskan koffie meenemen.
Afbeelding
Brigitte
Zeer actief

alm@ schreef:
Brigitte schreef:
alm@ schreef:
Ik maak er graag gebruik van :wink: onze honden kunnen prima naast elkaar lopen dus dat is geen probleem :ok:

Ik zal ook een thermoskan koffie meenemen.
Tuurlijk, geen probleem hoor :ok:
Brigitte
Zeer actief

Oh, ik kan helaas niet al te lang na blijven kletsen. Tank moet namelijk door voor een fotoshoot met de band :pffff: :mrgreen: Hij moet op de foto voor op de cover van de cd en een foto voor aan de binnenkant.

Ik kreeg dat gister pas te horen maar ja, ik zei van ik zeg nu niet weer de wandeling af dus ze moeten maar even op hem wachten, gelukkkig kan dat als je een ster bent, de mensen laten wachten :pffff: :smile:
Remco
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Remco »

Leuk idee. Volgende keer ga ik mee, maar deze keer kan ik helaas niet.
Reini
Zeer actief

Brigitte schreef:Oh, ik kan helaas niet al te lang na blijven kletsen. Tank moet namelijk door voor een fotoshoot met de band :pffff: :mrgreen: Hij moet op de foto voor op de cover van de cd en een foto voor aan de binnenkant.

Ik kreeg dat gister pas te horen maar ja, ik zei van ik zeg nu niet weer de wandeling af dus ze moeten maar even op hem wachten, gelukkkig kan dat als je een ster bent, de mensen laten wachten :pffff: :smile:
Wat een sterallures :pffff: :mrgreen: Leuk hoor, laat je het resultaat wel zien :ok:
Afbeelding
Reini
Zeer actief

Ik moet even kijken hoe het met Vegas gaat de komende dagen.. Als hij niet snel opknapt moet ik óf afzeggen (hoop het niet) óf we zouden iets korter kunnen lopen. Hij is erg vermagerd en we wandelen nu steeds niet zo ver dus om dan zaterdag ineens 2 uur te lopen lijkt me niet verstandig. Misschien dat we dan 1 route kunnen lopen? Dat is ongeveer een uur en een kwartier. Ik hoop gewoon dat hij morgen helemaal beter is :ok:

Edit: typefout
Afbeelding
Brigitte
Zeer actief

Reini schreef:Ik moet even kijken hoe het met Vegas gaat de komende dagen.. Als hij niet snel opknapt moet ik óf afzeggen (hoop het niet) óf we zouden iets korter kunnen lopen. Hij is erg vermagerd en we wandelen nu steeds niet zo ver dus om dan zaterdag ineens 2 uur te lopen lijkt me niet verstandig. Misschien dat we dan 1 route kunnen lopen? Dat is ongeveer een uur en een kwartier. Ik hoop gewoon dat hij morgen helemaal beter is :ok:

Edit: typefout
Ahh zou jammer zijn als julie niet konden. Zou je de wandeling dan niet een weekje verzetten? zodat Vegas lekker kan opknappen?

Of ik nou een uur loop of 3 uur maakt mij niet uit hoor, als ik Vegas maar een keer zie :pffff: :mrgreen:
Reini
Zeer actief

Als Vegas vandaag geen klysma's meer hoeft dan zie ik geen reden tot afzeggen, het uitje is juist wel leuk voor hem en als ik daar niet ga wandelen moet ik thuis toch ook :wink: Alleen weet ik niet of ik dan 2 uur kan lopen dus als niemand er een probleem mee heeft als we ongeveer een uur en een kwartier lopen (en daarna nog koffie en theeleuten :mrgreen: ), dan kan het wat mij betreft gewoon doorgaan :ok:
Afbeelding
billy
Erelid

Gelukkig gaat het weer goed met Vegas :cheer: en ik vind een uur lang zat hoor :mrgreen:

Groetjes Els
Afbeelding
Reini
Zeer actief

Vegas ziet er nu niet op zijn paasbest uit met zijn ingevallen kont maar hij pakt jullie vast helemaal in met zijn charmes :pffff: :mrgreen:
Afbeelding
billy
Erelid

Reini schreef:Vegas ziet er nu niet op zijn paasbest uit met zijn ingevallen kont maar hij pakt jullie vast helemaal in met zijn charmes :pffff: :mrgreen:
Daar ben ik van overtuigd, ik ben heel benieuwd naar hem en naar alle andere honden natuurlijk, :cheer:

Groetjes Els
Afbeelding
Brigitte
Zeer actief

Gelukkig gaat het dan wel met hem :ok: ben ook erg benieuwd om weer wat 'nieuwe' forumhonden te zien :cheer:
Reini
Zeer actief

Vegas is weer behoorlijk het heertje hoor, helemaal klaar voor zaterdag :ok: Ik heb er al zin in :cheer: Leuk om weer eens wat nieuwe gezichten en honden te zien!
Afbeelding
Addy

Reini schreef:Vegas is weer behoorlijk het heertje hoor, helemaal klaar voor zaterdag :ok: Ik heb er al zin in :cheer: Leuk om weer eens wat nieuwe gezichten en honden te zien!
Ik neem Mellemans ook mee dus ik kom met twee hondjes :wink:
Reini
Zeer actief

Addy schreef: Ik neem Mellemans ook mee dus ik kom met twee hondjes :wink:
Leuk :ok:
Afbeelding
Addy

Reini schreef:Als Vegas vandaag geen klysma's meer hoeft dan zie ik geen reden tot afzeggen, het uitje is juist wel leuk voor hem en als ik daar niet ga wandelen moet ik thuis toch ook :wink: Alleen weet ik niet of ik dan 2 uur kan lopen dus als niemand er een probleem mee heeft als we ongeveer een uur en een kwartier lopen (en daarna nog koffie en theeleuten :mrgreen: ), dan kan het wat mij betreft gewoon doorgaan :ok:
nee hoor, maakt niet uit, Mellemans en Watje zijn dan toch al een uur in het bos geweest van te voren :wink:
Reini
Zeer actief

Addy schreef:nee hoor, maakt niet uit, Mellemans en Watje zijn dan toch al een uur in het bos geweest van te voren :wink:
Dan houden we gewoon de route aan die ik de vorige keer met Alma en Sanne heb gelopen, dat was ongeveer een uur en een kwartier. Moet iedereen wel een beetje op de paaltjes letten want dat ging mis de vorige keer :mrgreen:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”