Ik was van plan om toch maar weer eens een update van/over Max te geven, maar zie dat er al een topic loopt. Dus maar eventjes hier!
De fysio is gisteren weer geweest, dat blijft een beetje hetzelfde verhaal en zij blijft dus ook eens in de 3 weken komen. Max wil wel nog steeds erg graag bij haar zitten/liggen dus dat is iig positief.
Ze zat dit keer wel erg vast in nek en schouders, maar dat is waarschijnlijk te wijten aan het oorprobleem.
Haar oren behandelen vind ze ook verschrikkelijk, ze spartelt flink en dat kan nooit goed zijn voor die nek, maar goed je moet wat helaas.... Ik hoop wel dat dit echt over is na deze 10 dagen want ze vind het vreselijk. En wat ik nog erger vind is dat ze als ze denkt dat ik de oren wil gaan doen heel bang voor mij weg kruipt.
Gelukkig is ze het erna (en na een rijstwafel

) heel snel weer vergeten.
De oren waren overigens wel verbeterd maar gewoon nog lang niet genoeg, mocht het na deze 10 dagen nog niet over zijn dan moeten we het 4 dagen laten rusten en wordt het daarna inderdaad op kweek gezet.
Verder is haar gedrag nog steeds super! Tenminste.... het is nog lang geen normale hond, maar een wereld van verschil met hoe ze een tijdje geleden was. Ze ligt regelmatig volkomen ontspannen heel diep te slapen en reageert dan helemaal nergens op.
Als ik op de bank televisie zit te kijken, komt ze steeds vaker gezellig bij me liggen en *klopt af* bijtincidenten zijn er ook al relatief lang niet geweest.
Het is natuurlijk heel sneu dat ze medisch niet in orde is en ook nooit meer wordt..... maar verder ben ik heel blij met hoe het nu gaat!
De epileptische aanvallen/hersenbloedingen/momenten van afwezigheid heeft ze ook niet meer gehad. En ook de alvleesklier heeft ze geen last meer van gehad.
Ze staat uiteraard nog wel op een streng dieet. Ze krijg nu 's avonds wel gekookte kip ipv de dieetbrokjes en dat vindt ze heerlijk.