Alleen ik had nu het idee dat hij onwijs misselijk was. Hij wilde de tuin in (wil hij altijd als hij moet spugen) en was erg aan het smakken en liet ook een paar boeren.
Hij was helemaal verkrampt, en voor een sec of 30, denk ik, moest ik hem echt opvangen anders was hij omgevallen. Eerst ging hij door zijn achterpoten als een reuen pupje dat gaat plassen, maar met zijn rug krom en kop naar beneden alsof hij ging spugen, en daarna probeerde hij steeds te lopen maar dat ging vrijwel niet, en op een gegeven moment 'viel' hij opzij, net zoals in de duinen gebeurde. Het is niet echt vallen, het lijkt alsof hij zo verkrampt is dat hij zijn balans niet meer kan houden ofzo. Hij probeert dan rechtop te blijven staan, maar loopt opzij (echt zijwaarts zeg maar) en kan dan zijn balans niet houden. Toen ik hem optilde hing hij als een plank over mijn schouder.
Het duurde misschien 5 minuten en hij was wel duidelijk echt bij de hele tijd. Als ik op de grond ging zitten kwam hij tegen me aankruipen en tussendoor ging ook zijn neus in de lucht, oortjes gespitst als hij iets vreemds hoorde. Alleen hij was dus wel helemaal verkrampt, en was zijn evenwicht kwijt.
Wat ik dan ook weer heel vreemd vond was dat hij nadat ik zijn temperatuur op had genomen (toen hij niet meer zo heel erg verkrampt was), hij meteen kwam bedelen om een koekje (wat krijgen ze altijd na dingen als temp opnemen of teek uitdraaien o.i.d.). Als hij echt misselijk is zou je denken dat hij ook niet zou staan bedelen om een koekje
Hij heeft ook niet gespuugd.
Ik ben me de blubber geschrokken weer, maar nu lijkt er niks meer aan de hand. Hij ligt rustig in zijn mandje en komt daar ook kwispelend uit als ik naar de keuken loop bijvoorbeeld.
Ik snap ook niet zo goed wat dit nou is; zijn rug? zijn buik?