Delta wordt geholpen omdat ik naast mij 2 teefjes heb wonen en je raadt het al delta is met geen land te bezeilen
Groeten Yvette
Moderator: moderatorteam

Dat snap ik wel maar noem het gewoon bij zijn naam: castrerenCheyAnya schreef:ik denk dat hij gecastreerd word..Melanie 74 schreef:En wat is helpen??
maar beterschapjes hoor.. enne de hond is het zo weer vergeten.
de 1e dag wat suffig misschien, maar de dag er na is er praktisch nix meer aan de hand..
tenminste dat was hier met yukan
klinkt ook beter ,maar denk niet dat het gedrag 123 over isyvette25 schreef:Delta ligt nu voor pampus op de grond...hij is wel wakker maar niet echt in zijn hummetje...af en toe hoor ik ook zachtjes gepiep...en dat kwijlendelta had dat ook zo erg...dan ging hij ergens ruiken en dan liep het kwijl zijn bek uit...maar na vandaag hopen we een rustigere hond te hebben gekregen, die loopse teefjes lekker met rust laat en dat hij wat meer tijd nu ook voor ons heeft...want dat zat er ook niet meer bij
![]()
Bij delta is het ook gehecht, maar ik hoef niet meer terug te komen omdat het onder zijn huid zit en het vanzelf oplost...ik zie de hechtingen ook niet zitten alleen het laatste stukje waar het vastgemaakt is.
en ik vind geholpen beter klinken dan castreren en het lijkt mij dat iedereen wel weet wat er bedoelt wordt met geholpen

Haha, bij de term 'geholpen' krijg ik ook (?) altijd narrige gevoelensMelanie 74 schreef:
Dat snap ik wel maar noem het gewoon bij zijn naam: castreren

Ik vind een castratie op 9 maanden wel erg vroeg.Zoek stok! schreef:Neem dan een teef als je die reuendingen bij voorbaat al zo vervelend vindt, denk ik dan.chyta schreef:Dommel is al gecastreerd op 9 maanden .
Er was / is hier altijd wel een teefje loops !!
Overal die druppels brrrrr ,nee de beslissing was snel genomen ..
Maar je weet van tevoren toch nooit hoe erg het wordt? Cetan wordt helemaal gek terwijl Shadow stoicijns blijft...maar zo zijn er ook teefjes die kribbig worden tijdens de loopsheid en teefjes die er rustig onder blijven...Zoek stok! schreef:Neem dan een teef als je die reuendingen bij voorbaat al zo vervelend vindt, denk ik dan.
Nou hier wel hoor, ik heb liever rooie spetters dan groene :N:Eef schreef:Ik vind een castratie op 9 maanden wel erg vroeg.Zoek stok! schreef:Neem dan een teef als je die reuendingen bij voorbaat al zo vervelend vindt, denk ik dan.chyta schreef:Dommel is al gecastreerd op 9 maanden .
Er was / is hier altijd wel een teefje loops !!
Overal die druppels brrrrr ,nee de beslissing was snel genomen ..
Ik denk dat mensen die die drupjes van een reu al walgelijk vinden, al helemaal geen teefje willen hebben, die loops zal worden
Ik krijg ook altijd de neiging om te vragen waar de hond nu bij geholpen is.Zoek stok! schreef:Haha, bij de term 'geholpen' krijg ik ook (?) altijd narrige gevoelensMelanie 74 schreef:
Dat snap ik wel maar noem het gewoon bij zijn naam: castrerenDe baas wordt geholpen, de hond wordt gewoon gecastreerd
Waarmee ik niet wil zeggen dat ik tegen castratie ben, zolang iedereen maar van de ballen van mijn hond afblijft

Ik reageerde op de manier waarop chyta over reuen spreekt.Lemuria schreef:Maar je weet van tevoren toch nooit hoe erg het wordt? Cetan wordt helemaal gek terwijl Shadow stoicijns blijft...maar zo zijn er ook teefjes die kribbig worden tijdens de loopsheid en teefjes die er rustig onder blijven...Zoek stok! schreef:Neem dan een teef als je die reuendingen bij voorbaat al zo vervelend vindt, denk ik dan.
Wat dat betreft zou ik dus niet op dat gegeven afgaan bij het kiezen tussen een reu of teef.