Hoe lang hebben jullie zitten te konkelen het op deze manier te brengen?
Jullie zijn gewoon te laf...grote bek van hier tot gunder maar je verschuilen als het zo uitkomt...
wat verbazend allemaal...NOT
Moderator: moderatorteam

ow, maar die zieltjes vinden het vastnog erg interesant om dit te lezen en vooral door te brieven.ladybird schreef: Ik vind het jammer dat jullie nu niets meer laten horen Richtje en Joske. Kinderachtig en zeker niet in het belang van een levend wezen.
:
Dat R en M hier publiekelijk afgezeken worden is wel in het belang van welk levende wezen dan ook?ladybird schreef:Zo volwassen willen zijn, en zo kinderlijk en makkelijk denken. En de enigste die de pineut is.. Is Max.. Ik vind het jammer dat jullie nu niets meer laten horen Richtje en Joske. Kinderachtig en zeker niet in het belang van een levend wezen.
Als ik het goed begrepen heb uit dit topic wordt max al lang behandeld voor de alvleesprobolemen, maar zijn daar andere problemen bij gekomen. Je vergelijking snijdt dus geen hout.Hier een teefje van 10 met alvleesklierproblemen. Misschien moet ik morgen ook maar een afspraak maken voor een doodsvonnis. Mag ik het adres van jullie dierenarts?? Lekker makkelijk, hoeven we geen medicijnen meer te geven..
Die afspraak van vrijdag is zeker ook in het belang van een levend wezen? En dat gestook op bokt zeker ook?Casey schreef:Dat R en M hier publiekelijk afgezeken worden is wel in het belang van welk levende wezen dan ook?ladybird schreef:Zo volwassen willen zijn, en zo kinderlijk en makkelijk denken. En de enigste die de pineut is.. Is Max.. Ik vind het jammer dat jullie nu niets meer laten horen Richtje en Joske. Kinderachtig en zeker niet in het belang van een levend wezen.
Als ik het goed begrepen heb uit dit topic wordt max al lang behandeld voor de alvleesprobolemen, maar zijn daar andere problemen bij gekomen. Je vergelijking snijdt dus geen hout.Hier een teefje van 10 met alvleesklierproblemen. Misschien moet ik morgen ook maar een afspraak maken voor een doodsvonnis. Mag ik het adres van jullie dierenarts?? Lekker makkelijk, hoeven we geen medicijnen meer te geven..
Kees

Bij gebrek aan informatie zou ik in eerste instantie afgaan op wat de dierenarts ervan zegt. Ik zou zelf in ieder geval meer vertrouwen op wat een DA zegt dan op wat er door een stel willekeurige figuren op een forum geschreven wordt. Verder weet ik het toch niet dus tja?ladybird schreef: Die afspraak van vrijdag is zeker ook in het belang van een levend wezen? En dat gestook op bokt zeker ook?
Die informatie wordt toch niet gegeven? En gezien het gekronkel van die 2 meiden, vraag ik me af wat de waardheid is. Jij niet dan? Zeg maar eerlijk..Casey schreef:Bij gebrek aan informatie zou ik in eerste instantie afgaan op wat de dierenarts ervan zegt. Ik zou zelf in ieder geval meer vertrouwen op wat een DA zegt dan op wat er door een stel willekeurige figuren op een forum geschreven wordt. Verder weet ik het toch niet dus tja?ladybird schreef: Die afspraak van vrijdag is zeker ook in het belang van een levend wezen? En dat gestook op bokt zeker ook?
Bij bokt ben ik geen lid dus ik heb geen idee wat daar allemaal staat.
Kees

Dat weet Kees niet, want hij zit in Mexico. En alle berichten hier op het forum leest hij ook selectief blijkbaarZoek stok! schreef:Sollen? Dat zou het zijn als Max doodziek zou zijn. Dat is ze niet. Ze heeft verdorie vorige week nog staan speuren en is op zaterdag naar de Soesterduinen geweest. Het moet niet gekker worden, dat kan een doodzieke hond niet!!Casey schreef:Je verantwoorlijkheid nemen kan dus ook betekenen dat je als de situatie uitzichtloos is je niet toestaat dat andere mensen met de hond gaan sollen. Dat zou vallen onder 'je er makkelijk vanaf maken'.
Kees
Ik denk dat de waarheid is dat Joske en haar familie de afgelopen tijd een prima huis geboden hebben aan Max en daarbij kosten en moeite gespaard hebben. Ik denk dat ze nog steeds het beste met haar voor hebben. Ik denk dat de dierenarts die Max behandeld heeft de afgelopen tijd het beste in kan schatten wat het belang van Max is. Ik denk dat Joske en familie naar eer en geweten handelen.ladybird schreef: Die informatie wordt toch niet gegeven? En gezien het gekronkel van die 2 meiden, vraag ik me af wat de waardheid is. Jij niet dan? Zeg maar eerlijk..
Laten ze het dan ook naar eer en geweten afsluiten en Max nog een eerlijke kans geven ipv de spuit erin.Casey schreef:Ik denk dat de waarheid is dat Joske en haar familie de afgelopen tijd een prima huis geboden hebben aan Max en daarbij kosten en moeite gespaard hebben. Ik denk dat ze nog steeds het beste met haar voor hebben. Ik denk dat de dierenarts die Max behandeld heeft de afgelopen tijd het beste in kan schatten wat het belang van Max is. Ik denk dat Joske en familie naar eer en geweten handelen.ladybird schreef: Die informatie wordt toch niet gegeven? En gezien het gekronkel van die 2 meiden, vraag ik me af wat de waardheid is. Jij niet dan? Zeg maar eerlijk..
Kees

En ik geloof niet meer in sprookjes. En al helemaal niet in dierenartsen die mensen vanuit het niets malloten noemtCasey schreef:Ik denk dat de dierenarts die Max behandeld heeft de afgelopen tijd het beste in kan schatten wat het belang van Max is. Ik denk dat Joske en familie naar eer en geweten handelen.
kosten noch moeite sparen houd voor mij persoonlijk niet in dat je een hond die vanaf maart al klachten heeft als sloomheid en veel drinken dat je die niet laat onderzoeken en dat je vrijwel direct zonder verder onderzoek naar de oorzaak daarvan de roze spuit erin wilt zetten.Casey schreef:Ik denk dat de waarheid is dat Joske en haar familie de afgelopen tijd een prima huis geboden hebben aan Max en daarbij kosten en moeite gespaard hebben. Ik denk dat ze nog steeds het beste met haar voor hebben. Ik denk dat de dierenarts die Max behandeld heeft de afgelopen tijd het beste in kan schatten wat het belang van Max is. Ik denk dat Joske en familie naar eer en geweten handelen.ladybird schreef: Die informatie wordt toch niet gegeven? En gezien het gekronkel van die 2 meiden, vraag ik me af wat de waardheid is. Jij niet dan? Zeg maar eerlijk..
Kees
Ik zeg maar even wat ik denk hoor.ladybird schreef:
Laten ze het dan ook naar eer en geweten afsluiten en Max nog een eerlijke kans geven ipv de spuit erin.
Marion. schreef: En ik geloof niet meer in sprookjes. En al helemaal niet in dierenartsen die mensen vanuit het niets malloten noemt
Los van alles. Hoe is het mogelijk dat mensen zonder verder onderzoek, een hond kunnen laten afspuiten? Een hond waar ze vorige week nog leuk mee gespeurd hebben?ladybird schreef:Laten ze het dan ook naar eer en geweten afsluiten en Max nog een eerlijke kans geven ipv de spuit erin.

Ik begrijp daar ook helemaal niets van!Marion. schreef:Los van alles. Hoe is het mogelijk dat mensen zonder verder onderzoek, een hond kunnen laten afspuiten? Een hond waar ze vorige week nog leuk mee gespeurd hebben?ladybird schreef:Laten ze het dan ook naar eer en geweten afsluiten en Max nog een eerlijke kans geven ipv de spuit erin.
Hoe is het mogelijk dat je dat kan, terwijl er zo'n mega-kans op je pad komt?
Een eerlijk onderzoek. Desnoods levenslang insuline spuiten. En Addy is liefhebber genoeg om de hond een zachte dood te gunnen, als dat het enige is dat overblijft.
Ik begrijp gewoon niet dat je die kans kunt laten liggen. Dat je liever de hond dood hebt, dan dat het bij een ander misschien nog jaren kan leven. Misschien ook niet, maar de afloop is dan hetzelfde, maar je hebt de kans gepakt.
Ik kan er gewoon met mijn pet niet bij.
Nee, dat vind ik niet. Op diezelfde manier heb je namelijk kinderbescherming en dierenbescherming enzo. Sommige zielen die in handen van bepaalde mensen terecht komen, die hebben bescherming nodig van buitenaf. Iemand die een asiel gaat bellen of een dierenarts gaat bellen, doet dat niet in het belang van zichzelf. Die doet dat uit bezorgdheid.Casey schreef:Ik geloof ook niet in sprookjes maar 'malloot' is een zeer nette aanduiding voor iemand die naar andermans dierenarts belt om te zien of die haar werk wel doet en om te zien of die persoon wel voor haar hond zorgt.
Ze mogen mij best malloot noemen hoor. Maar spuitjes en klappen, die wil ik niet. Ik klap wel terug in elk geval.jenny* schreef:ha ha ha ha ha ha.pooh schreef:
Oh en er wordt niet alleen geroepen dat we malloten zijn hoor, we verdienen ook klappen en een spuitje. Tis dat we het maar weten
ik hou wel van spuitjes, en klappen doe ik altijd in de kerk.
13 a 14 ?Marion. schreef:Ze mogen mij best malloot noemen hoor. Maar spuitjes en klappen, die wil ik niet. Ik klap wel terug in elk geval.jenny* schreef:ha ha ha ha ha ha.pooh schreef:
Oh en er wordt niet alleen geroepen dat we malloten zijn hoor, we verdienen ook klappen en een spuitje. Tis dat we het maar weten
ik hou wel van spuitjes, en klappen doe ik altijd in de kerk.
Hoe oud is de gemiddelde leeftijd op bokt eigenlijk?