Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Alvleesklier en diabetes

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Sorry maar een DA die geen medische oorzaak kan ontdekken en haar op medische gronden wil laten inslapen, daar zou ik mijn vraagtekens bij hebben, zelfs een kind zou hier zijn vraagtekens bij hebben. Verbazend dat dit niet bij deze 2 kinderen doordringt dan.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
jidde

Ongelezen bericht door jidde »

chrico schreef:Sorry maar een DA die geen medische oorzaak kan ontdekken en haar op medische gronden wil laten inslapen, daar zou ik mijn vraagtekens bij hebben, zelfs een kind zou hier zijn vraagtekens bij hebben. Verbazend dat dit niet bij deze 2 kinderen doordringt dan.
Hier ga ik helemaal met je mee... als k eerlijk ben, krijg ik een beetje letchimi beelden voor me :N:
estelle

Ongelezen bericht door estelle »

Hutsje schreef:
estelle schreef:
Hutsje schreef:
estelle schreef: Mijn hond is ook doodziek, maar dat zou ook niemand zeggen die haar met mij ziet wandelen.

Ik denk ook niet dat iemand aan onderstaande foto zou kunnen zien dat ze zo ziek is.

Zij gaat toch ook deze week geen spuit krijgen? :19:
Nee maar een aantal hier baseren op het zien van een foto dat Max zo ziek niet zal zijn want zo ziek ziet ze er niet uit. Vandaar dat ik mijn foto plaats.
En ondanks dat Ghaya ziek is gaat zij ook mee wandelen en doet ze ook gek.
Zo intensief is speuren nu ook weer niet.
Nee, maar Max zou een spuit krijgen iomdat ze zo slecht was. Als dat zo is heb ik daar totaal geen probleem mee maar dit wordt aan alle kanten tegengesproken, ook door hunzelf. Waarmee ik niet zeg dat er niets aan de hand is, maar iig niet genoeg om haar te laten afspuiten. Op dit moment.
daar heb je gelijk in. Ik zou max ook geen spuit geven zeker niet als de DA niet eens weet wat er nou aan de hand is.
moderatorteam
Zeer actief

Ongelezen bericht door moderatorteam »

Met vriendelijke groet
Moderators hondenforum.nl

Niemand is incognito
Gesloten

Terug naar “Medisch”