Super zoals jullie met me meedenken!
Om alvast een paar vragen te beantwoorden, heb ik een foto gemaakt van de ontbrekende artikelen. Dat witte ding naast de boeken is een aangebroken keukenrol ...
En natuurlijk vergeet ik weer iets: het waterflesje voor onderweg! Dat heb ik dus ook.
Nanna schreef:40 rollen keukenpapier en veel goede zin
Plus een dosis humor en veel liefde.
Op mijn boodschappenlijstje staat nu: 39 rollen keukenpapier! Humor moet ik wel hebben met 4 katten waarvan er 3 siamezen zijn en niet te vergeten de fretjes. En wat liefde betreft, zoals ik me nu voel zit dat wel goed denk ik zo ...
Starfleet schreef:Die werpstok met bal mag (moet) het komende jaar nog in de kast blijven. Ik zie in ieder geval een Kong, dat is een verstandige aanschaf. Knuffeltjes (zonder ogen) werden hier ook wel op prijs gesteld. Het puppenmandje ziet er comfortabel uit. Borsteltje is inderdaad wel nodig al is het maar om te oefenen.
Wat ik voor een pup verder nog handig vindt is een piepspeeltje van Latex en wij hebben altijd een stelletje fleecedekens van de Blokker of Zeeman. Handig voor op de bank of in de auto. Paar kluifjes doe je pup ook een plezier mee.
Buffy speelde heel veel met gewone spullen: plastic flesjes en bloempotjes, oude sokken met een knoop erin, w.c. rollen en ze vond het geweldig om papier te versnipperen.
Goed dat je dit vermeldt van die werpstok! Ik had er helemaal niet bij nagedacht dat dit voor een jonge pup niet geschikt is. Ik heb ook zo'n werpschijf maar die heb ik al opgeborgen ...
Ik ben een beetje bang voor die latex piepdingen. Zou Pup daar geen stukken van opeten?
Ik heb iets van een 4 fleecedekens plus krijg er nog eentje van de fokster, die zij gebruikt in de kennel. Die fleecedekens vind ik voor mezelf, zeker in de winter, heerlijk om om me heen te slaan ...
Moon schreef:Aanrader vind ik; het puppyboek van Peter Beekman en 'Hondencultuur' van Jean Donaldson.
Het boek Hondencultuur ben ik nu aan het lezen en het puppyboek van Peter Beekman heb ik een tijdje geleden geleend uit de bieb (en uiteraard gelezen

). Wat ik tot nu toe het beste boek vind, is De vrouw die naar honden luistert van Jan Fennell.
PS Op mijn website heb ik foto's staan van de pups plus het verhaal erom heen.
Groetjes, Anne, de honden Salina, Pipra en Cayenne, en de katten Joshua en Jamie.