Sinds een paar dagen wil Gollum niet of nauwelijks eten. Dingen die ze eerst hardstikke lekker vond haalt ze nu haar neus voor op

Gister heeft ze helemaal niks gegeten, ze kreeg vis en ik heb het een paar keer aangeboden maar ze hoefde echt niet. Net dezelfde vis aangeboden, wil nog steeds niet eten. Poepen doet ze wel

En ze heeft ook honger volgens mij want ze loopt steeds te miepen en volgt me trouw als ik naar de keuken ga. Ze is ook gewoon lekker actief en doet niet ziek aan.. Ik denk dat ze in totaal in de afgelopen 4 dagen 1 kilo heeft gegeten ipv 2 kilo (krijgt normaal iets van 500 gram vlees per dag). Dat is op zich nog niet zo heel ernstig, maar ik vraag me af hoe lang ze dat kan volhouden.. Ze heeft wel al 4 dagen antibiotica en ontstekingsremmers omdat ze was gebeten door n paar honden (zie ander topic), zou het daar aan kunnen liggen? Ze was ook een beetje schijnzwanger maar dat was volgens mij al bijna over, haar tietjes zijn al een stuk kleiner.
Ik zit een beetje te twijfelen of en wanneer ik iets anders moet aanbieden dan de vis, ik wil ook niet dat ze een loopje met me neemt natuurlijk

Straks blieft mevrouw alleen nog maar hertenvlees en pens, dat is ook weer niet de bedoeling.