Ik vindt eigenlijk dat ze de castratie helemaal gratis moeten doen na zo'n
blunder
Maar het is het ergst dat Dante weer een rondje narcose moet.
Ik zou hier ook behoorlijk pissig over zijn.
Moderator: moderatorteam
Inge, denk jij dat ik langer moet wachten dan die twee weken, ivm nóg een keer narcose?Inge O schreef:ahhh, nee, marijke, je meent het(ja, natuurlijk meen je het
).
één postieve noot : nu hoef je alvast geen twee weken te twijfelen omdat je weet dat hij er eigenlijk ook fysiek wel beter van wordt......maar dat is een schrale troost, I know.

Ik weet wel dat ik niet moet blijven hangen in het slachtofferige 'waarom wij nou weerbydevries schreef:Jeetje Marijke moet jullie weer overkomen. Het lijkt wel of je overal met je neus bovenop moet gaan staan om te zorgen dat iets goed verloopt.
Ik vindt eigenlijk dat ze de castratie helemaal gratis moeten doen na zo'n
blunder![]()
Maar het is het ergst dat Dante weer een rondje narcose moet.
Ik zou hier ook behoorlijk pissig over zijn.

Het liefst heb ik alles maar zo snel mogelijk achter de rug, maar wil (natuurlijk!) geen risico lopen. Volgende week moeten de hechtingen worden verwijderd, ga ik nog even verder overleggen.Inge O schreef:ik ben geen anesthesist (en daarmee bedoel ik vooral dat er nog veeeeeeeel meer zaken te weten zijn over anesthesie dan die die ik weet), maar ik vind twee weken toch een heel redelijke periode. mensen worden vaak sneller na elkaar geopereerdMoon schreef:Inge, denk jij dat ik langer moet wachten dan die twee weken, ivm nóg een keer narcose?Inge O schreef:ahhh, nee, marijke, je meent het(ja, natuurlijk meen je het
).
één postieve noot : nu hoef je alvast geen twee weken te twijfelen omdat je weet dat hij er eigenlijk ook fysiek wel beter van wordt......maar dat is een schrale troost, I know.
.

Een voordeel; de narcose die hij nu gekregen heeft is ontzettend goed gegaannicolioo schreef:Jeetje mrijke zeg, het is echt niet te geloven zeg..... Ik ben wel erg blij dat het met Dante goed gaat en die maakt hier gelukkig niet zo heel veel van mee.
Ik zou je even goed laten voorlichten over die 2e narcose en ik zou voor de catratie ook helemaal niets nada betalen, betalen ze daar maar, jij hebt weer een keer grote zorgen ivm. de narcose.
gr. Nicole