Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

bestelling vlees

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

Rami schreef:
Roelfien schreef:Ik bestel ook bij Canis Naturalis. Ja, het is duur en ze heeft pas geleden aangegeven dat ze wellicht gaat stoppen met het barfmateriaal omdat het veel voorwerk vereist en ze op alleen het kvv ook prima kan draaien.
En dat is balen voor mij, want ik vind de botten van Herby slecht, ouwe knoerdharde meuk. Vlees van Herby is wel heel goed. Maar ik zoek juist leveranciers vanwege de botten, want dat kan ik hier nergens krijgen. En die van Canis Naturalis zijn perfect. (maar ja, die haalt zelf ook bij het Islamcenter, dus vandaar). Maar ik vind Canis Naturalis heel netjes werken en goed op afspraak. :ok:
Volgens mij haalt Shaweca ribben e.d. ook bij het Islam Centrum voor de wederverkoop. In ieder geval heb ik nooit te harde ribben/botten/schouders e.d. gehad.
Wat is shaweca?
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Roelfien schreef:Wat is shaweca?
Is dat niet de naam van de mevrouw achter Canis Naturalis?
Edit. Of Herby? Ik meen in elk geval ooit ergens iets gelezen te hebben, waardoor ik de indruk kreeg dat het een voornaam was :mrgreen:
Roelfien
Zeer actief

Natas. schreef:
Roelfien schreef:Ik bestel ook bij Canis Naturalis.
Zij levert toch niet meer in Almere, sinds de nieuwe bezorggebieden.
Afhalen bij Harderwijk. Tja, je moet wat he? :roll:
Maar ik had mazzel, want niemand uit deze contreien had besteld, dus kwam ze het toch maar bij me langs brengen (is voor haar ook dichterbij :mrgreen: )
Maar als ik echt nergens meer terecht kan voor goed spul, dan ga ik zelf wel 1 keer in de zoveel tijd naar het Islamcentre voor geit en lams botten. Want dat is het belangrijkste. De rest kan ik hier ook nog wel krijgen (runder en lams hart, runder en kippenlever, kippenbotten, etc). Maar eigenlijk vind ik het belachelijk. Ik ga zelfs voor mijn eigen eten niet buiten de polder boodschappen doen en wil dat dus eigenlijk ook niet voor mijn honden.
Marion.

Roelfien schreef:Maar eigenlijk vind ik het belachelijk. Ik ga zelfs voor mijn eigen eten niet buiten de polder boodschappen doen en wil dat dus eigenlijk ook niet voor mijn honden.
Ahhhh, nu weet ik waarom DDD altijd in Almere worden gehouden :smile: :smile: :smile:
Roelfien
Zeer actief

Marion. schreef:
Roelfien schreef:Maar eigenlijk vind ik het belachelijk. Ik ga zelfs voor mijn eigen eten niet buiten de polder boodschappen doen en wil dat dus eigenlijk ook niet voor mijn honden.
Ahhhh, nu weet ik waarom DDD altijd in Almere worden gehouden :smile: :smile: :smile:
Neeeee, dat is niet waar en voelt zeer gevoelig, schop onder de gordel hoor. :boos: :jank:
Ik vind het belachelijk dat ik einden moet rijden voor mijn hondenvoer, maar ik doe het wel. :pffff: En ik heb juist al die tijd geroepen dat wij almeerders ook best graag een richting jullie komen. Toevallig. :pffff:
Marion.

Roelfien schreef:
Marion. schreef:
Neeeee, dat is niet waar en voelt zeer gevoelig, schop onder de gordel hoor. :boos: :jank:
Ik vind het belachelijk dat ik einden moet rijden voor mijn hondenvoer, maar ik doe het wel. :pffff: En ik heb juist al die tijd geroepen dat wij almeerders ook best graag een richting jullie komen. Toevallig. :pffff:
:wink:
Ik kon me niet bedwingen om te reageren :mrgreen:
Roelfien
Zeer actief

:F:
jidde

Ongelezen bericht door jidde »

Herby waar jullie het over hebben, fokt hij ook duitse herders :denken:
Rami
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Rami »

Roelfien schreef:
Rami schreef:
Roelfien schreef:Ik bestel ook bij Canis Naturalis. Ja, het is duur en ze heeft pas geleden aangegeven dat ze wellicht gaat stoppen met het barfmateriaal omdat het veel voorwerk vereist en ze op alleen het kvv ook prima kan draaien.
En dat is balen voor mij, want ik vind de botten van Herby slecht, ouwe knoerdharde meuk. Vlees van Herby is wel heel goed. Maar ik zoek juist leveranciers vanwege de botten, want dat kan ik hier nergens krijgen. En die van Canis Naturalis zijn perfect. (maar ja, die haalt zelf ook bij het Islamcenter, dus vandaar). Maar ik vind Canis Naturalis heel netjes werken en goed op afspraak. :ok:
Volgens mij haalt Shaweca ribben e.d. ook bij het Islam Centrum voor de wederverkoop. In ieder geval heb ik nooit te harde ribben/botten/schouders e.d. gehad.
Wat is shaweca?

Ow, sorry, ik dacht dat er al eens ergens een topic geopend was over de verschillende bestelservices van vers vlees... :oeps:
Nu ja, Shaweca is een online-dierenwinkel met een groot assortiment vlees, botten en orgaan.
Adres is: www.shaweca.nl/dierenbenodigdheden/
Klik dan op rauw/vers/diepvriesvoer en dan op shaweca rauwvoer, dan krijg je een hele lijst met eend/kip/kalf/rund/lam/geit/wild etc. etc.
Afbeelding
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Natas. »

Roelfien schreef:
Natas. schreef:
Roelfien schreef:Ik bestel ook bij Canis Naturalis.
Zij levert toch niet meer in Almere, sinds de nieuwe bezorggebieden.
Afhalen bij Harderwijk. Tja, je moet wat he? :roll:
Ah, zo bedoel je.
Ja je moet inderdaad wat, bleek ineens.
Afbeelding
nance
Erelid

Ongelezen bericht door nance »

Marion. schreef:
Wanneer is er weer een DDD?? Of zijn die afgeschaft?
Afbeelding
Roelfien
Zeer actief

nance schreef:
Marion. schreef:
Wanneer is er weer een DDD?? Of zijn die afgeschaft?
Volgens mij zijn die wegens overweldigend succes afgeschaft.
En tegenwoordig zijn er een paar grote leveranciers in Nederland waar je tegen (soms bodem)prijzen je spul kan kopen en die het ook bezorgen, dus het hele DDD verhaal is niet meer nodig. :wink:
Marion.

Roelfien schreef:Volgens mij zijn die wegens overweldigend succes afgeschaft.
En tegenwoordig zijn er een paar grote leveranciers in Nederland waar je tegen (soms bodem)prijzen je spul kan kopen en die het ook bezorgen, dus het hele DDD verhaal is niet meer nodig. :wink:
En af en toe spreek je heel toevallig af op een puppenpicknick omdat er toevallig iemand komt die aan goeie spullen kan komen :mrgreen:
Roelfien
Zeer actief

Marion. schreef:
Roelfien schreef:Volgens mij zijn die wegens overweldigend succes afgeschaft.
En af en toe spreek je heel toevallig af op een puppenpicknick omdat er toevallig iemand komt die aan goeie spullen kan komen :mrgreen:
Ohhhh, werkt het tegenwoordig zo. Tja, dat gaat dan mijn neus voorbij: geen puppen en geen honden die van groepswandelingen houden. :wink:
Marion.

Roelfien schreef:Ohhhh, werkt het tegenwoordig zo. Tja, dat gaat dan mijn neus voorbij: geen puppen en geen honden die van groepswandelingen houden. :wink:
Heb ik ook beiden niet. Maar soms moet je iets over hebben voor een goed doel :F:
Maylala
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs

Ongelezen bericht door Maylala »

ben ook een canisklant... bevalt eigenlijk erg goed, ze bezorgen altijd netjes op tijd, je krijgt overal bevestigingen van, ze zijn goed bereikbaar, ennnnn de hond heeft razendsnel door dat die bezorger De Man Van Het Eten is, dus die krijgt ook een warm welkom, wat ze meestal ook nog wel gezellig vinden.

vuile pens heb ik er nog niet besteld, wel van plan.
wat mij vooral echt heel goed bevallen is waren de eendenkarkasjes. die waren echt helemaal top, sjonnie was compleet euforisch toen hij dat ding besnuffelde, en ik óók nog eens vertelde dat het voor hem was... FEEST!! ;)
Afbeelding
pooh
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwiterse witte herder

Ongelezen bericht door pooh »

Pure discriminatie ..ze bezorgen geen van alle in zuid limburg :pffff:
:pop:
Joy C
Zeer actief

Ongelezen bericht door Joy C »

jidde schreef:Herby waar jullie het over hebben, fokt hij ook duitse herders :denken:
Volgens mij wel eens. Volgens mij heeft hij een aantal Duitsers zitten die import zijn uit Tsjechië.
Groetjes Joyce
† Nick 16.08.1999 - 22.01.2009
† Terry 16.07.1998 - 09.01.2012
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”