En wat is het weer leuk

Ben begonnen met de 'happy-dummy' en een gewone dummy want toen ik ong. een jaar geleden stopte met trainen vond Dante dummies maar zozo. Ik wil de training dus erg positief maken. Lukt tot nu toe prima, want hij vindt het geweldig!
Het ging zo goed dat ik een beetje overmoedig werd; heb dummies weggelegd, twee achterelkaar, ben voorbij Dante gelopen, teruggefloten en nadat hij naar me toekwam en naast me kwam zitten, uitgestuurd om de dummies. Hij deed het perfect

Volgende dag ook zoiets gedaan maar nog overmoediger

Gevolg is nu dat ik zelfs mijn rugzakje tijdens de wandeling niet mag aanraken of hij staat al vragend naast me; 'gaan we weer leuk doen'?

Vraag aan jachttrainers; ik doe maar heel korte 'sessies' van 2 à 3 apportjes, hoeveel keer per week kan ik dat doen zonder dat Dante de interesse verliest?
En hoelang ga ik door met de 'happy-dummy'? Zou ik bijv. de overgang zo doen dat ik in een gewone dummy-met-sok voertjes doe?
Zou ik het trainings-kwartetspel kunnen gebruiken of is dat nog wat te hoog gegrepen?
Even voor wie de situatie niet kent; mijn doel is heel laag. Ik train om met Dante iets te doen wat wij beiden leuk vinden. Door zijn ziekte (SLE) doe ik voorzichtig met hem (niet springen of rare bewegingen uitlokken, enz).
Hij mag ook alleen maar apporteren vanuit 'steady zijn'. Dan gaat hij redelijk rustig (in sukkeldrafje