Vandaag zijn we in kliniek Anubis geweest en hebben we weer foto's laten maken van de knie van Obelix, de band was door. Je moet Obelix kennen om het te zien, de dierenartsen zagen het wel. Zeker als hij opgewonden is zoals bij een dierenarts dat loopt hij vrijwel normaal. Er zijn hier een hoop mensen over de vloer geweest en bijna niemand had het opgemerkt. Nu wordt hij donderdag geopereerd, we hebben gekozen voor de TTA methode, de kans is groot dat hij hierna volledig herstelt, daar gaan we gewoon voor. Het is natuurlijk wel zwaar met zo'n stuk titanium in je poot maar hij is pas drie jaar , ik moet hem de kans geven op een goed hondwaardig bestaan
Ik weet niet of het een soort reclame lijkt hier maar vooralsnog ben ik zeer tevreden met de anubis kliniek, zeer uitgebreide uitleg, kundige mensen en ze leken hem ook echt leuk te vinden maar goed dat is ook onmogelijk om Blix niet leuk te vinden
Obelix is trouwens afgevallen en mag twee kilo erbij van de dierenarts, na zijn herstel.
Iemand ervaring met deze methode?
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....