mijn hond: een mix van een collie en mechelse herder, reu van 6 jaar is ongelooflijk aangekomen
hij weegt nu iets van ongeveer 39 kilo wat dus absoluut niet normaal is aangezien een mechelaar iets van maximum 30 kilo weegt en een collie 35 kilo ofzo?
hij is ook nogal snel moe, nochtans hij krijgt meestal 2 wandelingen op een dag, hij zit veel in de tuin waar hij speelt met onze andere hond, en we gaan ook wekelijks naar de hondewei en in het weekend minstens 1 keer naar een fort of bos ofzo
we geven hem britt droge brokken en volgens zijn gewicht zou hij dan 3 bekers per dag moeten krijgen, we geven hem er maar 2
we hebben hem al is meegenomen als we gingen joggen maar dat kan hij gewoon onmogelijk bijhouden
kunnen we hem nog minder eten geven zonder dat we hem verhongeren of hem ongezond weinig eten geven?
of misschien ermee gaan lopen maar dan heel traag opbouwen en hoe bepaal ik dan hoe lang en hoe snel?
het is mij niet om de schoonheid te doen maar ik ben ongerust over zijn gezondheid
hier een foto van toen we hem pas hadden uit het asiel:

hier een foto hoe hij nu is:

de foto in mijn handtekening was ook van toen we hem pas hadden
sorry dat de foto's niet zo duidelijk zijn maar je ziet dat hij duidelijk is aangekomen en die 39 kilo zegt genoeg denk ik