Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Frontline hoe vaak mag je het geven?

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

joline
Zeer actief
Aantal honden: 2

Frontline hoe vaak mag je het geven?

Ongelezen bericht door joline »

Ik heb mijn hond anderhalve week geleden een Frontline pipetje gegeven. Hij heeft 3 dagen later weer gezwommen. Ik wist dat ik 2 dagen moest wachten daarmee. Nou heeft hij daarna bijna dagelijks gezwommen, wat de werking van Frontline verminderd las ik net op de verpakking. Dat kan ook wel kloppen, want ik zag de vlooien net nog gewoon op hem lopen :eek:

Mag ik hem nu nog een Frontline pipetje geven? Het is nu dus anderhalve week geleden. Ik denk zelf van wel, omdat het spul volgens mij momenteel niet meer werkt i.v.m het vele zwemmen wat hij gedaan heeft, maar ik vraag het toch maar voor de zekerheid hier :wink:
Maxiem
Zeer actief

Ongelezen bericht door Maxiem »

Het lijkt me wel. De Frontline is er nu gewoon af lijkt me. Maar dat is gewoon wat ik denk, ik heb geen ervaring.
Max, 1-12-1999 - 29-10-2010. Je wordt gemist.
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door ranetje »

Heb je in huis de vlooien wel goed bestreden?
Mand, kleden e.d. :wink:
Anders kan je aan de gang blijven.
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
joline
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door joline »

Ja, ik heb toevallig net weer alles gewassen en zo. Ik heb mijn andere hond ook meteen maar weer met anti vlooien schampoo gewassen (werkt 2 weken staat op de fles) en na die 2 weken krijgt hij ook gewoon een pipetje :wink:
starfleet
Erelid

Ongelezen bericht door starfleet »

Je mag Advantage geven. Bij ernstige besmetting mag dat zelfs om de een of twee weken. Bij onze kat werkte de Frontline niet meer. We hadden een twee weken ervoor behandeld en ze liepen nog vrolijk rond, en dan echt vrolijk. Bij de dierenarts hebben we toen Advantage gekocht, gelijk kat en Buffy mee behandeld en sinds gaat het gelukkig goed.

Anne
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”