Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Poot - vraag op pagina 4

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Mirri
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dwergpinschers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Mirri »

Och herm wat zielig voor Brammie :jank:
Hoop dat je morgen meer duidelijk hebt Linda.
Een :knuffel1: voor Bram.
Mir@n
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco, Galgo.
Contacteer:

Ongelezen bericht door Mir@n »

Zoek stok! schreef:
Mir@n schreef:Heb je geen rimadyl in huis? Een halfje kan geen kwaad en dat neemt een deel van de pijn weg.
Nee joh, ik heb niks in huis qua medicatie. Wat dat betreft ben ik zo verwend, want Bram heeft nooit wat. Bij de dierenarts heeft hij een spuit met pijnstiller gehad, dus hij zou nu geen pijn mogen hebben.
oh oke.... dan kan ie strakkies misschien gewoon een klein stukje lopen :wink: Beterschap met 't ventje hoor :knuffel:
Mir, Gaia & Bella
Afbeelding

"Leven is veranderen. Veranderen is loslaten. Loslaten is vrij zijn."
....De doorsnee hond is een fijner mens, dan de doorsnee mens.
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Mir@n schreef: oh oke.... dan kan ie strakkies misschien gewoon een klein stukje lopen :wink: Beterschap met 't ventje hoor :knuffel:
Ik vind het maar niks, een ziek hondje. Ik zit hier maar een beetje te tikken en elke tien seconden naar hem te kijken. Weet ik ook eens wat dat is.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Mirri
Zeer actief

Kan ik me goed voorstellen Linda.
Rataplan
Zeer actief
Mijn ras(sen): asielhonden!

Ongelezen bericht door Rataplan »

Zoek stok! schreef:
Mir@n schreef: oh oke.... dan kan ie strakkies misschien gewoon een klein stukje lopen :wink: Beterschap met 't ventje hoor :knuffel:
Ik vind het maar niks, een ziek hondje. Ik zit hier maar een beetje te tikken en elke tien seconden naar hem te kijken. Weet ik ook eens wat dat is.
Nee het is zeker niet fijn als je dier iets mankeert, als ik niet bij Obelix ben dan zit hij in mijn hoofd.
Beterschap voor Bram!
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
Mir@n
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco, Galgo.
Contacteer:

Ongelezen bericht door Mir@n »

Zoek stok! schreef:
Erg is dat he? :jank:
Ik weet er alles van......
Mir, Gaia & Bella
Afbeelding

"Leven is veranderen. Veranderen is loslaten. Loslaten is vrij zijn."
....De doorsnee hond is een fijner mens, dan de doorsnee mens.
marye
Zeer actief
Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door marye »

Zoek stok! schreef:
Is inderdaad vreselijk :wink:
Hopelijk hebben jullie beide toch een beetje een rustige nacht :knuffel:
Afbeelding
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Hè jakkes wat een narigheid joh :(:
Hopelijk knap Bram snel op!! Veel beterschap gewenst!
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Tamara.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hovawart
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Tamara. »

Ai.... Daar zou ik ook behoorlijk van schrikken. Ga je morgen naar de Wagenrenk? Hoe laat moeten jullie er zijn?

Veel sterkte voor Brammie, hopelijk is het "alleen maar" een verreking die snel over is!
estelle

Ongelezen bericht door estelle »

Zoek stok! schreef:
Mir@n schreef:Heb je geen rimadyl in huis? Een halfje kan geen kwaad en dat neemt een deel van de pijn weg.
Nee joh, ik heb niks in huis qua medicatie. Wat dat betreft ben ik zo verwend, want Bram heeft nooit wat. Bij de dierenarts heeft hij een spuit met pijnstiller gehad, dus hij zou nu geen pijn mogen hebben.
dan is het wel raar dat hij toch pijn aangeeft. :denken:

Wat ik deed met Chello toen hij amper lopen kon was hem 'helpen' naar een stukje gras en dan liet hij daar vanzelf zn urine lopen.
Rataplan
Zeer actief
Mijn ras(sen): asielhonden!

Ongelezen bericht door Rataplan »

Ik zou trouwens zijn oude schema aanhouden qua uitlaten. Nu niet wandelen natuulijk maar op een grasveldje/tuin zetten op de tijden die je normaal doet.
Sterkte morgen :ok:
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
Zoek stok!
Zeer actief

Tamara en Bowie schreef:Ai.... Daar zou ik ook behoorlijk van schrikken. Ga je morgen naar de Wagenrenk? Hoe laat moeten jullie er zijn?

Veel sterkte voor Brammie, hopelijk is het "alleen maar" een verreking die snel over is!
Nee, dat is idd verwarrend, de dierenarts zit in Wageningen, maar het is niet de Wagenrenk. 10.10 Uur sta ik daar met Bram.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Zoek stok!
Zeer actief

Rataplan schreef:Ik zou trouwens zijn oude schema aanhouden qua uitlaten. Nu niet wandelen natuulijk maar op een grasveldje/tuin zetten op de tijden die je normaal doet.
Sterkte morgen :ok:
Ik heb hem opgetild en in de tuin gezet zojuist. Hij ging voor het hek staan. Dus toch maar een stukje gaan lopen. Ging redelijk, paar keer geplast en toen heb ik hem weer terug naar huis getild.

Ik heb nog steeds hoop dat het allemaal wel meevalt en dat hij over een paar dagen weer helemaal okay is :wink:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
marye
Zeer actief
Contacteer:

Zoek stok! schreef:
Tamara en Bowie schreef:Ai.... Daar zou ik ook behoorlijk van schrikken. Ga je morgen naar de Wagenrenk? Hoe laat moeten jullie er zijn?

Nee, dat is idd verwarrend, de dierenarts zit in Wageningen, maar het is niet de Wagenrenk. 10.10 Uur sta ik daar met Bram.
Dat denkt inderdaad iedereen als je zegt dat je dierenarts in wageningen zit :wink:
Afbeelding
*Anita*
Zeer actief
Mijn ras(sen): het Markiesje en border collie

Ongelezen bericht door *Anita* »

verdorrie heeft ie toch meer last dan je in eerste instantie dacht.
Geef hem maar een extra knuffel. Duim voor je dat het morgen meevalt en dat ie weer snel de oude is
Voor altijd in mijn gedachte Pardoes en Harley
Afbeelding
Ciske

Ongelezen bericht door Ciske »

Ik neem aan dat jouw dierenarts beter oplet dan de mijne, maar de heup zit toch nog wel in de kom? Zijn de heupen nog wel symmetrisch?

Ik hoop dat het allemaal meevalt. Ondanks de injectie heeft hij nog wel veel pijn, dat is vervelend.
Cheryl87
Zeer actief

Ongelezen bericht door Cheryl87 »

He bah.. Sterkte voor vannacht en morgen. Ik duim dat het niks ernstigs is :ok:
Afbeelding

Made by Spriet
Tamara.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hovawart

Ongelezen bericht door Tamara. »

Hoe is het vanmorgen gegaan, Linda?
Zoek stok!
Zeer actief

Toch een verkeerde diagnose gisteren. Het is niet z'n heup, maar z'n rug. Bij z'n tweede wervel zit de pijn. De arts vergeleek het met spit bij mensen.

Niet ernstig. Vijf dagen rust houden, de Cortaphen gedurende die dagen geven en daarna zou het goed moeten zijn. Volgend weekend een paar lage sprongen proberen om te kijken of we weer kunnen trainen.

Hij wilde best een foto laten maken om mij gerust te stellen, maar hij vond het echt niet nodig. Dus ik heb er van af gezien.

Ik ben maar liefst 20 minuten in de behandelkamer geweest. Eerst rustig zitten, vertellen wat er gebeurd is en wat m'n zorgen zijn. Daarna uitgebreid onderzoek. Heel rustig, Bram raakte totaal niet overstuur. En toen nog tijd nemen om in te gaan op wanneer ik weer kan trainen en wat wel en niet kan gedurende de komende vijf dagen. Wat heerlijk, zo'n dierenarts!

Ik houd Bram maandag en dinsdag thuis en ga hem in de pauze uitlaten. Bij de dagopvang gaat hij zich toch druk maken, ook al zit hij apart.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Gelukkig klinkt het niet al te ernstig! :ok: :ok:
Hopelijk kan Bram snel weer lekker dollen, veel beterschap nog gewenst!
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
MJ
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door MJ »

Ach Brammie toch .
Fijn dat je vanochtend zo'n fijne DA had ,Linda !
Hopelijk is het snel over bij Bram. Knuffel aan je kereltje !
Demi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
Contacteer:

Ongelezen bericht door Demi »

Goed dat je toch naar de nieuwe DA geweest bent! Beterschap voor Bram!
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
suzan25
Zeer actief
Mijn ras(sen): Shetland Sheepdog

Ongelezen bericht door suzan25 »

Heel veel beterschap toegewenst voor Bram!!!

Even helemaal off topic, ik ben hier nieuw op dit forum en ik zat naar het plaatje van Bram te kijken en ik denk hij komt me bekent voor. Ben je soms op een debutanten wedstrijd behendigheid geweest bij HSV de Oase in Rotterdam. Daar was ook een kooiker die Bram heette en hij lijkt als twee druppels water op jouw Bram!! Ben helemaal niet nieuwschierig hoor :mrgreen: En anders heeft jouw Bram een identieke dubbelganger :smile:

Groetjes Suzan
marye
Zeer actief
Contacteer:

suzan25 schreef:Heel veel beterschap toegewenst voor Bram!!!

Even helemaal off topic, ik ben hier nieuw op dit forum en ik zat naar het plaatje van Bram te kijken en ik denk hij komt me bekent voor. Ben je soms op een debutanten wedstrijd behendigheid geweest bij HSV de Oase in Rotterdam. Daar was ook een kooiker die Bram heette en hij lijkt als twee druppels water op jouw Bram!! Ben helemaal niet nieuwschierig hoor :mrgreen: En anders heeft jouw Bram een identieke dubbelganger :smile:

Groetjes Suzan
Ja, hij was die kooiker die alle prijzen in beslag nam :pffff: :mrgreen:
Afbeelding
suzan25
Zeer actief

Dus toch!!! Kan het zijn dat jij er ook was en dat je naast Bram zat?? Ik zat naast jullie met mijn moeder. Ik deed mee met een Schotse Herder, hij heet Celtic, dit is de hond van mijn moeder maar ik loop er mee. Ik had ook nog mijn twee kleine swiffertjes mee.
Wat grappig, ik zag de foto van Bram en ik dacht ik ken die hond, vooral omdat hij voor een kooiker een andere aftekening heeft als normaal (heb er nog een tijd naar staan te kijken omdat ik het zo mooi vond)

Groetjes Suzan
Zoek stok!
Zeer actief

suzan25 schreef:Dus toch!!! Kan het zijn dat jij er ook was en dat je naast Bram zat?? Ik zat naast jullie met mijn moeder. Ik deed mee met een Schotse Herder, hij heet Celtic, dit is de hond van mijn moeder maar ik loop er mee. Ik had ook nog mijn twee kleine swiffertjes mee.
Wat grappig, ik zag de foto van Bram en ik dacht ik ken die hond, vooral omdat hij voor een kooiker een andere aftekening heeft als normaal (heb er nog een tijd naar staan te kijken omdat ik het zo mooi vond)

Groetjes Suzan
Ja, dat klopt! Wat toevallig joh! Ik zat samen met Marye (en Caja) pal naast jou en je moeder. Ik weet het nog goed, want jullie bleken toen het ging regenen een tent bij je te hebben :wink:

Jij hebt in de large gewonnen toch? Als Brams rug weer goed genoeg is, ga ik eind september naar de debutantenwedstrijd in Emmeloord.
Laatst gewijzigd door Zoek stok! op 01 sep 2007 14:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
marye
Zeer actief
Contacteer:

Zoek stok! schreef:
suzan25 schreef:Dus toch!!! Kan het zijn dat jij er ook was en dat je naast Bram zat?? Ik zat naast jullie met mijn moeder. Ik deed mee met een Schotse Herder, hij heet Celtic, dit is de hond van mijn moeder maar ik loop er mee. Ik had ook nog mijn twee kleine swiffertjes mee.

Groetjes Suzan
Ja, dat klopt! Wat toevallig joh! Ik zat samen met Marye (en Caja) pal naast jou en je moeder. Ik weet het nog goed, want jullie bleken toen het ging regenen een tent bij je te hebben :wink:
Ja, weet ik ook nog goed.
Wat grappig zeg :ok:
Afbeelding
suzan25
Zeer actief

Ja klopt helemaal, ik loop wedstrijden met één van mijn eigen hondjes en dan neem ik eigenlijk altijd mijn tent mee voor als het regent of de zon heel erg schijnt. Ik weet niet of je wel eens op een grote behendigheids wedstrijd geweest bent, maar dat lijkt net een camping met in het midden behendigheids banen. Ik wist niet wat ik zag toen ik met mijn hondje de eerste wedstrijd liep!! :mrgreen:
Jacksel
Zeer actief
Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel

Ongelezen bericht door Jacksel »

Zoek stok! schreef:

Groetjes Suzan

Jij hebt in de large gewonnen toch? Als Brams rug weer goed genoeg is, ga ik eind september naar de debutantenwedstrijd in Emmeloord.
Kom ik je nog tegen ook :mrgreen: Hoop dat zn rug dan beter is!
Afbeelding
You'll be in my heart... Always...
Mirri
Zeer actief

Heb de hele tijd aan Bram moeten denken. Gelukkig is het niets ernstigs. Verwen hem maar lekker :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”