Wat is shaweca?Rami schreef:Volgens mij haalt Shaweca ribben e.d. ook bij het Islam Centrum voor de wederverkoop. In ieder geval heb ik nooit te harde ribben/botten/schouders e.d. gehad.Roelfien schreef:Ik bestel ook bij Canis Naturalis. Ja, het is duur en ze heeft pas geleden aangegeven dat ze wellicht gaat stoppen met het barfmateriaal omdat het veel voorwerk vereist en ze op alleen het kvv ook prima kan draaien.
En dat is balen voor mij, want ik vind de botten van Herby slecht, ouwe knoerdharde meuk. Vlees van Herby is wel heel goed. Maar ik zoek juist leveranciers vanwege de botten, want dat kan ik hier nergens krijgen. En die van Canis Naturalis zijn perfect. (maar ja, die haalt zelf ook bij het Islamcenter, dus vandaar). Maar ik vind Canis Naturalis heel netjes werken en goed op afspraak.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
bestelling vlees
Moderator: moderatorteam
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
-
Marion.
- Roelfien
- Zeer actief
Afhalen bij Harderwijk. Tja, je moet wat he?Natas. schreef:Zij levert toch niet meer in Almere, sinds de nieuwe bezorggebieden.Roelfien schreef:Ik bestel ook bij Canis Naturalis.
Maar ik had mazzel, want niemand uit deze contreien had besteld, dus kwam ze het toch maar bij me langs brengen (is voor haar ook dichterbij
Maar als ik echt nergens meer terecht kan voor goed spul, dan ga ik zelf wel 1 keer in de zoveel tijd naar het Islamcentre voor geit en lams botten. Want dat is het belangrijkste. De rest kan ik hier ook nog wel krijgen (runder en lams hart, runder en kippenlever, kippenbotten, etc). Maar eigenlijk vind ik het belachelijk. Ik ga zelfs voor mijn eigen eten niet buiten de polder boodschappen doen en wil dat dus eigenlijk ook niet voor mijn honden.
-
Marion.
- Roelfien
- Zeer actief
Neeeee, dat is niet waar en voelt zeer gevoelig, schop onder de gordel hoor.Marion. schreef:Ahhhh, nu weet ik waarom DDD altijd in Almere worden gehoudenRoelfien schreef:Maar eigenlijk vind ik het belachelijk. Ik ga zelfs voor mijn eigen eten niet buiten de polder boodschappen doen en wil dat dus eigenlijk ook niet voor mijn honden.![]()
![]()
Ik vind het belachelijk dat ik einden moet rijden voor mijn hondenvoer, maar ik doe het wel.
-
Marion.
Roelfien schreef:Neeeee, dat is niet waar en voelt zeer gevoelig, schop onder de gordel hoor.Marion. schreef:Ahhhh, nu weet ik waarom DDD altijd in Almere worden gehoudenRoelfien schreef:Maar eigenlijk vind ik het belachelijk. Ik ga zelfs voor mijn eigen eten niet buiten de polder boodschappen doen en wil dat dus eigenlijk ook niet voor mijn honden.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het belachelijk dat ik einden moet rijden voor mijn hondenvoer, maar ik doe het wel.En ik heb juist al die tijd geroepen dat wij almeerders ook best graag een richting jullie komen. Toevallig.
Ik kon me niet bedwingen om te reageren
- Roelfien
- Zeer actief
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
- Aantal honden: 2
Roelfien schreef:Wat is shaweca?Rami schreef:Volgens mij haalt Shaweca ribben e.d. ook bij het Islam Centrum voor de wederverkoop. In ieder geval heb ik nooit te harde ribben/botten/schouders e.d. gehad.Roelfien schreef:Ik bestel ook bij Canis Naturalis. Ja, het is duur en ze heeft pas geleden aangegeven dat ze wellicht gaat stoppen met het barfmateriaal omdat het veel voorwerk vereist en ze op alleen het kvv ook prima kan draaien.
En dat is balen voor mij, want ik vind de botten van Herby slecht, ouwe knoerdharde meuk. Vlees van Herby is wel heel goed. Maar ik zoek juist leveranciers vanwege de botten, want dat kan ik hier nergens krijgen. En die van Canis Naturalis zijn perfect. (maar ja, die haalt zelf ook bij het Islamcenter, dus vandaar). Maar ik vind Canis Naturalis heel netjes werken en goed op afspraak.
Ow, sorry, ik dacht dat er al eens ergens een topic geopend was over de verschillende bestelservices van vers vlees...
Nu ja, Shaweca is een online-dierenwinkel met een groot assortiment vlees, botten en orgaan.
Adres is: www.shaweca.nl/dierenbenodigdheden/
Klik dan op rauw/vers/diepvriesvoer en dan op shaweca rauwvoer, dan krijg je een hele lijst met eend/kip/kalf/rund/lam/geit/wild etc. etc.
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
-
nance
- Erelid
Wanneer is er weer een DDD?? Of zijn die afgeschaft?Marion. schreef:Ahhhh, nu weet ik waarom DDD altijd in Almere worden gehoudenRoelfien schreef:Maar eigenlijk vind ik het belachelijk. Ik ga zelfs voor mijn eigen eten niet buiten de polder boodschappen doen en wil dat dus eigenlijk ook niet voor mijn honden.![]()
![]()
- Roelfien
- Zeer actief
Volgens mij zijn die wegens overweldigend succes afgeschaft.nance schreef:Wanneer is er weer een DDD?? Of zijn die afgeschaft?Marion. schreef:Ahhhh, nu weet ik waarom DDD altijd in Almere worden gehoudenRoelfien schreef:Maar eigenlijk vind ik het belachelijk. Ik ga zelfs voor mijn eigen eten niet buiten de polder boodschappen doen en wil dat dus eigenlijk ook niet voor mijn honden.![]()
![]()
En tegenwoordig zijn er een paar grote leveranciers in Nederland waar je tegen (soms bodem)prijzen je spul kan kopen en die het ook bezorgen, dus het hele DDD verhaal is niet meer nodig.
-
Marion.
En af en toe spreek je heel toevallig af op een puppenpicknick omdat er toevallig iemand komt die aan goeie spullen kan komenRoelfien schreef:Volgens mij zijn die wegens overweldigend succes afgeschaft.
En tegenwoordig zijn er een paar grote leveranciers in Nederland waar je tegen (soms bodem)prijzen je spul kan kopen en die het ook bezorgen, dus het hele DDD verhaal is niet meer nodig.
- Roelfien
- Zeer actief
Ohhhh, werkt het tegenwoordig zo. Tja, dat gaat dan mijn neus voorbij: geen puppen en geen honden die van groepswandelingen houden.Marion. schreef:En af en toe spreek je heel toevallig af op een puppenpicknick omdat er toevallig iemand komt die aan goeie spullen kan komenRoelfien schreef:Volgens mij zijn die wegens overweldigend succes afgeschaft.
-
Marion.
- Maylala
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
ben ook een canisklant... bevalt eigenlijk erg goed, ze bezorgen altijd netjes op tijd, je krijgt overal bevestigingen van, ze zijn goed bereikbaar, ennnnn de hond heeft razendsnel door dat die bezorger De Man Van Het Eten is, dus die krijgt ook een warm welkom, wat ze meestal ook nog wel gezellig vinden.
vuile pens heb ik er nog niet besteld, wel van plan.
wat mij vooral echt heel goed bevallen is waren de eendenkarkasjes. die waren echt helemaal top, sjonnie was compleet euforisch toen hij dat ding besnuffelde, en ik óók nog eens vertelde dat het voor hem was... FEEST!!
vuile pens heb ik er nog niet besteld, wel van plan.
wat mij vooral echt heel goed bevallen is waren de eendenkarkasjes. die waren echt helemaal top, sjonnie was compleet euforisch toen hij dat ding besnuffelde, en ik óók nog eens vertelde dat het voor hem was... FEEST!!
- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
- Joy C
- Zeer actief