Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Alvleesklier en diabetes

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

chyta
Actief

Ongelezen bericht door chyta »

Onze vakantie had niet beter kunnen beginnen :cheer: :cheer: :cheer:

@ Addy het kan niet vaak genoeg gezegt worden je heb een hart van GOUD !!!!!!!

@ Joske , je bent een meid met karakter ,al heb ik daar eerlijk ook wel eens anders over gedacht ( sorry ) ... Het zal niet makkelijk zijn om Max af te staan ,,, maar vele malen makkelijker denk ik dan te weten dat hij een spuitje krijgt .
Wens je alle sterkte toe .
En een goed verblijf in Amerika .

Hoe lang blijf je daar ( is misschien wel ergens geplaatst maar heb het niet gelezen )....

@ Voor alle mensen van het forum die toch 15 pagina's meningen uitgewisseld hebben ( soms hele felle ) fijn dat diegene zijn /haar inzet hebben getoond :ok: :ok:
Afbeelding
Tiny
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Tiny »

:cheer: :cheer: :cheer: Wat fijn dat dit zo geregeld is :ok:
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky

voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010

Beau 08-11-2001 - 30-07-2011

&
Akira 16-08-2021
jenny*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cockertje
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door jenny* »

Inge O schreef:
Kimbaatje schreef:Ik heb ook het hele topic zitten lezen (En verbaast gestaan dat er na 2 dagen 10 pagina's bij zijn gekomen :80:
En i kvind het echt :ok: Joske en Addy dat jullie zo voor Max gaan.
Echt fantastisch ! :cheer:
oh, dat is nog niks, we kunnen nog veel sneller hoor :F: .
Ik meen mij te herinneren met een rel dat we in 1 avond 19 pagina,s gevuld hebben :N: :mrgreen:
Afbeelding
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Yv*nn schreef:Dit is voor mij een op en top voorbeeld van de essentie van het forum, we delen lief en leed, zijn het met elkaar roerend eens of vurig oneens, we leren en corrigeren en dat soms niet al te zachtzinnig… :roll:
Maar hier waren we het elk op onze eigen manier eens dat Max een kans moest krijgen. {op 1 stoïcijnse zus na}
En het mooie van dit forum is dat er dan ook aktie gepleegd wordt :ok:
Ari@ne

Ongelezen bericht door Ari@ne »

Ik ben weer helemaal bijgelezen en werkelijk ontzettend blij dat Max nu zeker naar Addy gaat. Pak van mijn hart.

Joske, ik wilde daarstraks niets vragen, want ik wist niet of je dat prettig zou vinden. Nu ik dit lees zeg ik: meis, je hebt het goed gedaan en je kunt met een gerust hart vertrekken.

Voor jou, maar zeker ook voor Addy :flower: :flower:
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

Hoe het er nu naar uitziet komt Max niet, zuslief wil haar houden
Jacan
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Jacan »

Addy schreef:Hoe het er nu naar uitziet komt Max niet, zuslief wil haar houden
Elke keer het hele verhaal gelezen maar nu sta ik toch echt van :eek:
Afbeelding
Luna 25-11-2011 27-12-2017
Maxiem
Zeer actief

Ongelezen bericht door Maxiem »

Nou wil ik even zeggen, dat dit eigenlijk niet zo is. Ik heb Addy een PB gestuurd, dat mijn zus dit zei. En dat is helemaal geen nieuwe beslissing ofzo, maar het leek me wel zo eerlijk Addy op de hoogte te houden. Dus. Maar misschien ben ik te onduidelijk geweest in mijn PB.
Max, 1-12-1999 - 29-10-2010. Je wordt gemist.
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

Maxiem schreef:Nou wil ik even zeggen, dat dit eigenlijk niet zo is. Ik heb Addy een PB gestuurd, dat mijn zus dit zei. En dat is helemaal geen nieuwe beslissing ofzo, maar het leek me wel zo eerlijk Addy op de hoogte te houden. Dus. Maar misschien ben ik te onduidelijk geweest in mijn PB.
Maxiem, wat ik je al schreef, Max is geen jojo, geen speelbal in het geheel. het is een levend wezen die dringend goede medische zorg en een goed huis nodig heeft ! Het is niet een spelletje van vandaag mag max komen maar morgen bedenk ik dat max misschien ook wel weer thuis mag blijven ! Wij hadden een afspraak staan voor woensdag, het hele forum leeft mee, wil spontaan bijdragen aan onderhoud en medische kosten voor max. De afspraak voor de dierenarts staat !
Jij gaat weg, voor de toekomst, gun Max ook een toekomst en laat hem komen, wees godverdomme nou eens niet egoistisch en denk aan die hond
Maxiem
Zeer actief

Ongelezen bericht door Maxiem »

Nou, ik heb je een PB gestuurd. En dat het geen spelletje is besef ik heel goed. Maar dit was ook geen nieuw besluit. En zo zet jij het hier wel neer.
Max, 1-12-1999 - 29-10-2010. Je wordt gemist.
pepim
Zeer actief

Ongelezen bericht door pepim »

Maxiem schreef:Nou, ik heb je een PB gestuurd. En dat het geen spelletje is besef ik heel goed. Maar dit was ook geen nieuw besluit. En zo zet jij het hier wel neer.
Gaat Max nu wel of niet naar Addy Maxiem? Ik snap er even helemaal niets meer van. :19:
Branka
moderator
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door Branka »

Joske, op het moment dat jij die informatie naar Addy stuurt is het niet meer dan logisch dat zij er vanuit gaat dat er dus op zijn minst wordt getwijfeld aan het besluit om Max bij haar te plaatsen. En dat houdt dus in dat dat besluit niet meer vaststaat.
Als je eerlijk bent weet je wat er met Max gebeurt als ze bij Addy wordt geplaatst. Dat is allerminst duidelijk als ze bij jouw ouders en zus blijft.
Afbeelding
Jacan
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar

Ongelezen bericht door Jacan »

pepim schreef:
Maxiem schreef:Nou, ik heb je een PB gestuurd. En dat het geen spelletje is besef ik heel goed. Maar dit was ook geen nieuw besluit. En zo zet jij het hier wel neer.
Gaat Max nu wel of niet naar Addy Maxiem? Ik snap er even helemaal niets meer van. :19:
Wat ik ervan begrijp dus wel :wink:
Afbeelding
Luna 25-11-2011 27-12-2017
Jacksel
Zeer actief
Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel

Ongelezen bericht door Jacksel »

Jacan schreef:
pepim schreef:
Wat ik ervan begrijp dus wel :wink:
Ja, Max gaat naar Addy, zus wil het niet, maar zus heeft niets te zeggen :wink:
Afbeelding
You'll be in my heart... Always...
Dazwa84

Ongelezen bericht door Dazwa84 »

Dat is toch erg als iemand (zus) niet naar de (of beter gezegd 'die') hond kijkt, maar alleen maar naar de eigen eer. Ik word daar echt verdrietig van. En wat sneu ook dat iemand in het gezin zo een stempel kan drukken.
pooh
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwiterse witte herder

Ongelezen bericht door pooh »

misschien kan Joske dan om de gemoederen even te bedaren bevestigen dat Max inderdaad woensdag naar Addy gaat?
:pop:
CKS
Zeer actief

Ongelezen bericht door CKS »

Misschien is het handiger als Addy en Maxiem dit gewoon per PB regelen? Het lijkt me weinig zinvol allerlei dramas de wereld in de helpen die werkelijk nergens over gaan die alleen maar gebaseerd zijn op een verkeerd uitgelegd pb-tje?
En Joske zeg alsjeblieft tegen je zus dat ze niet moet zaniken. Ze wilde zelf de verantwoordelijkheid over de hond niet (meer) / hoewel ik daar op zich in kan komen omdat ik haar argumentatie wel degelijk wat vond hebben, moet ze dan nu niet meer moeilijk doen.

Kees
EstherK
Zeer actief
Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door EstherK »

Casey schreef:Misschien is het handiger als Addy en Maxiem dit gewoon per PB regelen? Het lijkt me weinig zinvol allerlei dramas de wereld in de helpen die werkelijk nergens over gaan die alleen maar gebaseerd zijn op een verkeerd uitgelegd pb-tje?
:ok:
boemerang
Zeer actief

Ongelezen bericht door boemerang »

als je nog niet gek bent word je het zo
maxiem laat je niet onder druk zetten door familie
maar doe het voor je maxie , meid jou hond
straks kun je er ook niet voor zorgen , wat gaat er dan gebeuren
wees even duidelijk nu
Afbeelding
onze kanjers Rex en Buddy in herrinnering
pepim
Zeer actief

Casey schreef:Misschien is het handiger als Addy en Maxiem dit gewoon per PB regelen? Het lijkt me weinig zinvol allerlei dramas de wereld in de helpen die werkelijk nergens over gaan die alleen maar gebaseerd zijn op een verkeerd uitgelegd pb-tje?
En Joske zeg alsjeblieft tegen je zus dat ze niet moet zaniken. Ze wilde zelf de verantwoordelijkheid over de hond niet (meer) / hoewel ik daar op zich in kan komen omdat ik haar argumentatie wel degelijk wat vond hebben, moet ze dan nu niet meer moeilijk doen.

Kees
Ik ben niet op drama's uit, ik had gewoon een vraagje voor het geval deze opmerking o.a. naar mij toe bedoeld is.
Hanneke2
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

Ik lees nou dit topic pas. :roll: Ben pas halverwege, maar ik moet effe reageren.
Katrien schreef:En hoe weten we hoe Addy met honden omgaat? Leuk aanbod hoor, maar ik zou dat persoonlijk dus nooit doen. Als ik zou besluiten na overleg met DA en GT dat het beter zou zijn voor mijn hond om hem in te laten slapen, zou ik het mijn hond nooit aandoen om hem nog even bij een ander te dumpen omdat bepaalde kortzichtige mensen beter menen te weten. Zowel de GT als de DA staan er achter.
We weten dat Addy giga veel ervaring heeft met zieke, angstige en 'moeilijke' honden, en dat die toch allemaal hun eigen plekje weten te veroveren binnen haar roedel. Ik ken Addy wel een beetje, ze zal nooit een prijs winnen voor tact :mrgreen:, maar ze is wel een van de weinige mensen aan wie ik mijn honden zonder te twijfelen aan toe zou vertrouwen.

Bij Addy brengen is geen 'dumpen', da's die hond een verdiende tweede kans geven.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
CKS
Zeer actief

Ongelezen bericht door CKS »

pepim schreef:

Kees
Ik ben niet op drama's uit, ik had gewoon een vraagje voor het geval deze opmerking o.a. naar mij toe bedoeld is.
De opmerking was uitsluitend bedoeld naar Addy en Maxiem. Stond er ook duidelijk bij overigens. Als ik jou bedoel zet ik dat er wel bij.

Kees.
pepim
Zeer actief

Casey schreef:De opmerking was uitsluitend bedoeld naar Addy en Maxiem. Stond er ook duidelijk bij overigens. Als ik jou bedoel zet ik dat er wel bij.

Kees.
Nou mss dan niet duidelijk genoeg Kees, sorry for asking!
Ari@ne

Ongelezen bericht door Ari@ne »

pooh schreef:misschien kan Joske dan om de gemoederen even te bedaren bevestigen dat Max inderdaad woensdag naar Addy gaat?
Juist.
Joske, wat gaat er nu gebeuren met Max?

Als het niet zo in-en in triest was zou ik de hele situatie langzamerhand lachwekkend gaan vinden.
Marco#

Ongelezen bericht door Marco# »

Golden Stanley schreef:Geweldig Addy! Je lijkt me een geweldig mens..... :ok:

Kan er toch nog fijn gewandeld worden vandaag. :mrgreen: :cheer: :cheer:
:kotz:

Dat kan zonder jou ook.
Branka
moderator
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door Branka »

Marco, waarom reageer jij nu ineens op die reactie van gisteren? En op zo'n manier? Ik denk dat die reactie totaal niet van doen heeft met waar op het moment discussie is over ontstaan. De reactie van Golden Stanley was al van voor die tijd.
Ik begrijp dat je kwaad bent, maar ik denk dat je wel even moet kijken over welke reacties je jouw gal spuwt en wanneer die geplaatst zijn.
Afbeelding
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Ik hoop dat Max een goed huisje krijgt, maar pffffoe , hoe kan je er uberhaupt over nadenken om je hond in te slapen, zonder zekerheid op medisch gebied. Maargoed, fijn dat je het aanbod aanneemt Joske, over je zus zal ik mijn mond maar houden :wink:

** inmiddels de rest bijgelezen in ander topic :roll: **
Golden Stanley

Ongelezen bericht door Golden Stanley »

Marco# schreef:

Dat kan zonder jou ook.
Die kots smilies had ik je nog willen besparen, mannetje. Misplaatst wat jij aanhaalt in zo'n topic.
MoniqueDM
Zeer actief

Ongelezen bericht door MoniqueDM »

Golden Stanley schreef:
Marco# schreef:

Dat kan zonder jou ook.
Die kots smilies had ik je nog willen besparen, mannetje. Misplaatst wat jij aanhaalt in zo'n topic.
Het slaat inderdaad nergens op.
Ach San, Marco# had waarschijnlijk weer één van z'n bekende kronkels :wink: .
Groetjes van Monique, Donna en Sandy († in liefdevolle herinnering Megan en Jenny)
Afbeelding
Golden Stanley

Ongelezen bericht door Golden Stanley »

MoniqueDM schreef:
Golden Stanley schreef:
Marco# schreef:

Dat kan zonder jou ook.
Het slaat inderdaad nergens op.
Ach San, Marco# had waarschijnlijk weer één van z'n bekende kronkels :wink: .
Die botviert hij maar lekker af op zijn partner, maar niet op mij.......heeft 'ie nog niet kennis gemaakt met mijn kronkels.
Komop zeg..........
Gesloten

Terug naar “Medisch”