Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
verlichting met donkere dagen
Moderator: moderatorteam
- Carma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie
verlichting met donkere dagen
Omdat het weer vroeger donker wordt en ik dus nu in het donker naar huis loop/fiets met Luka wil ik hem graag beter zichtbaar maken in het donker. Nu weet ik dat er van alles te koop is qua verlichting ed, maar zijn er hier mensen die een goede tip hebben/ervaringen hebben met het een of ander?

- ~Tine~
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Australian Kelpie
- Aantal honden: 2
-
Pak-de-bal
-
Sita
- Zeer actief
-
C@rmen
Bij de xenos hebben ze wel eens van die hoofdlampjes met led-licht. Het is een elastieken band die een mens dus om zijn hoofd doet en janus draagt hem om zijn hals (pver zijn halsband heen)Ding was helemaal niet duur..twee euro geloof ik
en hij geeft goed fel licht.Het nadeel van de reflecterende dingen vind ik dat er dus eerst licht op moet schijnen voordat je iets ziet, je ziet je hond dus niet als hij in het donker in de bosjes struint en dat zie je wel met zo'n lampje. 
- Carma
- Zeer actief
Thanx voor de goede tip! Ik heb gelijk een halsband met bijpassende riem besteld bij http://webwinkel.dierinbalans.nl/index.php?cPath=26 Wat zullen wij goed zichtbaar zijn!~Tine~ schreef:De banden van van Visiglo!

- Tanja Simba&Bella
- Zeer actief
ik gebruik hier van die fietslampjes van de hallfords...Die klik je gemakkelijk aan de halsband en je kan kiezen uit 3 verschillende verlichtings standen...erg makkelijk want bij ons zet ik ze bij iedere hond in een verschillende stand zodat ik goed kan zien wie waar loopt 
Groetjes, Tanja
Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015
Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015
Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
-
tineke
Hier idem en dan ook nog in vershillende kleurtjesTanja Simba&Bella schreef:ik gebruik hier van die fietslampjes van de hallfords...Die klik je gemakkelijk aan de halsband en je kan kiezen uit 3 verschillende verlichtings standen...erg makkelijk want bij ons zet ik ze bij iedere hond in een verschillende stand zodat ik goed kan zien wie waar loopt
Ik heb ze overigens goed vastgeplakt aan de riemen vanwege het gehossebos wat ze doen als ze los rennen
-
Kimmie
vroeger had ik voor mijn rottweiler die altijd meeliep naast het paard een zelfgemaakte verlichting...
ik had bij haar een paardenhalster omgedaan(als een soort tuig),waarbij het stuk wat normaal onder de kaak naar neus van het paard zit,op haar rug lag,daarop had ik een knipperlamp vastgemaakt,wel een hele goede,

deze dus,en zo was ze voor iedereen van veraf zichtbaar,doordat de lamp op haar rug lag...
ik had bij haar een paardenhalster omgedaan(als een soort tuig),waarbij het stuk wat normaal onder de kaak naar neus van het paard zit,op haar rug lag,daarop had ik een knipperlamp vastgemaakt,wel een hele goede,

deze dus,en zo was ze voor iedereen van veraf zichtbaar,doordat de lamp op haar rug lag...
- Hutch
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever en Friese Stabij
- Contacteer:
ik gebruik voor Hutch ook een fietslampje. Zit aan zijn halsband boven op zijn nek, dus door iedereen goed te zien
Een lampje is dan een stuk duidelijker
Hier heb ik mindere ervaringen mee, had zo'n brede band voor mensen en werkt idd erg goed zolang er licht op scheen. Maar aangezien hutch 's avonds ook los loopt ;wil ik hem zelf ook graag zien en dit werkt dus niet, ja of ik moet de hele weg met een zaklamp rond gaan lopen om hem te volgen als hij looptPak-de-bal schreef:zag toevallig net vanmiddag bij Intratuin een hesje , heel fel gekleurd ( knal geel ) en met reflecterende strips.
Een lampje is dan een stuk duidelijker
- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
-
Sassie
- Zeer actief
Deze heb ik ook. Werkt prima al is het wel een beetje een schijnwerper :N:C@rmen schreef:Bij de xenos hebben ze wel eens van die hoofdlampjes met led-licht. Het is een elastieken band die een mens dus om zijn hoofd doet en janus draagt hem om zijn hals (pver zijn halsband heen)Ding was helemaal niet duur..twee euro geloof iken hij geeft goed fel licht.Het nadeel van de reflecterende dingen vind ik dat er dus eerst licht op moet schijnen voordat je iets ziet, je ziet je hond dus niet als hij in het donker in de bosjes struint en dat zie je wel met zo'n lampje.

- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
- Mir@n
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco, Galgo.
- Contacteer:
-
blondie
- Zeer actief
- Tanja Simba&Bella
- Zeer actief
Hier viel iemand vorige week bijna van zn fiets af....Hij zag Bella lopen met dr lampje aan en geloofde zijn eigen ogen volgens mij niet...hij bleef maar naar dr kijken en reed pardoes tegen de stoeprand aan...kon mn lachen toen echt ff niet inhouden hoor..Gelukkig liep het wel goed af...Ze dragen die lampjes hier juist om ze ook duidelijk zichtbaar te maken voor fietsers en auto's maar soms zijn ze dus een ware bezienswaardigheid..Boutje schreef: Voor auto's zijn we wel goed zichtbaar, ik een fluojasje en de honden hun hesjes, iedereen vertraagt!
Groetjes, Tanja
- FrisianOutlawftVera
- Actief
- Mijn ras(sen): Duitse x Mechelse Herder ( Mei 2005 )
Hollandse x Mechelse Herder ( Dec 2013 ) - Aantal honden: 2
http://www.beestenspul.com/product/inde ... oduct=6806
die heeft vera tegenwoordig , met een mooie Reflecterende text .
werkt prima in het donker
die heeft vera tegenwoordig , met een mooie Reflecterende text .
werkt prima in het donker
Frisian Outlaw ft Vera
Frisian Outlaw ft Fardau

Frisian Outlaw ft Fardau

- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Wat verschrikkelijk duur :N: als ik dat voor 2 honden moet aanschaffen ben ik 90 euro kwijt ex. verzendkosten.Carma schreef:Thanx voor de goede tip! Ik heb gelijk een halsband met bijpassende riem besteld bij http://webwinkel.dierinbalans.nl/index.php?cPath=26 Wat zullen wij goed zichtbaar zijn!~Tine~ schreef:De banden van van Visiglo!

-
hercujess
http://www.doggystylehardenberg.nl/Safe ... rod-88.htm
De Safety Blinki, makkelijk te bevestigen aan elke halsband
of: Neonvestjes

[/url]
De Safety Blinki, makkelijk te bevestigen aan elke halsband
of: Neonvestjes

[/url]- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Die Blinky dingen blijven stoppen met werken bij mij
Heb er al een aantal gehad en meestal willen ze of helemaal niet aan, of ze doen het maar 1 keer en daarna nooit meer, ook niet met nieuwe batterijen... Ik wil iets dat gewoon op AA of AAA batterijen werkt en ook nog eens maatje Jamey heeft...
Visiglo vind ik helemaal gaaf, maarja, ook al niet in maatje Jamey
Nouja, beter gezegd, net wel, net niet... haar klikhalsband komt op ongeveer 24,5 cm 
Visiglo vind ik helemaal gaaf, maarja, ook al niet in maatje Jamey
Laatst gewijzigd door Jacksel op 02 nov 2007 21:12, 1 keer totaal gewijzigd.

You'll be in my heart... Always...
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- Aantal honden: 1
- Muis..
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder, een X-Windhond en een Galgo
- Contacteer:
Jeetje die zelfde band hebben wij vorige week bij de Kwantum gekocht voor €6,- ipv €19,95. De glowtronic rood/wit/blauw. Hij is zo fel dat we de ledjes hebben afgeplakt.alm@ schreef:Wat verschrikkelijk duur :N: als ik dat voor 2 honden moet aanschaffen ben ik 90 euro kwijt ex. verzendkosten.Carma schreef:Thanx voor de goede tip! Ik heb gelijk een halsband met bijpassende riem besteld bij http://webwinkel.dierinbalans.nl/index.php?cPath=26 Wat zullen wij goed zichtbaar zijn!~Tine~ schreef:De banden van van Visiglo!
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Kijk dat scheelt evenMuis.. schreef:Jeetje die zelfde band hebben wij vorige week bij de Kwantum gekocht voor €6,- ipv €19,95. De glowtronic rood/wit/blauw. Hij is zo fel dat we de ledjes hebben afgeplakt.alm@ schreef:Wat verschrikkelijk duur :N: als ik dat voor 2 honden moet aanschaffen ben ik 90 euro kwijt ex. verzendkosten.Carma schreef:Thanx voor de goede tip! Ik heb gelijk een halsband met bijpassende riem besteld bij http://webwinkel.dierinbalans.nl/index.php?cPath=26 Wat zullen wij goed zichtbaar zijn!~Tine~ schreef:De banden van van Visiglo!

-
Sita
- Zeer actief
Ik ga van de week even naar de KwantumMuis.. schreef:Jeetje die zelfde band hebben wij vorige week bij de Kwantum gekocht voor €6,- ipv €19,95. De glowtronic rood/wit/blauw. Hij is zo fel dat we de ledjes hebben afgeplakt.alm@ schreef:Wat verschrikkelijk duur :N: als ik dat voor 2 honden moet aanschaffen ben ik 90 euro kwijt ex. verzendkosten.Carma schreef:Thanx voor de goede tip! Ik heb gelijk een halsband met bijpassende riem besteld bij http://webwinkel.dierinbalans.nl/index.php?cPath=26 Wat zullen wij goed zichtbaar zijn!~Tine~ schreef:De banden van van Visiglo!
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

-
boxersien
Hier gewoon een reflecterend tuig voor paco en boris en allen een reflectie riem. Daarnaast loop ik zelf in een veiligheidsvest (en idd, bijna geen enkele auto rijdt 80 als ze in het donker mij zien
) en paco krijgt ook nog (al 3 jaar lang) twee lichtbanden voor mensen aan elkaar vast rondom zijn hals met knipperlichtjes. Zijn er 10 en ze doen het prefect. Heb er 3 jaar geleden een euro voor gegeven. Uiteraard kan ik hem er niet aan uitlaten, maar in de winter in het donker is het koel zat om met een extra band aan te lopen. De lichtband gaat om de nek en de riem aan het tuig, dus geen centje pijn.
-
Ella46
- Zeer actief
ik wilde die thuis proberen en deed even alle rolluiken af en lampen uit, dacht dat ik gek werd, superfel en snel knipperenMuis.. schreef:Jeetje die zelfde band hebben wij vorige week bij de Kwantum gekocht voor €6,- ipv €19,95. De glowtronic rood/wit/blauw. Hij is zo fel dat we de ledjes hebben afgeplakt.alm@ schreef:Wat verschrikkelijk duur :N: als ik dat voor 2 honden moet aanschaffen ben ik 90 euro kwijt ex. verzendkosten.Carma schreef:Thanx voor de goede tip! Ik heb gelijk een halsband met bijpassende riem besteld bij http://webwinkel.dierinbalans.nl/index.php?cPath=26 Wat zullen wij goed zichtbaar zijn!~Tine~ schreef:De banden van van Visiglo!
"Andy" Ground Zero Fifth Av. BH AD TT
- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
- Aantal honden: 1
Ik ben gisteren geweest en ik hoef in het vervolg echt niet meer bang te zijn dat ik Shibby in het donker kwijt raakSita schreef:Ik ga van de week even naar de KwantumMuis.. schreef:Jeetje die zelfde band hebben wij vorige week bij de Kwantum gekocht voor €6,- ipv €19,95. De glowtronic rood/wit/blauw. Hij is zo fel dat we de ledjes hebben afgeplakt.alm@ schreef:Wat verschrikkelijk duur :N: als ik dat voor 2 honden moet aanschaffen ben ik 90 euro kwijt ex. verzendkosten.Carma schreef: Thanx voor de goede tip! Ik heb gelijk een halsband met bijpassende riem besteld bij http://webwinkel.dierinbalans.nl/index.php?cPath=26 Wat zullen wij goed zichtbaar zijn!

Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
- Muis..
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder, een X-Windhond en een Galgo
- Contacteer:
Grinnnn allemaal mobiele disco's.Shibby schreef:Ik ben gisteren geweest en ik hoef in het vervolg echt niet meer bang te zijn dat ik Shibby in het donker kwijt raakSita schreef:Ik ga van de week even naar de KwantumMuis.. schreef:Jeetje die zelfde band hebben wij vorige week bij de Kwantum gekocht voor €6,- ipv €19,95. De glowtronic rood/wit/blauw. Hij is zo fel dat we de ledjes hebben afgeplakt.alm@ schreef: Wat verschrikkelijk duur :N: als ik dat voor 2 honden moet aanschaffen ben ik 90 euro kwijt ex. verzendkosten.![]()
![]()
![]()
De kinderen vinden Myra nu een echte politiehond, zo met haar zwaailichten
- Carma
- Zeer actief
Muis.. schreef:Jeetje die zelfde band hebben wij vorige week bij de Kwantum gekocht voor €6,- ipv €19,95. De glowtronic rood/wit/blauw. Hij is zo fel dat we de ledjes hebben afgeplakt.alm@ schreef:Wat verschrikkelijk duur :N: als ik dat voor 2 honden moet aanschaffen ben ik 90 euro kwijt ex. verzendkosten.Carma schreef:Thanx voor de goede tip! Ik heb gelijk een halsband met bijpassende riem besteld bij http://webwinkel.dierinbalans.nl/index.php?cPath=26 Wat zullen wij goed zichtbaar zijn!~Tine~ schreef:De banden van van Visiglo!