Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Mir@n schreef:Heb je geen rimadyl in huis? Een halfje kan geen kwaad en dat neemt een deel van de pijn weg.
Nee joh, ik heb niks in huis qua medicatie. Wat dat betreft ben ik zo verwend, want Bram heeft nooit wat. Bij de dierenarts heeft hij een spuit met pijnstiller gehad, dus hij zou nu geen pijn mogen hebben.
oh oke.... dan kan ie strakkies misschien gewoon een klein stukje lopen Beterschap met 't ventje hoor
Mir,Gaia & Bella
"Leven is veranderen. Veranderen is loslaten. Loslaten is vrij zijn." ....De doorsnee hond is een fijner mens, dan de doorsnee mens.
Mir@n schreef:Heb je geen rimadyl in huis? Een halfje kan geen kwaad en dat neemt een deel van de pijn weg.
Nee joh, ik heb niks in huis qua medicatie. Wat dat betreft ben ik zo verwend, want Bram heeft nooit wat. Bij de dierenarts heeft hij een spuit met pijnstiller gehad, dus hij zou nu geen pijn mogen hebben.
dan is het wel raar dat hij toch pijn aangeeft.
Wat ik deed met Chello toen hij amper lopen kon was hem 'helpen' naar een stukje gras en dan liet hij daar vanzelf zn urine lopen.
Ik zou trouwens zijn oude schema aanhouden qua uitlaten. Nu niet wandelen natuulijk maar op een grasveldje/tuin zetten op de tijden die je normaal doet.
Sterkte morgen
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
Rataplan schreef:Ik zou trouwens zijn oude schema aanhouden qua uitlaten. Nu niet wandelen natuulijk maar op een grasveldje/tuin zetten op de tijden die je normaal doet.
Sterkte morgen
Ik heb hem opgetild en in de tuin gezet zojuist. Hij ging voor het hek staan. Dus toch maar een stukje gaan lopen. Ging redelijk, paar keer geplast en toen heb ik hem weer terug naar huis getild.
Ik heb nog steeds hoop dat het allemaal wel meevalt en dat hij over een paar dagen weer helemaal okay is
verdorrie heeft ie toch meer last dan je in eerste instantie dacht.
Geef hem maar een extra knuffel. Duim voor je dat het morgen meevalt en dat ie weer snel de oude is
Toch een verkeerde diagnose gisteren. Het is niet z'n heup, maar z'n rug. Bij z'n tweede wervel zit de pijn. De arts vergeleek het met spit bij mensen.
Niet ernstig. Vijf dagen rust houden, de Cortaphen gedurende die dagen geven en daarna zou het goed moeten zijn. Volgend weekend een paar lage sprongen proberen om te kijken of we weer kunnen trainen.
Hij wilde best een foto laten maken om mij gerust te stellen, maar hij vond het echt niet nodig. Dus ik heb er van af gezien.
Ik ben maar liefst 20 minuten in de behandelkamer geweest. Eerst rustig zitten, vertellen wat er gebeurd is en wat m'n zorgen zijn. Daarna uitgebreid onderzoek. Heel rustig, Bram raakte totaal niet overstuur. En toen nog tijd nemen om in te gaan op wanneer ik weer kan trainen en wat wel en niet kan gedurende de komende vijf dagen. Wat heerlijk, zo'n dierenarts!
Ik houd Bram maandag en dinsdag thuis en ga hem in de pauze uitlaten. Bij de dagopvang gaat hij zich toch druk maken, ook al zit hij apart.
Even helemaal off topic, ik ben hier nieuw op dit forum en ik zat naar het plaatje van Bram te kijken en ik denk hij komt me bekent voor. Ben je soms op een debutanten wedstrijd behendigheid geweest bij HSV de Oase in Rotterdam. Daar was ook een kooiker die Bram heette en hij lijkt als twee druppels water op jouw Bram!! Ben helemaal niet nieuwschierig hoor En anders heeft jouw Bram een identieke dubbelganger
suzan25 schreef:Heel veel beterschap toegewenst voor Bram!!!
Even helemaal off topic, ik ben hier nieuw op dit forum en ik zat naar het plaatje van Bram te kijken en ik denk hij komt me bekent voor. Ben je soms op een debutanten wedstrijd behendigheid geweest bij HSV de Oase in Rotterdam. Daar was ook een kooiker die Bram heette en hij lijkt als twee druppels water op jouw Bram!! Ben helemaal niet nieuwschierig hoor En anders heeft jouw Bram een identieke dubbelganger
Groetjes Suzan
Ja, hij was die kooiker die alle prijzen in beslag nam
Dus toch!!! Kan het zijn dat jij er ook was en dat je naast Bram zat?? Ik zat naast jullie met mijn moeder. Ik deed mee met een Schotse Herder, hij heet Celtic, dit is de hond van mijn moeder maar ik loop er mee. Ik had ook nog mijn twee kleine swiffertjes mee.
Wat grappig, ik zag de foto van Bram en ik dacht ik ken die hond, vooral omdat hij voor een kooiker een andere aftekening heeft als normaal (heb er nog een tijd naar staan te kijken omdat ik het zo mooi vond)
suzan25 schreef:Dus toch!!! Kan het zijn dat jij er ook was en dat je naast Bram zat?? Ik zat naast jullie met mijn moeder. Ik deed mee met een Schotse Herder, hij heet Celtic, dit is de hond van mijn moeder maar ik loop er mee. Ik had ook nog mijn twee kleine swiffertjes mee.
Wat grappig, ik zag de foto van Bram en ik dacht ik ken die hond, vooral omdat hij voor een kooiker een andere aftekening heeft als normaal (heb er nog een tijd naar staan te kijken omdat ik het zo mooi vond)
Groetjes Suzan
Ja, dat klopt! Wat toevallig joh! Ik zat samen met Marye (en Caja) pal naast jou en je moeder. Ik weet het nog goed, want jullie bleken toen het ging regenen een tent bij je te hebben
Jij hebt in de large gewonnen toch? Als Brams rug weer goed genoeg is, ga ik eind september naar de debutantenwedstrijd in Emmeloord.
Laatst gewijzigd door Zoek stok! op 01 sep 2007 14:36, 1 keer totaal gewijzigd.
suzan25 schreef:Dus toch!!! Kan het zijn dat jij er ook was en dat je naast Bram zat?? Ik zat naast jullie met mijn moeder. Ik deed mee met een Schotse Herder, hij heet Celtic, dit is de hond van mijn moeder maar ik loop er mee. Ik had ook nog mijn twee kleine swiffertjes mee.
Groetjes Suzan
Ja, dat klopt! Wat toevallig joh! Ik zat samen met Marye (en Caja) pal naast jou en je moeder. Ik weet het nog goed, want jullie bleken toen het ging regenen een tent bij je te hebben
Ja klopt helemaal, ik loop wedstrijden met één van mijn eigen hondjes en dan neem ik eigenlijk altijd mijn tent mee voor als het regent of de zon heel erg schijnt. Ik weet niet of je wel eens op een grote behendigheids wedstrijd geweest bent, maar dat lijkt net een camping met in het midden behendigheids banen. Ik wist niet wat ik zag toen ik met mijn hondje de eerste wedstrijd liep!!
Groetjes Suzan
Jij hebt in de large gewonnen toch? Als Brams rug weer goed genoeg is, ga ik eind september naar de debutantenwedstrijd in Emmeloord.
Kom ik je nog tegen ook Hoop dat zn rug dan beter is!