Mag ik hem nu nog een Frontline pipetje geven? Het is nu dus anderhalve week geleden. Ik denk zelf van wel, omdat het spul volgens mij momenteel niet meer werkt i.v.m het vele zwemmen wat hij gedaan heeft, maar ik vraag het toch maar voor de zekerheid hier
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Frontline hoe vaak mag je het geven?
Moderator: moderatorteam
-
joline
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Frontline hoe vaak mag je het geven?
Ik heb mijn hond anderhalve week geleden een Frontline pipetje gegeven. Hij heeft 3 dagen later weer gezwommen. Ik wist dat ik 2 dagen moest wachten daarmee. Nou heeft hij daarna bijna dagelijks gezwommen, wat de werking van Frontline verminderd las ik net op de verpakking. Dat kan ook wel kloppen, want ik zag de vlooien net nog gewoon op hem lopen
Mag ik hem nu nog een Frontline pipetje geven? Het is nu dus anderhalve week geleden. Ik denk zelf van wel, omdat het spul volgens mij momenteel niet meer werkt i.v.m het vele zwemmen wat hij gedaan heeft, maar ik vraag het toch maar voor de zekerheid hier
- Maxiem
- Zeer actief
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
-
joline
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
- starfleet
- Erelid
Je mag Advantage geven. Bij ernstige besmetting mag dat zelfs om de een of twee weken. Bij onze kat werkte de Frontline niet meer. We hadden een twee weken ervoor behandeld en ze liepen nog vrolijk rond, en dan echt vrolijk. Bij de dierenarts hebben we toen Advantage gekocht, gelijk kat en Buffy mee behandeld en sinds gaat het gelukkig goed.
Anne
Anne