Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

groen/ gele druiper

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Suuz
Zeer actief

Ongelezen bericht door Suuz »

Je kunt de haren aan zijn piemeltje kort knippen dan kan er ook niks in hangen
Precies :ok:
En 1 of 2 keer per dag schoonmaken met een nat washandje en je zal zien dat het al een stuk minder wordt, zoniet weggaat.
Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen maar ik hoor vaak mensen klagen maar ze willen er ook niet echt iets voor doen.
Gewoon even 's ochtends en 's avonds schoonmaken en piemelharen kort houden :pffff:
Scheelt meer dan de helft.
Het is zo simpel.

Ik denk dat bij een hoop mannen er ook wat 'aan' zou hangen als ze niet regelmatig douchten :N:

Castratie is echt geen garantie dat het stopt.
Ik zie genoeg gecastreerde reuen die nog altijd een flinke druppel eraan hebben hangen.
Silvia
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Silvia »

miekmiek schreef:
linlin schreef: dat is goed voor de afweer.
dat scheelt mij weer wat schuldgevoelens. Martijn is momenteel erg 'into the piemels' en heeft ook die van Tommie ontdekt. Dat zorgt wel eens voor wat minder hygiënische momenten, maar hé, dat jochie leert voor hij twee is al enorm veel over anatomie. :pffff:

Tommie heeft er zo nu en dan last van. Volgens mij wordt het alleen maar erger wanneer ik me ermee ga bemoeien, dus hij mag het mooi zelf oplossen. Op dit forum kreeg ik het geweldige advies om het comando 'lik pik' aan te leren. Misschien ook wat voor jou Sil. :mrgreen:
Nou dat hoe ik niet te zeggen. ik heb geen k*ttelikker maar een l*llelikker in hyuis lopen.
de hele dag lebbert ie er aan.
Groetjes Silvia en Diesel
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”