Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Alvleesklier en diabetes

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Marco#

Ongelezen bericht door Marco# »

Een ding:

Ik ga mij absoluut nooit schuldig voelen over de aktie voor Joske. Dat praat niemand mij aan en ik meen het uit de grond van mijn hart.
Joske, namens de deelnemers, heel veel succes in de VS.
Marco
starfleet
Erelid

Ongelezen bericht door starfleet »

Marco# schreef:Een ding:

Ik ga mij absoluut nooit schuldig voelen over de aktie voor Joske. Dat praat niemand mij aan en ik meen het uit de grond van mijn hart.
Joske, namens de deelnemers, heel veel succes in de VS.
Marco
Wie praat jou dan aan dan? Dat was toch een leuk idee?

Anne
starfleet
Erelid

blijkbaar dubbel
Laatst gewijzigd door starfleet op 16 jul 2007 07:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

Branka schreef:
Katrien schreef:Ik wist dat niet, maar ik krijg al lezende daar een veel prettiger gevoel bij. Al zou ik zelf nooit een hond die ECHT niet meer kan (dat is hier dus behoorlijk discutabel) afstaan aan een ander, maar ik denk dat dat voor een ieder hier geldt.

Ik hoop dat het allemaal goed komt voor Max.
Dat is dus waarom Addy graag een poging met Max wil wagen. Het ís nog niet duidelijk of het voor Max niet meer kan want nog niet alles is onderzocht. Als Max inderdaad diabetes heeft en daarvoor behandeld wordt kan de hele situatie van Max in een ander licht komen te staan.
Er is nog niets onderzocht :19:
Als je de berichten van Maxiem leest dan zie je dat in maart/april Maxje al sloom was, veel dronk. Men is niet naar de da geweest , er is geen bloedonderzoek gedaan, niets niente nada is er gebeurd.
Ja Maxje heeft weer gebeten, tja niet zo raar als een hond pijn heeft en ziek is, dan willen ze nog wel eens happen. Dus hoppa, we rossen die spuit er dan maar in.
Van de 30 bijtincidenten hadden mijns inziens een behoorlijk aantal voorkomen kunnen worden als de situatie goed ingeschat was.
Deze hond wordt bestempeld als gedragsgestoord, ik zie het als ondeskundigheid van de baasjes die niet weten hoe om te gaan met een hond als Max !
Maxiem schrijft zelf dat dit hun eerste hond is dus ervaring hadden ze niet. Overigens hebben ze haar nog niet eens twee jaar.
Ik vind het nogal wat om een hond zo'n stempel op te drukken ! en ja heel typisch dat alles zich net gaat afspelen in de week dat Maxiem naar Amerika vertrekt. Moeder is bang, zus heeft straks gewoon haar eigen leventje weer met haar paardrijden en andere besognes en Max is gewoon de dupe van een stel puberale egotrippers :evil:
MoniqueDM
Zeer actief

Ongelezen bericht door MoniqueDM »

Richtje schreef:Wat er nu gaat gebeuren?
We gaan morgen met haar naar de dierenarts om op diabetes te laten prikken. Komt daar uit dat ze inderdaad diabetes heeft dan gaan we proberen dat effectief te behandelen. Alles in overleg met de dierenarts....
Waarom alleen diabetes prikken?
Ik zou een algeheel bloedonderzoek pakken, dan heb je gelijk een compleet beeld. Aangezien er over sloomheid en veel drinken wordt gesproken zou ik ook even de schildklier mee laten nemen.
Groetjes van Monique, Donna en Sandy († in liefdevolle herinnering Megan en Jenny)
Afbeelding
starfleet
Erelid

Addy schreef: Ik vind het nogal wat om een hond zo'n stempel op te drukken ! en ja heel typisch dat alles zich net gaat afspelen in de week dat Maxiem naar Amerika vertrekt. Moeder is bang, zus heeft straks gewoon haar eigen leventje weer met haar paardrijden en andere besognes en Max is gewoon de dupe van een stel puberale egotrippers :evil:
Dat is ook iets wat ik me afvraag. Richtje je heb de leeftijd om zelfstandig te gaan wonen en hoe wilde je het doen met werk, studie en loopbaan dan de komende jaren? Waar haal jij dan de tijd vandaan voor Max? Je zus blijft als het goed is vier jaar weg . Als jij ook maar een moment denkt dat Max langer dan een maand of wat nog bij jullie is, lijkt me dat een probleem worden. Je lijkt me niet het type van "Wie dan leeft wie dan zorgt", dus daar heb je vast wel je idee over.

Want dat zie ik dan weer niet dat je daar tijd voor hebt allemaal met ook nog paarden te verzorgen en te berijden, dan kunnen jullie haar net zo goed (laten) herplaatsen als ze de kans heeft gekregen op te knappen? Ik weet niet waar jullie zo een andere eigenaar vandaan toveren, terwijl Addy ervaring heeft met zoeken en een hoop contacten heeft.

Anne
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Casey schreef:Blijft de vraag waarom ze nu opeens denkt dat er nog wél een toekomst is voor Max.
Alleen al het feit dat het überhaupt in je kop op komt om je hond dood te maken zonder verder onderzoek, geeft wat mij betreft genoeg aan hoeveel je van de hond houdt. En ik ben bang dat die "toekomst" voor Max nog maar van heel korte duur is :jank:
CKS
Zeer actief

Ongelezen bericht door CKS »

Marion. schreef:
Casey schreef:Blijft de vraag waarom ze nu opeens denkt dat er nog wél een toekomst is voor Max.
Alleen al het feit dat het überhaupt in je kop op komt om je hond dood te maken zonder verder onderzoek, geeft wat mij betreft genoeg aan hoeveel je van de hond houdt. En ik ben bang dat die "toekomst" voor Max nog maar van heel korte duur is :jank:
Nee, dat is te makkelijk. Er is voor zover te zien is uitstekend voor de hond gezorgd de afgelopen jaren, ondanks dat er heel veel problemen mee waren (zowel qua gezondheid als qua gedrag). Op zich kan ik me voorstellen dat je op een gegeven moment de beslissing neemt: als er nu nog iets bijkomt is het genoeg geweest. Dat hoeft niet te betekenen dat je niet van je hond houdt (wellicht zelfs het tegendeel). Het is mi gewoon niet zo waarschijnlijk dat je eerst twee jaar lang alles uit de kast haalt om een hond er bovenop te helpen en dat opeens besluit 'je er makkelijk vanaf te maken'. Wat dat betreft blijf ik geloven dat deze familie het beste met Max voor hebben. Alleen heb ik ook de indruk dat ze bij Addy beter op haar plaats zou zijn :wink:

Kees
jacq1970
Zeer actief
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door jacq1970 »

Casey schreef:
Marion. schreef:
Nee, dat is te makkelijk. Er is voor zover te zien is uitstekend voor de hond gezorgd de afgelopen jaren, ondanks dat er heel veel problemen mee waren (zowel qua gezondheid als qua gedrag). Op zich kan ik me voorstellen dat je op een gegeven moment de beslissing neemt: als er nu nog iets bijkomt is het genoeg geweest. Dat hoeft niet te betekenen dat je niet van je hond houdt (wellicht zelfs het tegendeel). Het is mi gewoon niet zo waarschijnlijk dat je eerst twee jaar lang alles uit de kast haalt om een hond er bovenop te helpen en dat opeens besluit 'je er makkelijk vanaf te maken'. Wat dat betreft blijf ik geloven dat deze familie het beste met Max voor hebben. Alleen heb ik ook de indruk dat ze bij Addy beter op haar plaats zou zijn :wink:

Kees
Als toch blijkt dat Max ws Diabetes is en dat wordt niet gecontroleerd dan hebben ze mi niet het beste met de hond voor.. als hier de symptomen als diabeet worden gezien dan ziet een da dat toch ook wel....
Ik vind dit een heel groot twijfel geval en in ieder geval lees ik heel veel manupolatie in hun berichten ( joske en Richtje) en dat vind ik eng en heel naar.
Ik hoop dat het alsnog goed komt voor Max.

Jacqueline
Afbeelding
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Casey schreef:Er is voor zover te zien is uitstekend voor de hond gezorgd de afgelopen jaren, ondanks dat er heel veel problemen mee waren (zowel qua gezondheid als qua gedrag).
Ach, wat is jaren? We hebben het niet eens over 2 volgens mij :19:
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Pepie »

Waar zat richtje toen maxiem haar belde ? En de link van het hf met betreffende topic heeft richtje toch ook zelf geplaatst.Kom dan niet schijnheilig hier mensen op hun vingers tikken.Punt is er stond een afspraak voor de hond,maxiem opent hier een topic en we hadden allemaal o guttie moeten zeggen,maxiem is aan het twijfelen geslagen ,en belt zus op,(Waar zus zat ben ik wel benieuwd naar)Zus is het hier niet mee eens ,en gaat zelf op maxiem haar gevoel inlullen (wat ze ons verwijt)...Ik geloof niet in het da verhaal en niet dat zij max gaat verzorgen, zij vind dat het beter is voor max,en die krijgt gewoon een spuitje,en wij horen hier nooit meer wat van :19: En ik sluit voor mijzelf hoofdstuk max af,want ik erger mij kapot :boos:
Afbeelding
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Richtje,even een vraag over de uiteindelijke zeggenschap over Max.
Hebben jij en Joske die of zijn jullie ouders ook nog ergens in beeld?Als ik op bokt lees dat jij en Joske het "aardig eens zijn" vraag ik me echt af waar jullie ouders staan in dit geheel.
Laat ze anders zelf eens met Addy bellen of Addy met hun.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
boemerang
Zeer actief

Ongelezen bericht door boemerang »

joske staat onder druk of het zijn twee goede toneel speelsters
joske wil maxiem wel naar addy brengen , volgend verhaal als zus in beeld komt weer niet , alles bij elkaar op geteld weet ik niet meer wie wat wil , en wie het nu eens is met de gang van zaken
en dan bedoel ik joske en haar goede zus
ik hoop dat het voor hond maxiem een goede af loop mag hebben
zo niet dan wens ik de zusters veel sterkte toe met hun geweten
en voor de rest sluit ik me bij pepie aan , ik word hier niet goed van
al zal mijn gedachten heel vaak naar de hond maxiem gaan
............Afbeelding...............
Laatst gewijzigd door boemerang op 16 jul 2007 10:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
onze kanjers Rex en Buddy in herrinnering
Femia
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Femia »

Ik vraag me ook steeds af wanneer de ouders in beeld komen. Nemen zij ook de verantwoordelijkheid voor Max? Als Richtje straks een relatie krijgt of op zichzelf gaat wonen, wat dan? Nemen de ouders het dan over?
Afbeelding
yuki
Zeer actief

Ongelezen bericht door yuki »

Richtje, dat Max blij is je te zien als je thuiskomt zegt niet alles wat jij er aan ontleent............ :pffff:
Er zijn zat honden die keer op keer genegeerd worden en nog enthousiast reageren.........
Er zijn honden die geschopt worden en NOG van hun baas houden.............Niet dat jij dit allemaal doet, maar ontleen er niet te veel aan.
Het getuigt ook een beetje van grootheidswaan om hier te veronderstellen dat wat het beste voor Max, jij (jullie) dat zijn.
Max is pas 1,5 jaar bij jullie. Dat is echt niet zo heel lang. Jullie hebben ongetwijfeld heel aardige bedoelingen, maar de ervaring ontbreekt, om maar wat te noemen. Een makkelijke probleemloze hond zou beter op z'n plek zijn.
Maar goed het heeft totaal geen zin om met argumenten te komen in alle redelijkheid. Want jullie besluit staat blijkbaar vast.
Er zijn geen winnaars in dit verhaal, alleen verliezers........
Eventhough you're gone, we're still a team'.
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)

Esther
flatcoat
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriër

Ongelezen bericht door flatcoat »

Ik vraag mij in alle ernst af of de ouders van deze twee zusjes nog iets in te brengen hebben in dit "verhaal" ...... Als ouders zijnde laat je het toch niet toe dat er zo "gesold" wordt met een al of niet zieke/gedragsgestoorde hond? Het is wel een levend wezen!!
Als er continue van mening veranderd wordt en in mijn ogen het belang van de hond uit het oog verloren wordt, dan grijp je toch in en neem je als ouders de beslissing? Toen Max werd "aangeschaft" zal dit toch ook met medeweten van de ouders gebeurd zijn? Heeft Max toch zijn intrede gedaan als "gezinshond" .......
De dagen gaan verder, er ligt een aanbod waar iedereen blij zou moeten zijn en de tijd wordt "verdaan" met "discussies" en Max ....... Max is onwetend van alles maar zal zeker te lijden hebben van dit hele gebeuren.
Marja & Tibetaanse Terriër Ljennah
Flatcoat Beauty (28-10-1998/13-12-2006)
Afbeelding
Ari@ne

Ongelezen bericht door Ari@ne »

yuki schreef: Er zijn geen winnaars in dit verhaal, alleen verliezers........
En je hoeft niet eens drie keer te raden wie de grootste verliezer is.....

Wat Marian en Femia vroegen vraag ik me ook af. Over pa wordt niet gesproken en ma is bang voor Max.
Straks zit Joske in Amerika, Richtje gaat weer op zichzelf wonen, en dan :denken:

Ik blijf er ook bij dat binnen een paar dagen als een blad aan een boom omdraaien op zijn minst vreemd bij me overkomt. Vrijdag is er nog een afspraak om Max in te laten slapen, dan is het zeker dat ze naar Addy gaat en dan wordt dat afgeblazen en blijft Max thuis in de vertrouwde omgeving, want dat is beter voor haar. En Richtje, degene die haar wilde laten inslapen, gaat zich plotseling met hart en ziel, nee dat zeg ik verkeerd, met ijzeren discipline, inzetten om voor Max te zorgen. Tenminste, als het nog een "hondwaardig" bestaan voor Max is. En laat ik daar nou enge voorgevoelens over hebben, hele enge.

Richtje, hoe laat moet je bij de DA zijn? Dan kan ik duimen dat Max mee terug komt.
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

flatcoat schreef:Ik vraag mij in alle ernst af of de ouders van deze twee zusjes nog iets in te brengen hebben in dit "verhaal" ...... Als ouders zijnde laat je het toch niet toe dat er zo "gesold" wordt met een al of niet zieke/gedragsgestoorde hond? Het is wel een levend wezen!!
Misschien weten de ouders niets van Addy's aanbod. Alles staat op internet, geen idee of hun ouders dit lezen.
Afbeelding
Ari@ne

alma2 schreef:
flatcoat schreef:Ik vraag mij in alle ernst af of de ouders van deze twee zusjes nog iets in te brengen hebben in dit "verhaal" ...... Als ouders zijnde laat je het toch niet toe dat er zo "gesold" wordt met een al of niet zieke/gedragsgestoorde hond? Het is wel een levend wezen!!
Misschien weten de ouders niets van Addy's aanbod. Alles staat op internet, geen idee of hun ouders dit lezen.
Ik heb ergens gelezen dat Joske zei dat haar ouders dit topic ook wilden lezen.
starfleet
Erelid

Femia schreef:Ik vraag me ook steeds af wanneer de ouders in beeld komen. Nemen zij ook de verantwoordelijkheid voor Max? Als Richtje straks een relatie krijgt of op zichzelf gaat wonen, wat dan? Nemen de ouders het dan over?
Van wat ik weet wonen Maxiem en zus samen met een broer nog bij moeder en zijn de ouders gescheiden. Dan is er nog een zus (die Max chips leerde eten van de tafel en in armen liet bijten, maar die woont niet thuis dus of apart of bij vader neem ik aan. Moeder is niet goed in orde en bang voor Max en broer heeft verder niet zo veel met Max, dus blijven de zussen over. Ik dacht dan dat Maxiem verantwoordelijk was voor Max maar Richtje zegt dat ze samen eigenaar van Max zijn. Richtje is boven de 18 dus volwassen en Maxiem gaat weg, dus is Richtje de verantwoordelijke voor de hond binnenkort. Ik vind het op zich niet vreemd dat moeder of vader hier niet het laatste woord in hebben, als Max gezamnelijk eigendom van de zusjes is en die er ook samen voor zorgen. Het zijn geen kleine kinderen en hoe de ouders daaree omgaan vind ik eigenlijk hun zaak. Er zijn meerdere manieren om met je kinderen en hun verantwoordelijkheid om te gaan. Ik vind het logisch dat de zusje beslissen als zij eigenaar en verzorger zijn. Moeder kan zeggen: "Ik wil geen hond in huis of ik wil wel een hond in huis", het is haar huis, maar ik vind het logisch dat zij bijvoorbeeld niet zomaar Max kan laten inslapen, zij is geen eigenaar.

Ik mag bijvoorbeeld ook nooit zomaar zo'n beslissing voor Buffy nemen aangezien mijn dochter mede-eigenaar is en wij grotendeels samen zorgen. Dat zou ik niet juist vinden.

Anne
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

Teckelgek schreef:
alma2 schreef:
Ik heb ergens gelezen dat Joske zei dat haar ouders dit topic ook wilden lezen.
Hopelijk gebeurt dat dan ook, misschien wordt alles dan nog eens goed doorgesproken.
Afbeelding
starfleet
Erelid

Teckelgek schreef: Richtje, hoe laat moet je bij de DA zijn? Dan kan ik duimen dat Max mee terug komt.
Misschien kun je dat gezien de situatie beter laten, dat meen ik serieus. Max mee terug, een hoop onrust voor haar omdat Maxiem afreist en uiteindelijk wordt ze toch binnen korte tijd weggebracht omdat dat het beste is voor die hond. Max had veel beter terecht kunnen komen, maar ook veel slechter, dan was ze veel eerder ingeslapen of terug gebracht. Uiteindelijk is de grote schuldige ook het asiel die zo'n hond natuurlijk nooit bij onervaren mensen had mogen plaatsen. Twee meisjes die een leuk hondje zochten.

Ik had dat ook niet gered met Max als eerste hond.

Anne
Rami
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Rami »

starfleet schreef: Uiteindelijk is de grote schuldige ook het asiel die zo'n hond natuurlijk nooit bij onervaren mensen had mogen plaatsen.
Oh maar dat moet je wel zeker weten, vind ik, voordat je zoiets zegt. Misschien was het 'durven bijten' niet bekend bij de medewerkers van het asiel? Of is ze dat pas later gaan doen?
Daarbij las ik ergens dat Max wel zo'n 30 keer gebeten heeft in de tijd dat ze bij Joske en familie is. Dat je het zover laat komen, dat is wat ik vooral niet snap en waar je m.i. niet 'het asiel' de schuld van kan geven.
Laatst gewijzigd door Rami op 16 jul 2007 11:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Fiepje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Fernando & Roemeense Balto
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Fiepje »

yuki schreef:Richtje, dat Max blij is je te zien als je thuiskomt zegt niet alles wat jij er aan ontleent............ :pffff:
Er zijn zat honden die keer op keer genegeerd worden en nog enthousiast reageren.........
Er zijn honden die geschopt worden en NOG van hun baas houden.............Niet dat jij dit allemaal doet, maar ontleen er niet te veel aan.
Het getuigt ook een beetje van grootheidswaan om hier te veronderstellen dat wat het beste voor Max, jij (jullie) dat zijn.
Max is pas 1,5 jaar bij jullie. Dat is echt niet zo heel lang. Jullie hebben ongetwijfeld heel aardige bedoelingen, maar de ervaring ontbreekt, om maar wat te noemen. Een makkelijke probleemloze hond zou beter op z'n plek zijn.
Maar goed het heeft totaal geen zin om met argumenten te komen in alle redelijkheid. Want jullie besluit staat blijkbaar vast.
Er zijn geen winnaars in dit verhaal, alleen verliezers........

dat ben ik helemaal met je eens!
Matty is ook dolenthousiast als er een ander familielid binnenwandelt. maar ze is toch echt mijn hond, dat vind ik, en dat vind matty ook. ze luistert ook naar de rest van de familie, maar toch weer het best naar mij. zou ze moeten kiezen tussen mij of bijvoorbeeld mn zus. dan zou ze voor mij gaan.
Afbeelding
Gordonsetter23
Zeer actief
Mijn ras(sen): Gordonsetter
Contacteer:

Ongelezen bericht door Gordonsetter23 »

Casey schreef:
pooh schreef: Verder staat er nog in de forumregels dat je mensen niet op de persoon mag beledigen. Je gaat hier dus over de schreef. Tis maar dat je het weet.
Gelden die regels niet voor jou dan? want jij begon met schelden. Maar goed dat er een speciaal hokkie is voor mensen die tegen de boze buitenwereld beschermd moeten worden......
wilde jij daar pasgeleden ook niet graag bijhoren voor je die aanvraag voor de veteranenhoek introk pas nadat je niet was toegelaten?
Succes is niet hoever je gekomen bent, maar vanaf waar je begonnen bent
Afbeelding
www.bleekerzonwering.nl
Ari@ne

starfleet schreef:
Teckelgek schreef: Richtje, hoe laat moet je bij de DA zijn? Dan kan ik duimen dat Max mee terug komt.
Misschien kun je dat gezien de situatie beter laten, dat meen ik serieus. Max mee terug, een hoop onrust voor haar omdat Maxiem afreist en uiteindelijk wordt ze toch binnen korte tijd weggebracht omdat dat het beste is voor die hond.

Anne
Bedoel je hiermee dat het beter voor Max is als ze vandaag toch die spuit krijgt?
Maxiem
Zeer actief

Ongelezen bericht door Maxiem »

We moeten om kwart over drie bij de DA zijn. Dat duimen hoeft niet, want er staat een bloedonderzoek gepland en geen spuitje.
Max, 1-12-1999 - 29-10-2010. Je wordt gemist.
boemerang
Zeer actief

Ongelezen bericht door boemerang »

Maxiem schreef:
We moeten om kwart over drie bij de DA zijn. Dat duimen hoeft niet, want er staat een bloedonderzoek gepland en geen spuitje.
dan duim ik dat het mee valt , en dat het goed te behandelen is dus ik :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
Afbeelding
onze kanjers Rex en Buddy in herrinnering
starfleet
Erelid

Rami schreef:
Oh maar dat moet je wel zeker weten, vind ik, voordat je zoiets zegt. Misschien was het 'durven bijten' niet bekend bij de medewerkers van het asiel? Of is ze dat pas later gaan doen?
Daarbij las ik ergens dat Max wel zo'n 30 keer gebeten heeft in de tijd dat ze bij Joske en familie is. Dat je het zover laat komen, dat is wat ik vooral niet snap en waar je m.i. niet 'het asiel' de schuld van kan geven.
Je hebt gelijk. Ik zit teveel te zoeken naar verklaring, verontschuldiging. Er is erg lang geprutst met het idee dat het wel allemaal zou gaan lukken., dat 30 keer beten dat had nooit mogen gebeuren, daar begrijp ik ook niets van en is ook verzwegen op het forum.

Het asiel hier vind ik niet goed. Er wordt veel verbloemd en te gemakkelijk gezegd "maar dat kan helemaal goedkomen". Honden worden bijzonder rooskleurig afgeschilderd op de website. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat dat in elk asiel zo is.

Anne

Anne
starfleet
Erelid

Teckelgek schreef:
Bedoel je hiermee dat het beter voor Max is als ze vandaag toch die spuit krijgt?
Ze laten Max niet inslapen vandaag. Ik geloof heus wel dat de wil er in principe is om er wat van te maken. Ik geloof alleen niet dat er genoeg geduld en kennis is bij zus en dat om die reden Max geen echt serieuze kans krijgt.

Anne
Gesloten

Terug naar “Medisch”