Waarom ik mijn vraag nou pas op het forum stel. nou omdat ik deze reacties wel alverwacht had.MARC_S schreef:Je schrijft hier al best een poosje, is het niet eerder in je opgekomen met de net gedekte hond naar de DA te gaan? Of toen even een topic openen met wat moet ik nu doen? Dat spuitje kost minder dan een totale abortus en is ook wat humaner voor de hond![]()
En de vader was een Ambull? Dat lost in ieder geval iets van je problemen op want een niet ingeent nestje "X-ambullen" zonder stamboom doet in ieder geval nog rond de 350 euro per pup. Meestal krijgt een kruising ook redelijk wat pups.
Nu maar hopen dat er geen complicaties komen want dan kost het je helemaal klauwen met geld.![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat dit er bij mij niet helemaal ingaat. 30 euro is niet aan te komen voor je en dus moet je 9,5 maanden oude hond maar een nest evt rad-hondjes gaan baren? Sorry maar mij gaat dit net even iets te ver in het verkeerde keelgat.
KNIP - pb
Ik kom hier met een vraag, en niet met de vraag om zo een reacties te krijgen.
Ik weet dat Bubbles te jong is voor een nest, en ik heb er ook niet om gevraagd. Als ik de tijd terug kon draaien weet ik zeker dat ik haar aan de slip ketting had gelegd i.p.v aan haar gewone halsband, ze was me te snel af, en dat zullen heus meer mensen gebeuren.